Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

9-daagse single groepsreis New York, Washington & de Niagara Watervallen

Vertrek: 01-09-2017

Nicole
24-01-2017 - 14:24 uur
Hallo,

Ik ben van plan om deze reis te boeken.

Ik ben Nicole, 28 jaar en ik kom uit Naaldwijk (het Westland)
Dit wordt mijn 5e reis met Fox.

Zijn er nog meer mensen die mee gaan?
Er zijn 26 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 26
RE: Robin
29-08-2017 - 02:56 uur
Hoi iedereen. Ik ga ook mee op deze reis! Kom uit Hilversum en ben 29 jaar. Ben in New York in ieder geval van plan om het 9/11 memorial te bezoeken, en het observatorium van het WTC. Voor de rest nog geen idee wat me te wachten staat. Ik zie jullie in ieder geval vrijdag!
RE: Joeri
18-08-2017 - 17:43 uur
Lijkt me ook wel gaaf! Misschien kijken hoe of wat als we daar zijn?
RE: Linda
18-08-2017 - 15:50 uur
owja, en zijn er misschien nog mensen die ook graag een musical zouden willen gaan bezoeken?
18-08-2017 - 15:21 uur
Hai!

Ik heb ook deze reis geboekt en heb er enorm veel zin in :) Ik ben een paar jaar geleden 9 dagen in New York geweest, maar heb geen sportwedstrijd gezien, klinkt leuk in ieder geval. Ben benieuwd naar alle bestemmingen. Zie jullie over 2 weken!

Groetjes,
Linda (31 jr)
RE: Ivo
16-08-2017 - 18:41 uur
Klinkt goed Dirk. Het lijkt mij wel leuk om een keer mee te maken.
Ik zat zelf nog even naar die kortingspassen te kijken, maar twijfel nog een beetje. Als ik er een neem dan waarschijnlijk een New York Explorer pas voor 4 attracties of zo, zodat je snel voorbij de populairste kunt.
Verder
RE: Dirk
15-08-2017 - 11:10 uur
Hey Ivo, Joeri en Ralph,

Ik heb deze reis ook geboekt en ik ben nu aan het kijken of we een sportwedstrijd kunnen bezoeken en wanneer we dit het beste kunnen doen. Er zijn helaas niet heel veel wedstrijden, maar de New York Mets spelen wel een aantal keer: http://www.nyc.com/sport_tickets/?kwds=Mets&utm_source=4pack. Kaartjes zijn niet zo duur en 7 september hebben we een vrije dag in New Yiork, dus dat zou goed uitkomen.
RE: William
07-08-2017 - 11:11 uur
hey,

ik heb de reis geboekt zonder verlenging. eerste keer naar Amerika en met fox reizen.geen idee wat het brengt ,maar ik heb er nu al zin in. o ja ik ben 33 jaar.

vr. gr. William
RE: Olivier Van Meerhaeghe
05-08-2017 - 14:09 uur
Hallo. Ik ben Olivier. Ik heb ook deze reis geboekt. Wel zonder verlenging. Het is de eerste keer dat ik op zo een manier reis, wil dus eerst eens zien wat het geeft. Ik ben benieuwd en kijk er naar uit. Ben 41 jaar
02-08-2017 - 21:45 uur
Geen idee of het in de planning past, maar garanties krijgen we zeker niet.
Ik zag dat er nog een tweede honkbal club is in New York, die speelt 1-9 en 6-9 in een kleiner stadion aan het water met schitterend uitzicht op manhattan. Wellicht los kaartje proberen te kopen daar als we tijd hebben.
RE: Ralph
02-08-2017 - 15:36 uur
Oke top! Uitzoeken kan nooit geen kwaad. Misschien ook wel handig om te weten of het in het programma past de eerste dag. Iemand een idee of we dat ergens kunnen checken?
31-07-2017 - 20:29 uur
Hallo Ralph en Ivo,

Ik heb zonder de verlenging geboekt maar het lijkt me zeker leuk om een honkbalwedstrijd te bezoeken! Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en kan eventueel uitzoeken of ik tegen een korting aan kaartjes kan komen.

Groeten,

Joeri
31-07-2017 - 20:21 uur
Hoi Ivo,

Ik heb inmiddels een pas voor 5 dagen gekocht. Ze zijn vandaag nog met 20% korting te koop. Ik betaal rond de 250 euro (incl. Verzending ), maar dan kan je wel in meer dan 90 attracties "gratis" in en kun je vaak de wachtrijen omzeilen. De 3 dagen variant is iets goedkoper. Een honkbalwedstrijd lijkt me ook geweldig om te zien, maar daar heb ik me nog niet in verdiept.
Groetjes,
Ralph
31-07-2017 - 20:21 uur
Hoi Ivo,

Ik heb inmiddels een pas voor 5 dagen gekocht. Ze zijn vandaag nog met 20% korting te koop. Ik betaal rond de 250 euro (incl. Verzending ), maar dan kan je wel in meer dan 90 attracties "gratis" in en kun je vaak de wachtrijen omzeilen. De 3 dagen variant is iets goedkoper. Een honkbalwedstrijd lijkt me ook geweldig om te zien, maar daar heb ik me nog niet in verdiept.
Groetjes,
Ralph
31-07-2017 - 20:04 uur
Hoi Ralph,

Ik heb ook een verlenging bijgeboekt. Mezelf nog niet echt verdiept in alle bezienswaardigheden e.d., maar een dergelijke pas kan handig zijn. Wat zijn de kosten daarvan?
Verder lijkt het me eventueel leuk om de 1e dag een honkbalwedstrijd te bezoeken. Is ook de enige kans dan. Kost wel minimaal € 75 tot € 150 euro.

Gr.,
Ivo
26-07-2017 - 16:44 uur
Ik ben me inmiddels een beetje aan het voorbereiden voor de reis met name wat ik in New York wil zien. Ik heb met verlenging geboekt en zit er aan te denken om een New York pass aan te schaffen zodat ik bij veel attracties via een fast lane en zonder (extra) te betalen naar binnen kan. Zijn er nog meer die een verlenging hebben geboekt en ook een New York pass aan willen schaffen?

Groetjes,
Ralph
23-07-2017 - 16:12 uur
Hallo,
Ik heb deze reis geboekt. Ik ben 32, ga voor het eerst naar de VS en voor het eerst met Fox op reis. Heb er erg veel zin in, het aftellen is begonnen!
Groetjes en voor wie mee gaat, tot snel!
RE: Joke
03-07-2017 - 16:24 uur
Hoi,
Vanmiddag deze 9-daagse reis geboekt. Mijn eerste keer naar Amerika en ben zeer benieuwd.
groetjes Joke
RE: loes
22-06-2017 - 12:50 uur
Ik heb van de week deze reis geboekt. Ik heb geboekt zonder verlenging en ga voor het eerst met Fox mee, maar ben in het verleden al een paar keer met een andere reisorganisatie meegeweest. Dus ben wel bekend met een 'algemeen plaatje'. Ik heb er zin in! Het wordt mijn eerste trip buiten de EU.

En owja... ik ben 32.
05-06-2017 - 22:03 uur
Hoi,

Ik heb ook geboekt met de verlenging van 3 dagen erbij. Heb er erg veel zin in.
Voor wat betreft het bezoeken van een sportwedstrijd is natuurlijk honkbal of basketbal ook erg leuk en echt Amerikaans.

Groetjes,
Ivk
09-05-2017 - 14:29 uur
Hoi,

Ik heb deze reis met verlenging geboekt. Dit is mijn eerste keer met Fox en ben dus erg benieuwd!

Groetjes,
Ralph
27-04-2017 - 13:06 uur
Hallo,

Ik heb sowieso deze reis geboekt. Ik twijfel nog of ik extra ga bijboeken. Ben zelf een sportfanaat en zat eraan te denken om naar de US open (tennis) te gaan. Zijn er misschien meer liefhebbers?
27-04-2017 - 12:19 uur
Hoi,

Ik denk er ook over om deze reis te boeken met een dag verlenging erbij.
Zijn er nog meer mensen, die de reis verlengen?

Groetjes,
Ivo
23-03-2017 - 14:23 uur
Hallo,

Ik ben Joeri, 29 jaar en kom uit het gezellige Bergen op Zoom.
Ik ben van plan om deze reis te gaan boeken maar ben nog een beetje aan het kijken op welke datum ik weg zal gaan. Hebben jullie al ervaring met dit soort reizen?

Groetjes, Joeri
RE: Jolanda
13-03-2017 - 13:48 uur
Hi allen,
Ik ben ook aan het kijken voor deze reis. Moet nog een keuze maken uit de vertrekdatum (september of oktober) en single of groepsreis.
Groet Jolanda
RE: Marieke
18-02-2017 - 16:22 uur
Mij lijkt deze reis ook geweldig. Ben ook al verschillende keren met Fox mee geweest en altijd goed bevallen!
Gaan jullie ook de verlenging erbij boeken?

Groetjes Marieke (35)
RE: Maarten
25-01-2017 - 15:06 uur
Hey Nicole,

Zojuist heb ik de 9-daagse reis naar New York geboekt.
Leuk, dat je meegaat!!! Het wordt een mooie reis. Ben je 5 keer met Fox geweest?
Voor mij is dit de eerste keer. Ik ben 35 jaar, Zie je dan! Gr
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven