Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

12-daagse single groepsreis Avontuurlijk Wilde Westen

Vertrek: 28-04-2016

Nick
24-01-2016 - 10:34 uur
Hoi, allemaal.

Ik heb vorige week deze reis geboekt en vroeg me af wie er nog meer meegaan?
en zijn er al mensen die overwegen één of meer extra excursies te doen?

Groetjes Nick
Er zijn 48 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Jolanda
17-05-2016 - 23:04 uur
Lieuwe en Stien, hartelijk dank voor jullie positieve reactie. Leuk om te lezen dat jullie zo'n fantastische reis hebben gehad. Ik verheug me er nu nog meer op!
RE: Stien
16-05-2016 - 19:08 uur
Hoi Jolanda,
Het is een fantastische reis, wel flink aanpoten maar je ziet ook werkelijk alle hoogtepunten!!!
Je vraag over bv. Universal Studio's etc. , de hele groep is er niet geweest.
Het is toch wel een lange reis vanuit het hotel waar je zit.
Dus wij zijn met een paar naar Santa Monica gegaan met het OV (is heel goed te doen), tour Hollywood, Beverly Hills etc gedaan.
De andere zijn nog naar Venice Beach gegaan (fiets huren) of zwembad liggen....
Mocht je nog vragen hebben! Laat maar komen.
Mocht ik je niet meer spreken/mailen dan een reuze vakantie toegewenst, is echt de moeite waard!!!!!
Groetjes, Stien
RE: LIEUWE
15-05-2016 - 23:23 uur
Hoi Jolanda.
Ik heb deze reis afgelopen week gedaan.
Zeer goed bevallen goede hotels en zeer goede reisleidster,Loes vd B.
Zeer grote steden en enorme bergen gezien.
Een aanrader vooral de helikopter vlucht boven de GrantCanyon is machtig.
Er komen wel een beetje kst bij voor eten en opties, maar dat vergeet je ooksnel.
Je moet met dat fietsen wel bijmekaar blijven.
in een woord super
RE: Jolanda Steenbeek
15-05-2016 - 20:09 uur
Hoi VS Wilde Westengroep van 28/4,
Ik ben heel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn en of jullie nog tips hebben voor de groep die a.s donderdag 19 mei vertrekt, ik ben daar 1 van. Bij de reviews staan totnutoe nog maar 2 reacties. Als je zin hebt, wil je me dan een en ander laten weten? (Bijv. Zijn de Universal Studio's de moeite waard?) Mag ook in een privé bericht. Bij voorbaat dank!
Groetjes, Jolanda
RE: Marc
19-04-2016 - 22:08 uur
Hi allen
heb reis nog niet zo lang geboekt maar kijk er ook erg naar uit.

groetjes
Marc
RE: Kelsie
02-04-2016 - 20:09 uur
Voor de mensen die vandaag niet bij de lunch/kennismaking waren. We hebben een whatsappgroep aangemaakt. Mocht je hier ook bij willen, stuur mij dan even een berichtje met je nummer dan voeg ik je toe😊
01-04-2016 - 21:40 uur
Ik kom rond 13.35 uur aan maar zal naar de paraplu uitkijken.
Tot morgen!
Groetjes, Stien
RE: Marcella
01-04-2016 - 16:54 uur
Hoi,

Ik kom morgen ook met de trein en hoop er op tijd te zijn.

Tot morgen,

Marcella
RE: Danielle
01-04-2016 - 16:21 uur
Hoi,

Een paraplu valt denk ik wel op morgen. Wel een handig herkenningsmiddel. :-)
Ik kom met de trein en zorg dat ik rond 13:45u bij het gwk ben.

Tot morgen!

Groetjes Danielle
RE: Nick
01-04-2016 - 12:15 uur
Hoi allemaal,

Vandaag kreeg ik een goede vraag van Danielle: Hoe ik te herkennen ben morgen?
Morgen 2 april sta ik om 13:45 bij het GWK wisselkantoor op Utrecht centraal met een paraplu.
Gezien het mooie weer is de kans klein dat er veel andere mensen zijn die dat ook doen.

Voor de mensen die morgen zelf naar het restaurant gaan, (als ik er nog niet ben).
Ik heb gereserveerd voor 10-11 personen om 14:15 als je dat aangeeft komt het wel goed denk ik.

Tot morgen,

Nick
22-03-2016 - 21:07 uur
Hoi Marcella,

Leuk dat je ook meegaat!
Ik zal de reservering aanpassen.

Tot 2 april!
Groetjes Nick
RE: Marcella
22-03-2016 - 20:56 uur
Hallo allemaal,

Ook ik heb deze reis een tijdje geleden geboekt, maar heb nu pas het forum ontdekt.. Het is voor mij de eerste keer dat ik meega met een single groepsreis. Ik heb er superveel zin in! Het lijkt mij erg leuk om jullie van te voren te ontmoeten. Kan ik mij nog aanmelden voor 2 april?

Groetjes, Marcella
11-03-2016 - 00:25 uur
Hoi Nick,

Ik vind het TOP dat je dit ff regelt...Bedankt!!
Ik kom ook met OV en zal als het meezit om 13.50 uur op Utrecht Centraal uit de trein stappen dus ik kom naar het verzamelpunt GWK.

Groetjes en tot 2 april, Stien
10-03-2016 - 21:36 uur
Hoi allemaal,

Ik heb voor 10-11 personen gereserveerd om 14:15 (iets eerder mag ook) bij King Arthur, een makkelijk te vinden leuke plek vlak bij het centraal station.
Als je je niet heb opgegeven maar wel wil komen laat het even weten want het is vrij druk op zaterdag dus dan kan ik op tijd de reservering aanpassen naar het goede aantal!

Op deze plek kunnen we met zijn alle lunchen en daarna wat drinken.

Het adres is Oudegracht 101-103, 3511 AE Utrecht.

Indien je met de auto komt kun je parkeren bij één van de parkeergarages om hoog catharijne / centraal station heen.

Voor mensen die met het OV komen moet je aan de kant van het vredenburgplein/ tivolivredenburg naar buiten.

Indien mensen de weg niet weten, of het wat minder goed kunnen vinden.
Kunnen we verzamelen bij het GWK wisselkantoor in het centraal station, ik sta er zelf rond 13:45 (als ik zelf geen vertraging heb).
Met iedereen die er dan is kunnen we om 14:00 uur naar het restaurant lopen.

Met vriendelijke groet en tot 2 april,

Nick
RE: Monique
06-03-2016 - 22:34 uur
Hallo allemaal,

Ik (Monique, 25 jaar) wil jullie laten weten dat ik zojuist geboekt heb voor deze reis. Ik heb er heel veel zin in!:)
Helaas kan ik er 2 april niet bij zijn, maar ik zie jullie graag de 28e!

Groetjes,
Monique
RE: Danielle (Arnhem)
05-03-2016 - 14:37 uur
Ik bedoel 2 april.....
RE: Danielle (Arnhem)
05-03-2016 - 14:25 uur
Hallo allemaal,

Ik heb geboekt! Hoe laat en waar spreken we af 4 april?

Groetjes Danielle ( Arnhem)
RE: Janneke den Ouden
02-03-2016 - 15:50 uur
Hallo allemaal!

Ik heb de reis in oktober al geboekt, ik kan niet wachten tot het zover is.
Ik lees dat het plan is om elkaar 2 april al een keer te ontmoeten in Utrecht, wat een leuk idee. Zou iemand mij hierover kunnen mailen? Zou het ook leuk vinden om te komen.

Groetjes Janneke
28-02-2016 - 22:26 uur
Hoi Danielle Arnhem,

Leuk dat je ook overweegt om te boeken!
Mocht je zeker weten dat je kan komen op 2 april laat dat even weten dan hou ik er rekening mee met regelen.

Misschien tot 2 april en succes met regelen op je werk =).

Groetjes Nick
28-02-2016 - 16:20 uur
Hallo allemaal,

Ik denk erover om deze reis te boeken, hangt nog even af of ik het op mijn werk kan regelen. Ik lees dat er een plan is om 2 april elkaar alvast te ontmoeten, wat een leuk idee! Indien in de reis boek dan kom ik ook graag. Ik zie ook dat er een naamgenoot op het forum is. Ik ben dan " Danielle Arnhem :) "

Misschien tot 2 april,

Gr Danielle
26-02-2016 - 11:53 uur
Hoi allemaal,

Utrecht ligt centraal dus een goed idee.
Leuk om 2 april alvast kennis met elkaar te maken.

Groetjes, Stien
RE: Lieuwe
25-02-2016 - 23:31 uur
Hoi
handig gedaan Nick.
Goed plan denk ik Utrecht.
Ik zie jullie 2 apr, groeten
25-02-2016 - 23:06 uur
Hoi,

Utrecht vind ik een goed idee. Is denk ik een mooi centraal punt voor iedereen. :-)
Leuk om 2 april alvast kennis met elkaar te maken. Tot dan!

Groetjes,
Danielle
RE: Tijmen
25-02-2016 - 22:19 uur
Goed bezig Nick!
Ik vind Utrecht prima....
Tot 2 (en 28 ☺) april !
25-02-2016 - 21:56 uur
Hoi allemaal,

Het is gelukt een datum te prikken om met zijn alle samen te komen.
Het is zaterdag middag (14:00) 2 april geworden.
Indien je je niet aangemeld had maar wel kan komen plaats dan berichtje op het forum dat je ook komt dan kunnen we daar rekening mee houden (in positieve zin :P).

Plaats waar de ontmoeting plaatsvind en wat we gaan doen moeten we nog beslissen.
Maar ik heb eventueel wel een idee waar we kunnen lunchen/wat drinken als we het in Utrecht doen.

Mochten er andere mensen zijn met een top idee, laat maar weten?

Groetjes Nick
23-02-2016 - 18:46 uur
Hoi allemaal,

de datumprikker is online en ik heb al 5 mensen toegevoegd. Bij het invullen aub rekening houden dat plaats nog kan wijzigen. Ik heb er wat dagen ingezet met tijd 20:00 en 14:00. Deze tijden staan niet vast maar ik voor invullen betekend dit avond of middag. Als beter is kunnen we bijvoorbeeld ook om 18:00 uur afspreken gaat meer om of je die dag / dagdeel kunt.

Als mensen idee hebben wat we kunnen doen plaats ideeen op forum!

Voor mensen die nog niet gereageerd hebben kunnen me een persoonlijk berichtje sturen dan voeg ik je toe.

Gr nick
22-02-2016 - 20:28 uur
Hoi allemaal,

Ik heb zelf helaas ook geen facebook meer.
Ik dus ook niet checken of het gelukt was een poll aan te maken om de afspraak in te plannen om met elkaar een keer samen te komen.
Als dat al wel zo is dan zou ik graag horen welke data er besproken zijn.

Mocht het niet gelukt zijn dan heb ik misschien een alternatief.
Ik heb via datumprikker wat donderdag, vrijdag en zaterdag avonden geselecteerd om af te spreken.
iedereen kan dan per dag aangeven of ze wel of niet kunnen en dat kan iedereen ook zien.
plek kunnen we dan later nog afspreken maar dan hebben we in ieder geval een dag.

Om toegevoegd te worden heb ik alleen wel iedereen zijn e-mail adres nodig.
Als je deze liever niet op dit forum plaats kun je mij ook een persoonlijk bericht sturen.
Dan kan ik iedereen die mee wil toevoegen aan de datumprikker.

Met vriendelijke groet,

Nick
RE: Mariska
16-02-2016 - 15:28 uur
Hoi!

Ik ga ook mee, en heb er natuurlijk ongelofelijk veel zin in.
Ik wil sowieso de helikoptervlucht gaan doen. Ik sta op zich open voor andere excursies, (o.a. Universal Studios Hollywood) maar dit valt of staat volgens mij een beetje met de wil van de groep.

Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Groet, Mariska
16-02-2016 - 12:56 uur
Goedemiddag medereizigers,

Heb eindelijk net de definitieve bevestiging van Fox ontvangen, ik mag ook mee!
Dit wordt mijn 5e reis bij Fox, al de reizen waren top!
De helikopter vlucht staat op mijn lijst ook bovenaan en de rest zie ik wel (ivm 20 pers).
Groetjes, Stien
15-02-2016 - 17:02 uur
Ik woon in Den Haag.

Facebookpagina vind ik een leuk idee. Ik zit ook op facebook. Je kan me toevoegen als je wilt. Ik ben te vinden onder Danielle Permentier.

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven