Verenigde Staten

Verenigde Staten Reisleider

18-daagse groepsrondreis Beste van het Westen

Vertrek: 12-09-2016

Anita
21-02-2016 - 11:43 uur
Beste Hans,

Ik heb belangstelling voor de Alcatraz Night Tour. Deze tour is mij aangeraden door het reisbureau. Ik heb Alcatraz 2 jaar geleden overdag bezocht en de Alcatraz bij Night spreekt mij erg aan. Nu is het helaas zo dat deze excursie alleen op donderdag t/m maandag geboekt kan worden.
Op maandag 26 september gaat de reis van Yosemite naar San Francisco. In het programma staat: 's Avonds kunt u optioneel een San Francisco by night tour maken inclusief een 3-gangendiner en avondwandeling. Deze optionele tour geeft aan dat we 's avonds iets kunnen boeken.
Kunt u mij vertellen hoe laat we ongeveer in San Francisco aankomen en of ik de Alcatraz Night Tour kan boeken?
Alvast bedankt voor uw tijd en antwoord.

Met vriendelijke groet,
Anita
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
21-02-2016 - 17:17 uur
Beste Anita,

De groupen komen in de namiddag aan bij het hotel in San Francisco, omdat er dus een avondtour op het programma staat. Ik schat rond een uur of 5pm. U heeft dus inderdaad de mogelijkheid om van te voren die Alcatraz Night Tour in Nederland te boeken. Vanaf het hotel kunt met een F-market historic streetcar in ongeveer 15 minuten bij Alcatraz Pier 33 komen. Die tram stopt dichtbij de voordeur van het hotel en u kunt een kaartje kopen bij de conducteur met gepast geld.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven