Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

18-daagse single groepsreis Beste van het Westen

Vertrek: 14-07-2018

Patricia
10-01-2018 - 16:09 uur
Hallo allemaal,

Ik denk eraan om deze reis te gaan boeken.
Wie is er nog meer enthousiast over deze reis ;-)
Leuk om alvast te horen!

Groetjes Patricia
Er zijn 36 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Anouk
18-06-2018 - 16:08 uur
Wauw, er gaan echt al veel mensen.
Ik ga ook gezellig mee, voor mij ook de eerste keer.
Maar als ik dit al allemaal lees, krijg ik er wel echt nog meer zin in.

Ik zal zo ook mijn nummer even sturen, is misschien wel zo handig om ook in de whatsapp groep te zitten.

Anouk (27)
RE: Niels
01-06-2018 - 22:07 uur
Hallo Matthijs,

Leuk dat je mee gaat! Je kan mij een PB sturen of een bericht sturen naar Malou,

Groet Niels
RE: Matthijs
01-06-2018 - 21:54 uur
Leuk om de reactie te lezen.
Wordt voor mij de 5e singlereis, maar de eerste met Fox.
Lees ook iets over een Wattsapp-groep. Naar wie kan/mag ik mijn nummer mailen om te worden toegevoegd. Groeten Matthijs
RE: Mike
01-06-2018 - 21:40 uur
@Anne Ik heb geen extra dagen bijgeboekt. Een show heb ik zelf nog niet echt naar gekeken, anderen al wel? Denk dat daar in de whatsapp groep misschien al wel over is gesproken. :)

Ik heb ondertussen ook bericht van FOX. Zoals Niels al zei ging het ook bij alleen om een meerprijs voor de vliegtickets(€134), verder blijft alles hetzelfde.
RE: Anne
30-05-2018 - 22:47 uur
Leuk Matthijs!

Ik had een optie genomen op de reis. Ga morgen bellen om t definitief te maken :)

Heeft iemand de reis verlengd met nog extra dagen in San Francisco?
Of gaat iemand eerder naar LA?

Gaat iemand naar een show in Las Vegas?
RE: Matthijs de Rooij
30-05-2018 - 18:36 uur
Hoi allemaal,
Ik heb deze reis ook al 3 jaar op mijn lijstje staan. Dit jaar is het dan zover.
Heb er heel veel zin in, hoop jullie ook.
Gr.
Matthijs
29-05-2018 - 20:33 uur
@Anne Als je een reservering hebt gedaan, dan gaan ze voor je controleren wat er nog beschikbaar is. Als de reis en/of prijs veranderd mag je kosteloos van je boeking afzien(staat bij de informatie over "op aanvraag").

Ik heb van het weekend geboekt, dus hoop deze week ook een prijs te horen. Zie wel dat al 30/31 plaatsen geboekt zijn, dus niet te lang meer twijfelen ;)
29-05-2018 - 19:21 uur
Hoi Anne,

Ik moest iets van 120 euro bijbetalen. Nadat ik had geboekt werd de prijs in het overzicht ook gewijzigd (de prijs die je nu ziet als je wilt boeken op 14 juli).

Groet,

Niels
29-05-2018 - 18:23 uur
Bedankt voor jullie reacties!
@niels hoeveel moest je bij betalen voor je ticket?
RE: Jorick
28-05-2018 - 21:22 uur
Hoi Anne,

Ik heb nog wat vragen voor ik ga boeken. Weten jullie het antwoord misschien?
- is er airco in de bus
"Tijdens onze rondreis maken we gebruik van luxe touringcarbussen met meer dan genoeg zitplaatsen en airconditioning." (Praktisch --> vervoer)

- verzamel je op schiphol of in LA?
De Fox reisleid(st)er is in LA, maar je kunt met elkaar al op Schiphol afspreken.

- hoe lang zit je ongeveer in de bus (dat zie ik niet staan bij het dagprogramma
Dat is moeilijk te zeggen, je kunt het beste zelf via google maps kijken of Fox bellen.

- ontbijt, lunch en diner je elke dag met de groep
Daarin is iedereen vrij, soms zal dat met de hele groep zijn andere keren opgedeeld in 2 of meer groepjes.

- zijn het losse bedden in de tweepersoonskamers?
Sorry geen idee, het beste bel je daarover met Fox.

- bezoek je ook antelope canyon of is daar de mogelijkheid toe?
Antelope Canyon valt niet onder het programma, of onder de optionele excursies die Fox aanbiedt. Het beste bel je met Fox over de mogelijkheid om dit op eigen initiatief te doen.

Hopelijk heb je hier wat aan!
Groetjes, Jorick
28-05-2018 - 21:06 uur
Hoi Anne,

Ik kan niet op al je vragen een antwoord geven, maar op de volgende wel.
- De bus heeft volgens de website airco.
- Iedereen gaat met dezelfde vlucht. We hebben een groepsapp waar het e.a. wordt besproken. Ik woon ver van Schiphol en ga daarom een hotel pakken een dag ervoor. Er zijn anderen die dit ook doen. Anderen komen 's ochtends naar Schiphol.
- De ritten in de bus verschillen lijkt me. Er zijn dagen waar de reisafstand wat langer is dan de ander.
- Op de pagina prijzen & inbegrepen staat dat de kamers twee aparte queensize bedden heeft. Je slaapt wel met iemand van hetzelfde geslacht op de kamer. Eenpersoonkamer is tegen meerprijs beschikbaar (bij het boeken staat dat als extra optie).
- Ik weet niet of Antelope Canyon wordt bezocht en of daar de mogelijkheid er toe is.

Volgens mij is er ergens op de site een pagina met vraag het de reisleider. Misschien dat ze daar je vraag kunnen beantwoorden. Anders even bellen met FOX.

Ik had zelf ook allerlei vragen, maar heb besloten om maar alles over mij heen te laten komen. Ik ben aardig flexibel.

Groet,

Niels
28-05-2018 - 20:32 uur
Hi allemaal,

Ik heb nog wat vragen voor ik ga boeken. Weten jullie het antwoord misschien?
- is er airco in de bus
- verzamel je op schiphol of in LA?
- hoe lang zit je ongeveer in de bus (dat zie ik niet staan bij het dagprogramma
- ontbijt, lunch en diner je elke dag met de groep
- zijn het losse bedden in de tweepersoonskamers?
- bezoek je ook antelope canyon of is daar de mogelijkheid toe?

Ik hoor het graag :-)
27-05-2018 - 00:25 uur
Hoi Liv & Mike,

Voor mij is het ook de eerste singlereis en ik heb er zin in! Ik heb zelf geen extra opties bij het boeken gekozen.

Wel hebben een aantal reisgenoten een rondleiding Alcatraz geboekt. Dit moet je zelf doen.

@Mike: bij mij was het ook zo, ik kreeg te horen dat het vliegticket duurder was geworden en dat ik iets moest bijbetalen.

We horen wel of het gelukt is. Stuur een bericht als je toegevoegd wilt worden in het groepsgesprek.

Groet,

Niels
27-05-2018 - 00:14 uur
Hoi Liv,

Er zijn zowel mensen die voor het eerst een single reis gaan doen als mensen die er al een aantal gedaan hebben. Sommigen daarvan zullen een eigen kamer hebben en anderen er eentje delen.

De excursies kan je ter plekke uitkiezen, de enige uitzondering daarop is Alcatraz. Deze moet je op een aparte site zelf boeken als je geïnteresseerd bent.

De eerste keer kan spannend zijn, maar gewoon doen ;)
Voor deze datum zal je wel snel moeten beslissen in verband met beschikbaarheid!

Groetjes, Jorick
RE: Malou
27-05-2018 - 00:04 uur
Hoi Liv & Mike,

Er zijn tot nu toe een aantal voor wie dit ook de eerste reis wordt dus je bent niet de enige Liv! Voor mij ook eerste keer, en ik heb gekozen om een kamer te delen. En hopelijk kan je nog gewoon mee Mike :)
27-05-2018 - 00:00 uur
Hallo Allemaal,

ook ik heb deze reis net geboekt! Helaas veranderde mijn boeking tijdens het boeken naar 'op aanvraag', dus eerst nog een paar dagen afwachten of ik ook echt mee mag. Kijk er nu al naar uit!

Het zou voor mij de eerste singlereis zijn, maar lees hier al veel positieve reacties. Als mijn aanvraag wordt goedgekeurd, zal ik een berichtje sturen voor de whatsapp groep.

Groetjes, Mike(24)
RE: Liv
26-05-2018 - 23:33 uur
Hoi allemaal,

Ik ben 32 jaar, net uit een relatie, en dit zou mijn eerste single reis zijn. Vind het wel spannend..

Zijn er meer mensen die voor het eerst een single reis willen gaan doen?

Voor de mensen die al geboekt hebben, hebben jullie een gedeelde of tweepersoonskamer voor alleengebruik gekozen?

Nog gekozen voor extra opties of
optionele excursies?
RE: Chairity
24-05-2018 - 20:26 uur
Hi allemaal!

Inmiddels heb ik mij ook nog aangesloten bij de groep. Ik heb vorig jaar voor het eerst met Fox gereisd naar Japan en heb sindsdien de smaak te pakken! Ik heb er in ieder geval al super zin in :)
Ik zal zo een berichtje sturen voor de Whatsapp groep

Groetjes,

Chairity (25)
RE: Edith
21-05-2018 - 01:11 uur
Ha allemaal,

Ook ik heb deze reis geboekt ! Vorig jaar met een groepsreis van Kras naar Japan in de meivakantie en met Fox in de zomer naar Peru. is heel goed bevallen. Nu voor het eerst een singlereis naar de VS, heb er enorm veel zin in. See you in LA !
RE: Edith
21-05-2018 - 01:10 uur
Ha allemaal,

Ook ik heb deze reis geboekt ! Vorig jaar met een groepsreis van Kras naar Japan in de meivakantie en met Fox in de zomer naar Peru. is heel goed bevallen. Nu voor het eerst een singlereis naar de VS, heb er enorm veel zin in. See you in LA !
02-05-2018 - 14:59 uur
Hoi,

Vorige week had ik deze reis al aangevraagd maar nog even gewacht met reageren hier totdat de reis ook daadwerkelijk bevestigd werd door Fox. Ik zal Malou zo gelijk even een berichtje sturen voor de whatsapp groep. Dit wordt overigens mijn 3e groepsreis, waarvan de 2e met Fox.

Groetjes, Jorick (28)
28-04-2018 - 15:37 uur
@Richard: Ik ben gewoon benieuwd, maar ik geloof je gelijk.

@Malou: Ik stuur je vanmiddag ook een bericht met mijn nummer :)
RE: Richard
28-04-2018 - 14:48 uur
De groep zit al aardig vol. Teller staat nu al op 21. Vwb diegene die als eerste mee gaan met een groepsreis (@niels), niks om bang voor te zijn, is altijd erg leuk. Ik weet gewoon niet beter. Doe altijd dit soort reizen. Tot nu toe altijd erg goed bevallen. Al aardig wat reizen met Fox gedaan en tot nu toe altijd goed bevallen.

@Malou: Helemaal goed van de whatsapp groep. Is altijd extreem handig tijdens de vakantie. Ik stuur vandaag nog een whatsappje jouw kant op dus dan ben je bij deze alvast gewaarschuwd.

Richard.
26-04-2018 - 22:12 uur
Ik had gezocht maar kon nog geen fb groep vinden voor deze datum. Ik kan wel een whatsapp groep aanmaken, voor iedereen die erin wilt; stuur me even een berichtje :) mijn nummer is 0652641324
26-04-2018 - 17:05 uur
Hee,

Het duurde even, maar de reis is inmiddels geboekt!
Ik zag dat de groep inmiddels al weer gegroeid is. Gezellig!!
Voor mij is dit de eerste keer dat ik met een groepsreis mee ga, dus ben benieuwd.
Is er bijv. een groepsapp of een facebookpagina aangemaakt voor deze reis?
19-04-2018 - 16:03 uur
HoiHoi,
Ik heb deze reis ook in reservering staan en ga dit weekend definitief boeken!
Het wordt mijn eerste reis naar de VS en met fox dus ben benieuwd maar heb er vooral heel veel zin in!

- Malou (22)
RE: Evelien
31-03-2018 - 20:10 uur
Hallo ,

Deze reis staat al enkele jaren hoog op mijn verlanglijstje. Dit weekend maar de knoop doorhakken. Fijne Pasen!

Groetjes,
Evelien
10-03-2018 - 22:25 uur
@Priscilla, nee nog niet. Datum is geen probleem, maar mijn auto heeft kuren en ik krijg maandag te horen wat het probleem is.

RE: priscilla
08-03-2018 - 21:58 uur
Hoihoi,

Wat leuk om te lezen dat er steeds meer reacties hierop komen! Ook om te zien dat onze groep steeds groter wordt :)!

@Niels, al geboekt? Zou leuk zijn ala je ook meegaat. Volgens mij is het echt een te gekke reis!

Groetjes Priscilla (23)
06-03-2018 - 21:31 uur
Hoi!

Ik ben al een aantal weken aan het zoeken naar een vakantie en ben nu deze reis tegengekomen waar ik erg enthousiast van wordt.
Amerika staat hoog op mijn lijstje van landen waar ik graag naar toe wil. Ik hoop deze week de knoop door te hakken, maar ik denk dat ik de keus al heb gemaakt ;)

Groetjes,
Niels (28)
Terug naar boven