Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

18-daagse single groepsreis Beste van het Westen

Vertrek: 03-06-2017

Karin
25-10-2016 - 21:43 uur
Hallo

Ik heb deze reis geboekt.Hoop dat er nog meer mee gaan met deze reis.Dit word mijn 2 de reis met Fox en naar Amerika.

Groetjes Karin
Er zijn 53 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Sander
07-05-2017 - 23:30 uur
Hoi,

Mijn naam is Sander. Ik heb deze reis ook geboekt voor 3 juni. Nog maar een paar weken en dan gaan we al. Heb er zin in! Ik zal mezelf ook even aanmelden voor de Facebook-groep.
RE: Karin
19-04-2017 - 08:02 uur
Hoi Wouter

Gezellig dat je de reis ook hebt geboekt.
Wij hebben een Facebook groep en WhatsApp groep,wil je er aan deelnemen stuur maar een berichtje.
Op facebook kun je ons vinden als West-Amerik 2017

Groeten Karin
RE: Wouter Oppeneer
19-04-2017 - 04:40 uur
Hallo iedereen,

Ik ga ook op deze reis mee. het wordt de eerste keer dat ik naar amerika toe ga en de eerste keer dat ik met FOX mee ga op een reis.

Met vriendelijke groet,

Wouter
RE: Jeanne-Marie
16-04-2017 - 20:44 uur
Hallo allemaal,
Leuk om alle enthousiaste berichtjes te lezen! Ik (Jeanne-Marie, 39 jaar uit Zoetermeer) heb deze reis ook geboekt en heb er veel zin in. Het wordt mijn eerste single reis met Fox en eerste vakantie in de VS.
Groetjes!
RE: Mirjam
10-04-2017 - 23:02 uur
Hai,

Ik ben Mirjam , 40 en heb deze reis ook geboekt.
Ik heb al meerdere single reizen geboekt.
Ik heb er zin in.
Over 2 maanden zijn we er al :)

Gr Mirjam

RE: Rob
16-03-2017 - 13:51 uur
Hallo allemaal,
Inmiddels heb ik de bevestiging binnen, dus ook ik ga mee.
Ik heb er heel veel zin in. Tot gauw!
Rob
15-03-2017 - 21:26 uur
Hoi Leendert

Leuk dat je deze reis ook geboekt hebt.
Er is een facebook groep en whatsapp groep,als je interesse hebt stuur mij even een berichtje!

Groetjes karin
RE: Leendert
15-03-2017 - 21:22 uur
Hallo
Mijn naam is Leendert (34 jaar) en heb deze reis geboekt. Wordt de eerste keer met Fox en de eerste keer naar de VS. Ik heb er veel zin in.

Groet Leendert
RE: Maarten
07-03-2017 - 20:09 uur
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag deze reis geboekt, dit wordt al weer mijn 6de singlereis met FOX, maar voor het eerst naar de Verenigde Staten. Ik heb er erg veel zin in!

Groetjes Maarten uit Zoetermeer (32 jaar)
RE: Marco
16-02-2017 - 20:03 uur
Beste allemaal,

Ik ben Marco (46) en heb zojuist deze reis ook geboekt.
Het is mijn eerste reis met Fox en de tweede keer dat ik naar Amerika ga. Ik woon in Breda.

Groet,
Marco.

RE: karin
03-02-2017 - 13:23 uur
Hoi Rick

Oke super dat je gebeld hebt.
De reis van vorig jaar hebben we van te voren een afspraak gemaakt om ergens centraal af te spreken zodat wij elkaar al ontmoet hadden!
En dag van vertrek hebben we op schiphol afgesproken en daar op elkaar wachten en met elkaar inchecken!
We hebben toen ook uiteindelijk een whatsapp groep gemaakt zodat we dit soort dingen konden bespreken.

Groetjes Karin
RE: Rick
03-02-2017 - 11:45 uur
Bedankt voor de reacties!
Ik heb Fox gemaild en inderdaad het antwoord gekregen dat er zeker in de parken waar je 2 dagen blijft ruim voldoende tijd is. In de parken zoals Zion en Yosemite ook minimaal 2-3 uur om een trail te lopen etc. Klinkt goed! Ook hadt ik nagevraagd of het bezoeken van Universal Studios tot de mogelijkheden behoort en ook hierop goed nieuws. Je bezoekt standaard het park voor de Studio Tram Tour, maar indien je langer wilt blijven kan dat ook voor het hele park te bezoeken. (Universal Studios staat gewoon nog op m'n verlanglijstje :)). Voor degene die al eens een single/groepsreis gemaakt hebben, start dit al op Schiphol? Dus dat je samen heen vliegt en terug, of in ieder geval elkaar al tegenkomt op schiphol?

Ik ga zorgen dat ik vrij krijg!

Gr.
Rick
RE: Charlotte
31-01-2017 - 12:46 uur
Hoi Rick,

Bij deze reis bezoek je heel veel in korte tijd. Volgens het programma hebben we in de grote parken sowieso 1 volle dag. Voor Yosemite is dit waarschijnlijk te kort, ikzelf zou daar liever de hoeveelheid tijd besteden die we nu bij de Grand Canyon hebben. Maar verder kan ik daar wel mee leven haha, ik ben nog nooit in Amerika geweest dus dan is deze reis al helemaal perfect. Qua wandelen heb je denk ik veel vrijheid, het is tenslotte jouw reis en je hoeft niet per se achter de groep aan te sukkelen als je liever andere dingen wil doen. Al denk ik dat het bij deze groep wel mee zal vallen, tot nu toe zijn er veel jonge mensen :) Ik weet niet wat je in gedachten had voor de parken, maar waarschijnlijk valt er altijd wel iets te regelen met de reisleiding.

Groetjes Charlotte
31-01-2017 - 09:24 uur
Hoi Rick

Leuk dat je ook deze reis wilt boeken.
Ik vind het programma en schema prima zo.
Ben erg benieuwd naar alle parken die wij bezoeken.

Groetjes Karin
29-01-2017 - 23:27 uur
Ik ben Rick (24) en overweeg deze reis te maken.
Ben al 2x in Amerika geweest, waarvan 1x bij de westkust.
Ik heb toen LA, Las Vegas en Zion Np gezien, maar ik wil graag de rest ook beleven en zien. Ik ben nog aan het overwegen, omdat ik me af vraag of je voldoende tijd in de Nationale Parken hebt. Ik hoef geen tientallen kilometers te wandelen, maar korte trails lijken me wel gaaf om te doen. Hoe denken jullie daarover? Het programma en de route spreekt me enorm aan, dus ik hoop snel m'n beslissing te kunnen maken. Het lijkt al een mooie groep te worden en al groter dan de andere reis op 10-6

Gr Rick
16-01-2017 - 21:21 uur
Hoi Rick

Je mag mij wel prive bericht sturen.
Dan kan ik je toevoegen.

Groetjes Karin
16-01-2017 - 21:19 uur
Hallo allemaal

Heb vorige zaterdag op de vakantie beurs de stoute schoenen aangetrokken en deze reis geboekt!

Hiervoor alleen nog maar in Azië geweest.
Wordt de 3e x via Fox Singlereizen.

Zal proberen de FB groep te vinden.

Grs Rick
RE: Yorben
16-01-2017 - 15:44 uur
sorry voor de spam, kreeg steeds een error dat me bericht er niet door ging.
RE: Yorben
16-01-2017 - 15:35 uur
Hallo allemaal,

Ik ben Yorben, kom uit Den Ham overijssel.
Het word me 1e keer reizen met fox en tevens voor het eerst naar de Verenigde Staten.

14-01-2017 - 17:27 uur
Dit is de link van de facebook groep.

https://www.facebook.com/groups/1735149200132662/?ref=group_browse_new
14-01-2017 - 16:10 uur
Hallo allemaal

Ik heb een groep aangemaakt op facebook.
Als jullie mij een prive bericht sturen zal ik jullie toevoegen!

Groetjes Karin
14-01-2017 - 15:56 uur
Oke top.
Als jullie mij even een prive bericht sturen door op het envelop te klikken.Dan stuur maar even hoe ik jullie kan vinden!
Dan ga ik ff een groep maken.
RE: Michelle
14-01-2017 - 15:54 uur
Hoi allemaal!

Ik ben ook voor een Facebook pagina. Stuk makkelijker dan via dit forum.

Groetjes Michelle
14-01-2017 - 15:53 uur
Hoi Karin,

Ik ben voor! Is handiger dan dit forum en kunnen we elkaar ook een beetje leren kennen 😊
14-01-2017 - 15:31 uur
Hallo allemaal

Is het een idee dat we een facebook groep maken?zodat we alle info,ideeen kunnen uitwisselen met elkaar?
Laat maar weten wat jullie er van vinden?
Of als iemand ander idee heeft vind ik het ook goed!

Groetjes Karin
RE: karin
14-01-2017 - 09:13 uur
Als we dat zouden willen moeten we rekening houden met het onderstaande.Dit staat op de site van fox.bij onze reis.

Tickets voor Alcatraz (San Francisco) kunnen uitsluitend rechtstreeks via de website www.alcatrazcruises.com worden gekocht. Om zeker te zijn van een ticket, raden wij u aan deze tickets vantevoren via deze website te bestellen. Voor dit bezoek dient op circa 3,5 uur te rekenen. Wij willen u erop wijzen dat u uw reservering voor Alcatraz na 14.30 uur dient te reserveren. Dit in verband met een stadstour in de ochtend. Daarnaast willen wij u erop attenderen dat u ook de excursie Bay Cruise kunt boeken ter plaatse. Tijdens deze excursie vaart u langs Alcatraz.
RE: Ingrid
14-01-2017 - 08:26 uur
Zo, ik kan echt niet typen op een tablet zeg, pffff
RE: Ingrid
14-01-2017 - 08:24 uur
Hoi Femke en Karin,

Volgens mij kun je alcatraz op zijn vroegts 90 dagen vaan te voren boeken. Ik dacht ook dat al vol zit, maar het lijkt er op dat we kaartjes voor alcatraz pas in maart kunnen kopen.

Gr Ingrid
13-01-2017 - 22:15 uur
Dit is trouwens mijn eerste reis met fox, alleen en buiten Europa. Heb geen verlenging helaass
13-01-2017 - 22:12 uur
Ik heb net geboekt op de vakantiebeurs! Ook nog 100 euro korting gedraaid met het rad hahaha. Heb er super veel zin in!

Ik heb trouwens een mini bucketlist gemaakt een tijdje geleden:
[ ]Pancakes eten bij de IHOP
[ ]Naar een Amerikaanse supermarkt/Target
[ ]Cheesecake Factory
[ ]Paardrijden door Bryce Canyon
[ ]Universal studios bezoeken

Moet wel lukken toch? Vooral in het Harry Potter park in Universal móét ik geweest zijn :)

Groetjes Charlotte (20 jaar uit Eindhoven, 21 als we in Las Vegas zijn vgm 😱)

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven