Verenigde Staten

Verenigde Staten Reisleider

18-daagse single groepsreis Beste van het Westen

Vertrek: 14-07-2018

Anne
14-06-2018 - 08:04 uur
Hoi Hans,

Als je niet kiest voor een excursie zoals Tour met Indiaan - Monument Valley of Helikoptervlucht Grand Canyon, wat kan je in die tijd doen? Mag je dan zelf op pad? Geeft de reisleider daar advies in?

Bezoeken wij, of is daar de mogelijkheid voor, Horseshoe Bend en Antelope? 

Heb je nog tips waar het beste tickets voor shows oid in Vegas gekocht kan worden?

Wat wordt er meestal door de groep nog ondernomen op dag 1 in LA? Is een bezoek aan bijv universal studio's nog haalbaar gezien onze vluchttijden? Of heb jij leuke tip voor die eerste dag? Wat is er op de boot evt te doen?

Alvast bedankt!

P.s ben jij onze reisleider de 14e?

Gr. Anne
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: De Reisleider
10-07-2018 - 11:13 uur
Beste Anne,

Dank voor je onderstaande bericht. Hierbij beantwoord ik puntsgewijs je vragen.

Als je niet kiest voor een excursie zoals Tour met Indiaan - Monument Valley of Helikoptervlucht Grand Canyon, wat kan je in die tijd doen? Mag je dan zelf op pad? Geeft de reisleider daar advies in?

Ja, de reisleider geeft daarin advies. De tour met de indiaan is wat mij betreft een absolute must en kan ik je van harte aanbevelen. Als je deelneemt aan deze excursie, bewonder je tevens de rotsformaties die op privéland gelegen zijn en anders verborgen blijven. Mocht je besluiten om niet deel te nemen aan de excursie dan is er alsnog voldoende moois te bewonderen, maar mis je de toelichting van de Navajo-gids die ook veel verteld over de geschiedenis en gebruiken van hun stam. Als je niet deelneemt aan de helikoptervlucht, bestaat – in overleg met je reisleider – de mogelijkheid om langer bij het uitzichtpunt in het park te blijven, terwijl de overige groepsleden de helikoptervlucht maken.

Bezoeken wij, of is daar de mogelijkheid voor, Horseshoe Bend en Antelope?

In basis is er geen tijd om een bezoek aan Horseshoe Bend en/of Antelope Canyon toe te voegen.

Heb je nog tips waar het beste tickets voor shows oid in Vegas gekocht kan worden?

Het ligt er volledig aan wat voor show jullie zouden willen bezoeken. Hebben jullie interesse in een ticket voor één van de nieuwste shows of shows die slechts een korte periode in Vegas worden vertoond, adviseer ik je om vooraf tickets te kopen om teleurstelling te voorkomen. Hebben jullie interesse in een show die al jarenlang iedere avond wordt uitgevoerd, dan kun je gerust ter plaatse een ticket kopen bij één van de box offices.

Wat wordt er meestal door de groep nog ondernomen op dag 1 in LA? Is een bezoek aan bijv universal studio's nog haalbaar gezien onze vluchttijden? Of heb jij leuke tip voor die eerste dag? Wat is er op de boot evt te doen

We landen aan het begin van de middag in Los Angeles en voordat iedereen door de douane is, de bagage van de band heeft gehaald en we bij het hotel aankomen is het ongeveer 14.30 uur. Doorgaans rusten we goed uit en begint het programma pas echt op dag twee.

Wellicht tot ziens in the States.
De Reisleider
Terug naar boven