Verenigde Staten

Verenigde Staten Reisleider

Groepsreis Van Oost naar West 14 september 2017

Chantal Boerdijk
19-08-2017 - 15:26 uur
Met betrekking tot de groepsreis van oost naar west hebben we de volgende 2 vragen:
1. Op dag 7 is er een optionele excursie Circle Line gepland. Wanneer wordt deze excursie ingepland, is dit in de ochtend, middag of avond?
2. In het dagprogramma staat bij dag 6 dat de entree van het Empire State Building in New York inclusief is. Wordt het Empire State Building tijdens de reis bezocht of moeten we dit op eigen gelegenheid doen en krijgen we het entreebewijs mee?

Groetjes, Chantal
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: De FOX Reisleider
22-08-2017 - 13:44 uur
Beste Chantal,

Leuk om te lezen dat je met ons mee gaat naar de VS!

De optionele excursie 'Circle Line' is een gave boottocht over de Hudson en East River. Onderweg kijken we uit over Manhattan, Brooklyn, het Vrijheidsbeeld, Ellis Island en delen van de staat New Jersey. Deze boottocht vertrekt zeer frequent en wanneer jij bij mij (of één van mijn collega's) ter plaatse de excursie boekt, kun je kiezen uit verschillende tijden.

Jullie ontvangen de tickets voor de Empire State Building ter plaatse van mij. Op dit ticket staat een tijdslot aangegeven waarop je binnen moet zijn. Je kunt hier op eigen gelegenheid naartoe gaan.

Veel plezier met de laatste voorbereidingen en alvast veel plezier in de VS!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven