<< Alle vragen Forum voorwaarden

12-daagse of 18-daagse singlereis naar zuidwest Verenigde Staten?

Bo
01-01-2019 - 20:37 uur

Hoi allemaal, ik wil graag de reis maken naar het zuidwesten van de USA, maar nu twijfel ik tussen de 12-daagse (Wilde Westen) of de 18-daagse (Beste van het Westen). Als ik bij groepsinformatie en in het forum kijk lijkt de 18-daagse veel meer gewild dan de 12-daagse. Dus mijn vraag: Waarom zou ik juist voor de 12 of 18 daagse kiezen?

Nicole
05-01-2019 - 23:01 uur

Wij twijfelden juist tussen de 18 en 22 daagse reis. Toch voor de 22 daagse gekozen in september.... Met name omdat Alcatraz daar al inclusief was en je ook highway 1 meepakt.
Keuze blijft altijd lastig.

justin
05-01-2019 - 20:17 uur

Hallo Bo,

ik zit hier voor de zelfde keuze, maar ga wellicht toch voor de 18 dagen (startend 14 sep). Het lijkt allemaal in een net wat rustiger tempo te gaan wat ik persoonlijk fijn vind. Vorig jaar 9 dagen aan de Oostkust gezeten, dat ging vrij snel en was redelijk vermoeiend.

De 18 dagen lijkt meer vrijheid te geven zoals wandelen door de canyons en yosemite, wat ik zeer gaaf vind. Daarnaast heb je ook een middag vrij in San Francisco die ik wil benutten om naar Alcatraz te gaan. De 12 dagen is wel wat gunstiger voor je vakantiedagen saldo maar je mist ook dingen zoals de Sequoia bomen of een mogelijkheid om death valley te zien.

Maar dit is mijn 2 cents en hoe ik er naar kijk, wellicht kan iemand van FOX je beter informeren.

Met vriendelijke groet,
Justin