Verenigde Staten

Verenigde Staten Reisleider

Renewal of the vows

Anneke Hoogeduin
08-01-2016 - 10:10 uur
Geachte Meneer,

Wij hebben de 22 daagse reis naar West Amerika geboekt voor 6 mei.
Nu willen wij in Las Vegas onze huwelijks belofte herhalen om dat we dit jaar 45 jaar getrouwd zijn.
Mijn vraag is kunnen we dat ter plaatsen regelen wat de tijd aangaat(18 MEI) en moeten we daar nog speciale papieren voor hebben.
Ook willen we de helicoptervlucht er nog bij doen.
Dus smorgens huwelijks-belofte en smiddags helicopter of zo het uitkomt andersom.
Voor Death Valley zal het wel te veel worden op 1 dag en dan moeten we keuzes maken.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groeten
Anneke en Peter
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
09-01-2016 - 14:40 uur
Jullie hebben zeker de mogelijkheid om de trouwbelofte nog eens te herhalen in Las Vegas. Wat een leuk idee en Las Vegas is natuurlijk een fantastische plek om dat te doen. Tijdens de 22-daagse groeprondreis "Grand Tour West-Amerika" hebben jullie de tweede dag in Las Vegas de hele dag vrij. Sommige mensen kiezen voor de optionele excursie naar Death Valley op die tweede dag. Als u daar ook aan mee wilt doen, dan heeft u nog de late namiddag (na 5pm) en 's avonds om uw trouwbeloften te vernieuwen!

Papierwerk vooraf is niet nodig, maar de kosten variëren enorm. Ik raad aan om dit van te voren op internet te bekijken en zelf (op 18 mei vroeg in de avond) te boeken, want er zijn een groot aantal opties. Vorig jaar had ik bijvoorbeeld een stel in de bus die 's avonds zijn getrouwd in een van de wat oudere wedding chapels dicht bij Fremont Street. Mijn eigen vrouw zou het juist leuker vinden om dit in een van de moderne mega-resorts te doen. Maar dat kost natuurlijk meer geld. Kortom alles is mogelijk. Als ik het internet moet geloven kan men dit al voor een paar honderd dollar voor elkaar krijgen, maar de meeste mensen geven veel meer geld uit om dit in gondolas, helicopters, limos of met een Elvis impersonator te doen.

De optionele excursies worden geboekt als u in Amerika bent. Bij aankomst zal de FOX reisleider de verschillende excursies met de groep bespreken, en op dat moment wordt het merendeel van de excursies ook geboekt. Als u meteen bij de start van de rondreis aangeeft wat de bedoeling is en wat u eventueel qua wedding chapel geboekt heeft, dan kan de reisleider hier rekening mee houden!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven