Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

9-daagse single groepsreis New York, Washington en de Niagara Watervallen

Vertrek: 09-06-2017

Nienke
27-01-2017 - 12:30 uur
Ik zit er aan te denken de Singlesreis naar de VS te nemen in juni. Is er hier al iemand die heeft geboekt of ook overweegt om te gaan?
Er zijn 16 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 16
RE: Gerrit
01-05-2017 - 21:45 uur
Hallo allemaal, ik heb net last minute deze reis geboekt,ik heb er veel zin.
Vorig jaar met FOX in west Amerika geweest, het was een geweldige ervaring!
Tot snel gr. Gerrit
RE: Anette
09-04-2017 - 12:14 uur
Hoi medereizigers, nog even een berichtje waarin ik toestemming geef mij rechtstreeks te mailen. In de groepsapp las ik dat we Femke ons mailadres konden mailen voor een datumprikker om eventueel al van tevoren kennis met elkaar te maken. Maar ik zie in de groepsapp niet wie Femke is. Op deze manier is mijn mailadres ook bekend ;-). Groetjes, Anette
RE: Anette
09-04-2017 - 10:53 uur
Hallo allemaal, al een tijd geleden heb ik de reis geboekt en nu pas zie ik dat er een forum is. Wat leuk! Ik heb Peter een mail gestuurd om te vragen mijn telefoonnummer toe te voegen aan de groepsapp. Tot gauw! Groetjes, Anette
RE: Janneke
06-04-2017 - 21:48 uur
Hoi,

Vandaag de boekingsbevestiging binnengekregen voor deze reis. Heb er veel zin in. Ik heb al eens met Fox Singlereisen de rondreis door West-Amerika gemaakt. Dat is me goed bevallen en ik heb het volste vertrouwen dat ik weer een leuke vakantie tegemoet gaat.

Gr. Janneke
RE: Eveliene
06-04-2017 - 21:26 uur
Ik heb vandaag de reis geboekt. Ik heb er veel zin in. Ik stuur Peter een bericht voor de groepsapp.
RE: Rian
05-04-2017 - 21:44 uur
Hoi Allemaal,

Ik ben Rian (30) en heb zojuist ook deze reis geboekt en heb er veel zin in.
Ik zal peter even mailen om mij toe te voegen aan de groepsapp.

Groetjes Rian
RE: Mathieu
04-04-2017 - 19:42 uur
Hallo allemaal,

Ik ben Mathieu, 46 jaar, en ga mee met de 9 juni reis. Ik heb mij al aangemeld voor de groepsapp. Heel veel zin in de reis.

Groet Mathieu
RE: Femke
03-04-2017 - 11:44 uur
Hallo allemaal,
Ik heb ook voor deze reis geboekt, het lijkt me leuk om een groepsapp aan te maken. Peter, ik stuur je hierover een berichtje.

Groetjes Femke
RE: Laura
30-03-2017 - 23:52 uur
Hoi allemaal,
Ik ben Laura, 35 jaar en ga deze reis ook doen in Juni. Heb al eerder de West Kust van Amerika reis gedaan met Fox en ik ben een keer met Djoser naar New York geweest.
Maar deze reis lijkt me ook erg leuk. Ik heb er zin in!

Groetjes

Laura
RE: Janine
24-03-2017 - 19:21 uur
Hallo medereizigers,

Vandaag de boekingsbevestiging gekregen voor deze reis.
Heb er enorm veel zin in!
Ik stuur Peter een bericht voor de groepsapp.

RE: Peter
20-03-2017 - 19:34 uur
Hoi medereizigers,

Gisteren geboekt over deze gave reis. Heb er zin in!
Voor de medereizigers die dat willen: stuur rechtstreeks naar mij een reactie met je telefoonnummer dan maak ik een groepsapp aan om t eerste contact met elkaar te leggen.

Groetjes,
Peter
RE: Janique
04-03-2017 - 13:17 uur
Hallo iedereen,

Ik heb ook geboekt! Heb er super veel zin in! Het is misschien nog vroeg maar zijn er ook mensen die af willen spreken op Schiphol?
RE: annika
12-02-2017 - 10:57 uur
hoi
Ben Annika en heb geboekt voor juni. zonder verlenging maar wel kamer alleen. heb er zin in.
kom uit provincie Groningen..
RE: Nienke
06-02-2017 - 13:15 uur
Ik heb net definitief geboekt. Heb er al onwijs veel zin in. Voor mij is het de eerste keer op single groepsreis, en zelfs de eerste keer vliegen!
RE: Albert-Jan
30-01-2017 - 19:40 uur
Ik denk er ook aan om deze reis te boeken. Zag ook dat er al 11 mensen geboekt hebben :-).
RE: Melvin
29-01-2017 - 12:01 uur
Ik zit er over na te denken om deze reis te boeken met verlenging
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven