Verenigde Staten

Verenigde Staten Reisleider

14-daagse groepsrondreis Overweldigend Oost-Canada en Amerika

Vertrek: 21-04-2016

Maria
07-03-2016 - 21:47 uur
beste hans kun je mij een indicatie geven van de af te leggen afstanden.
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: Fox reisleider
18-03-2016 - 17:04 uur
Beste Ria,

Ik heb je bericht doorgestuurd naar mijn collega's van FOX verre reizen. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Groet,
FOX reisleider.
RE: ria van waardenburg
17-03-2016 - 12:36 uur
Ik heb net zitten kijken naar deze reis. Ziet er geweldig uit. Schrok alleen wel van het prijsverschil als je alleen reist. Ik zou Eur 1100 meer moeten betalen dan personen die met z'n 2en reizen. Is wel heel veel prijsverschil. Vraag me af of hier niet iets aan te doen is. Het is al niet leuk als je alleen moet reizen maar je moet erdan ook nog heel veel meer voor betalen. Uw reaktie zie ik gaarne tegemoet.
met vriendelijke groet,
ria van waardenburg.

P.s. in september 2013 heb ik samen met een vriendin een rondreis door Zuid Afrika gemaakt. Helaas is deze vriendin nu niet in de gelegenheid om mee te gaan.

RE: FOX Reisleider
08-03-2016 - 03:39 uur
Beste Maria,

Tijdens de 14-daagse groepsrondreis Overweldigend Oost-Canada en Amerika rijdt men gemiddeld 268 km per dag. De grootste afstand die men overbrugt is van Washington DC naar Corning NY met zo'n 514 km. Andere dagen, zoals in Washington DC en New York, slaapt men juist 2 dagen achter elkaar in dezelfde stad. Tijdens groepsreizen zal de reisleider er voor zorgen dat er onderweg zeker een aantal keren zal worden gestopt (toilet, bezienswaardigheden, lunch, etc.) dus deze afstanden zijn zeker niet onredelijk (tenminste niet voor Amerikaanse begrippen).
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven