Verenigde Staten

Verenigde Staten Reisleider

schietclubs

Noël en Veerle
20-03-2016 - 19:49 uur
Hallo Hans,

Onze vertrekdatum van de 18-daagse "het beste van het westen" is op 18 juli. Hier zijn we nog eens met een vraagje naar jouw goede raad. We hebben eens op het internet rond gekeken en vinden het wel eens interessant om naar een schietclub te gaan. We hadden er één gezien in Los Angeles "la Gun Club" en in Las Vegas "Battlefield". Is er een mogelijkheid om deze actie te ondernemen en is daar tijd voor? Zo ja, welke schietclub raad je ons aan en waar bevind die zich?
Wordt jij onze reisleider die periode of is dat nog niet bepaald?
Alvast bedankt voor uw aandacht, vriendelijke groeten uit België, Noël en Veerle
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX reisleider
22-03-2016 - 16:03 uur
Hoi Noel en Veerle,

Zo, jullie zijn nogal wat van plan!

FOX biedt geen excrusies aan naar een schietclub, dus in die zin mag ik jullie helaas geen advies geven. In Los Angeles is er op de 2e dag na de stadstour tijd om op eigen gelegenheid iets te ondernemen dus jullie zouden dit bezoek eventueel op die middag kunnen inplannes. Ook in Vegas is een vrije dag ingepland waarin jullie tijd hiervoor zouden kunnen maken. Dit betekent overigens wel dat je hierdoor een aantal andere bezienswaardigheden niet kunt zien, dus het is net waar de voorkeur naar uit gaat natuurlijk.

Vooralsnog staat mijn collega Martijn ingedeeld voor jullie datum. Ik wens jullie in ieder geval een fantastische reis toe!

groet,
de reisleider
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven