Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

18-daagse single groepsreis Beste van het Westen

Vertrek: 08-09-2018

Francine
21-12-2017 - 22:46 uur
Hallo allemaal , ik heb net een reis geboekt.😊 Wie gaat er nog meer mee? Voor het eerst van mijn leven in mijn uppie en ook nog ver....vind het wel stoer
Groet francine
Er zijn 13 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 13
RE: Shanna
31-05-2018 - 17:53 uur
Maurice je hebt helemaal gelijk dat je voor zekerheid gaat ;)
Maar ik hoop op 3x is scheepsrecht.
En als iedereen gaat wachten dan gaat hij indd niet door dus ik heb de knoop doorgehakt dat ik 8 oktober heb geboekt.
Ik vind zelf 41 personen teveel vandaar dat ik toch bij de singlereis blijf.

Dus ik ga fingers crossed doen!!
Heel veel plezier in ieder geval!!
RE: Maurice
29-05-2018 - 00:29 uur
Hoi Shanna,

Jammer inderdaad. Ik ben een beetje bang dat die van 8 oktober ook niet doorgaat, die heeft ook pas 2 deelnemers.

De groepsreis van 3 september heeft nu al 3 single boekingen, misschien wordt het zo een soort combi-reis :-)
28-05-2018 - 22:36 uur
Helaas mocht mijn boeking niet meer baten. De 2e in 1 week die geannuleerd is.
Ik zit te overwegen om die van 8 oktober dan te boeken. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar single ipv een groepsreis.
Succes met omboeken!!
28-05-2018 - 16:24 uur
Helaas, net door Fox gebeld dat de reis niet doorgaat :-(

Ik heb hem maar om laten boeken naar de gewone groepsreis van 3 september, want er zijn geen single-reizen meer over nu...
28-05-2018 - 08:22 uur
Hoi Shanna,

Leuk dat je meegaat en bedankt voor het uitbreiden van de leeftijdscategorieën :-) Hopelijk wordt de reis nu snel wat drukker!

De groepsinformatie bij de reis is helaas nog niet aangepast zie ik, maar dat zal wel goed komen.

Mvg,
Maurice
27-05-2018 - 12:04 uur
Hoi,
Deze week helaas het bericht gekregen dat mijn Canada reis is geannuleerd. Dus heb ik hem om laten boeken naar deze!!
Dus ik ga gezellig met jullie mee!!

@René niet twijfelen maar boeken ;)
Ik zorg wel voor de opening in de leeftijdscategorie 26-40 :p

USA is erg in trek dus ik heb nog goede hoop dat ook onze datum vol komt met diverse leeftijdscategorieën :)
RE: Henk
25-05-2018 - 09:32 uur
Hoi, met Henk,

Heb vorige week ook deze reis geboekt. Ook voor de eerste keer weg in mijn eentje. Dus best wel spannend. Op dit moment nog slechts 3 deelnemers. Hoop wel dat deze doorgaat, want een reis
naar de VS was en is nog altijd een van mijn dromen.
07-05-2018 - 12:58 uur
Hoi René,

Ik heb de reis al geboekt, maar zit ook te hopen op meer deelnemers. Hopelijk komen er meer mensen bij nu de reis van 15-09 vol is.

Als ik op het forum kijk naar vorig jaar was de reis van 09-09-2017 drukker dan die van 16-09-2017, dus ik heb goede hoop!
RE: René
03-05-2018 - 23:27 uur
Hoii,

Ik wou eigenlijks de 15-09 reis boeken maar zat helaas vol. Nu wil ik graag met deze reis mee maar er zijn nog maar 2 deelnemers. Ik zou wel graag met meer leeftijd genoten willen. Zijn er nog meer die twijfelen??
RE: Joop
06-04-2018 - 20:36 uur
Helaas. Heb een andere reis moeten boeken.
Ik wens jullie veel plezier!
06-04-2018 - 13:02 uur
Hallo Joop,

Leuk om te horen dat je misschien ook mee gaat. Hopelijk lukt het om alles te regelen. Zou mooi zijn als deze reis wat drukker wordt, zodat hij door kan gaan :-)

Mvg,
Maurice
RE: Joop
05-04-2018 - 10:56 uur
Hallo allebei,

Ik overweeg ook deze reis te boeken,maar dien nog een en ander te regelen. Hoop dat dat lukt.
Ik vind de prijs voor een eenpersoons kamer wel zwaar overdreven en overweeg dus maar eens een gokje te wagen door evt. een kamer op indeling te nemen.
Ik was al een paar keer met fox op de singletour en dat is me zeer goed bevallen.
03-04-2018 - 12:42 uur
Hoi!

Ik heb deze reis ook net geboekt. Ik wilde eigenlijk met die van 15 september mee, maar daar kon ik geen kamer voor alleengebruik meer bij boeken.

Ik hoop dat deze reis doorgaat, want ik begreep dat er minimaal 10 deelnemers nodig zijn.

Dus als je nog aan het twijfelen bent, aarzel niet en boek!
Terug naar boven