Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

18-daagse single groepsreis Beste van het Westen

Vertrek: 10-06-2017

Vincent
21-11-2016 - 15:19 uur
Hallo,

Ik ben Vincent, 25 jaar en ga binnenkort deze reis boeken. Zijn er al anderen die deze reis hebben geboekt of gaan boeken? En doen jullie de verlenging in San Francisco?

Hoop dat het een leuke groep wordt!
Er zijn 30 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Roy
09-06-2017 - 11:47 uur
Hallo

Voor de mensen die geen facebook hebben (of zich niet hebben aangemeld). Op schiphol in vertrekhal 2 bij de KLM balie 12/13 hebben we om 7uur zaterdagmorgen een verzamelpunt afgesproken.
RE: Ingrid
07-06-2017 - 11:31 uur
Dank je wel Marco. Ik zie jullie over een paar daagjes!
RE: Marco
07-06-2017 - 08:05 uur
Hoi Ingrid,

Het vliegtuig landt om 12 uur 's middags in LA.

Groetjes Marco
06-06-2017 - 15:47 uur
Hoe laat komt jullie vliegtuig aan in LA?

Groetjes Ingrid
RE: Jiske Verkerk
04-06-2017 - 14:14 uur
Ik kan de groep niet vinden!
04-06-2017 - 13:59 uur
Via onderstaande link is de facebook pagina te vinden.
https://www.facebook.com/groups/241598069657363/
03-06-2017 - 23:39 uur
Goed idee! Ik heb een berichtje gestuurd!!
03-06-2017 - 21:54 uur
Nu met envelop

Groet Roy
03-06-2017 - 21:53 uur
Hallo allemaal

Het duurt niet lang meer en dan gaan we deze mooi reis maken. Wat vinden jullie ervan om even een facebook groep aan te maken zodat we elkaar al een beetje kunnen leren kennen, en dit is handig voor uitwisseling van eventueel foto's of ideeen.
Laat maar even weten. Zoja stuur mij dan even een persoonlijk bericht via de envelop met hoe ik je op facebook kan vinden, dan wil ik wel even een groep aanmaken.

Groet Roy
07-05-2017 - 21:10 uur
Hey Inge,

Leuk dat je meegaat. Ik vlieg as. vrijdag naar de VS.

Groetjes Ingrid
RE: Inge
07-05-2017 - 16:51 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook deze reis geboekt. Mijn naam is Inge en ik ben 25 jaar. Het is de eerste keer dat ik naar de VS ga en ook de eerste keer dat ik meega met fox. Ik heb er onwijs veel zin in!

Ingrid ben je op het moment al in de VS?

Groetjes Inge
06-05-2017 - 16:35 uur
Hoi allemaal,

Alweer een tijdje geleden heb ik de reis geboekt, ik heb er erg veel zin in! Leuk dat de groep al bijna vol zit, ik ben erg benieuwd naar de groep!
Voor mij is het de eerste keer de VS. Ik ben al langere tijd in de VS voordat deze reis begint, dus ik zie jullie in het hotel i.p.v. op Schiphol.

@Jiske, ik heb al een kaartje gekocht voor Alcatraz, ik begreep dat de kaarten vaak al ver vooruit zijn uitverkocht. Ik blijf nog wat langer in San Francisco dus ik heb een kaartje voor de 26e om 10.30 AM.

Tot snel!
Groetjes Ingrid
28-04-2017 - 21:32 uur
Hoi,

Het begint op te schieten!

Ik denk er ook over na om tickets te bestellen voor alcatraz. Hadden er al meer mensen kaartjes besteld?

Groetjes Jiske
27-04-2017 - 21:27 uur
Hallo allemaal
Ik ben Roy. Ik heb deze reis naar Amerika ook geboekt. Het is voor mij de eerste keer in Amerika, maar het lijkt mij een fantastische reis. Dit is voor mij de 2de single reis met Fox. Heb er erg veel zin in.
Groet Roy
RE: Stephan
14-04-2017 - 15:42 uur
Hoi allemaal.

Ik heb deze reis incl. verlenging SF al een tijd geleden geboekt, maar ontdek nu pas het forum voor deze reis.

Mijn naam is Stephan, ik ben 26 jaar en kom uit Leiden. Ik ga voor de eerste keer naar de VS en ook voor het eerst met Fox. Heb wel goede verhalen gehoord over het reizen met Fox.

Ik kijk erg uit naar alle natuur, helikoptervlucht en naar naar de honkbalwedstrijd van de SF Giants waar ik naar toe ga tijdens de verlenging in SF. Ik heb er al veel zin!

Groetjes,
Stephan
RE: Marco
01-04-2017 - 14:21 uur
Hoi allemaal,

Ik heb deze reis een aantal maanden geleden geboekt (zonder verlenging), maar ontdek nu pas het forum. Leuk dat we elkaar op deze manier al een beetje kunnen leren kennen!

Mijn naam is Marco, 29 jaar oud en kom uit Goirle (bij Tilburg). Ik ga voor de eerste keer naar de VS. Staat al lang op m'n 'bucket list' en nu gaat het er dan eindelijk van komen. Erg veel zin in! Ben al eens eerder met een Fox groepsreis naar China geweest, was me erg goed bevallen dus vandaar nu weer Fox.

Nog maar iets meer dan 2 maanden, dus het aftellen kan al een beetje beginnen ;)

Groetjes Marco
29-03-2017 - 09:55 uur
Hallo allemaal,

Ik denk er over na om de reis op deze datum te boeken. Ik vroeg me af of er meer mensen in deze groep naar alcatraz willen? Ik begrijp dat je deze van te voren zelf moet boeken, het zou dan wel leuk zijn om in dezelfde timeslot te gaan.

Groetjes Ingrid
RE: Agnes
10-03-2017 - 09:05 uur
Hoi allemaal
Ook ik ga met jullie mee naar Amerika. Heb de reis al een tijd geleden geboekt maar nu begint het toch steeds dichterbij te komen. Heb er erg veel zin in !! Ook voor mij de eerste keer Amerika. Wel al vaker met Fox op vakantie geweest en daar heb ik erg goede ervaring mee. Waar ik het meeste naar uitkijk is de helikoptervlucht boven de grand canyon. Schijnt enorm indrukwekkend te zijn.
Groetjes Agnes
09-03-2017 - 07:37 uur
Leuk dat er nu al steeds meer mensen geboekt hebben!! Heb er zin in!
RE: Diane
07-03-2017 - 17:23 uur
Hallo allemaal,
Ik heb ook net de reis geboekt zonder verlenging. Het wordt mijn eerste keer in de VS en ook de eerste keer dat ik met Fox ga. Het lijkt een supermooie reis te zijn en ik heb er zin in... Ik kijk er echt naar uit. Nu nog de bevestiging van Fox afwachten en dan kan de echte voorpret beginnen.
Groet,
Diane
RE: Menno
25-02-2017 - 15:31 uur
Hallo,

Enigszins nieuwsgierig was ik naar de afstanden, die wij gaan afleggen en naar de tijd, dat wij aan het reizen zijn. Ja, haha, Het is dwaas. Maar met de hulp van een website heb ik de volgende inschattingen gemaakt.
* Apeldoorn - Schiphol; 98,7 k.m. 1'00"uur
*Schiphol - Los Angeles 8950 k.m. 11'17"uren
* Los Angeles - Laughlin 462 k.m. 4'16"uren
* Laughlin - Grand Canyon - route '66 - Laughlin 726 k.m. 7'26"uren
* Laughlin - Grand Canyon - route '66 - Laughlin 363 k.m. 3'43"uren
* Grand Canyon - Moab 525 k.m. 4'55"uren
* Moab - Dead horsepoint - Arches nat. park - Moab 1165 k.m. 12'26"uren
* Moab - Bryce Canyon 404 k.m. 4'16"uren
* Bryce Canyon - Las Vegas 428 k.m. 3'59"uren
* Las Vegas - Visalia 579 k.m. 5'18"uren
* Visalia - Sequoia national park 92 k.m. 1'53"uren
* Sequoia - Fresno 161k.m. 2'29"uren én 253 k.m. 4'32"uren
* Fresno - Yosemite 208 k.m. 3'06"uren
* Yosemite - San Francisco 321 k.m. 4'00"uren
* San Francisco - Schiphol 8785 k.m. 11'05"uren
* Schiphol - Apeldoorn 98 k.m. 1'00"uur

Reisgenoten. Het zijn allemaal inschattingen. Ik heb vast veel over het hoofd gezien. De berekeningen geven slechts indrukken van de enorme afstanden, die wij gaan overbruggen.

Menno
RE: Vincent
30-01-2017 - 15:41 uur
Leuk om te lezen dat iedereen ook deze reis gaat maken!

Ik heb zelf dit lijntje gemaakt omdat ik eerst deze datum wilde maar inmiddels heb ik geboekt voor 13-05-2017.

Vindt het wel leuk om te zien dat er nu een aantal mensen uit Apeldoorn komen, had ik misschien toch beter met deze mee kunnen gaan.....

Ik zal dit lijntje wel voor de rest laten staan, en mochten jullie kort voor vertrek vragen hebben stuur me een bericht ik heb dan immers ervaring :P.
RE: Rick
30-01-2017 - 14:42 uur
Hey rick,

Ik weet ook niet of dat het geval is! Anders moet je even een mailtje of even naar fox bellen die zouden best antwoord op je vraag weten!

Met vriendelijke groet,

Rick
29-01-2017 - 23:18 uur
Ik ben Rick (24) en overweeg deze reis te maken.
Ben al 2x in Amerika geweest, waarvan 1x bij de westkust.
Ik heb toen LA, Las Vegas en Zion Np gezien, maar ik wil graag de rest ook beleven en zien. Ik ben nog aan het overwegen, omdat ik me af vraag of je voldoende tijd in de Nationale Parken hebt. Ik hoef geen tientallen kilometers te wandelen, maar korte trails lijken me wel gaaf om te doen. Het programma en de route spreekt me enorm aan, dus ik hoop snel m'n beslissing te kunnen maken. Het lijkt al een mooie groep te worden.

Gr Rick
21-01-2017 - 16:59 uur
Wat leuk dat er nu al 10 mensen geboekt hebben! Ik heb vorige week ook geboekt op de vakantiebeurs!

Ik heb er zin in! Groetjes Jiske
RE: Menno
21-01-2017 - 16:00 uur
Hallo,

Deze reis heb ik ook geboekt. Het lijkt mij een prachtige reis. Ik verheug mij enerzijds op de fantastische natuur. Anderzijds op een gezellige groep reisgenoten. Ik hoop, dat wij het gezellig en mooi zullen hebben.
Ik heet Menno Willemsen. Ik ben nu achtendertig jaren. Ik woon in Apeldoorn. Ik ben een man met humor, doorzettingsvermogen en ontspanning. Ik heb een lief karakter.
Mijn beroep is ambtenaar. Ik sport (fitness en spinning) met frequente regelmaat. Het grote sportieve doel van dit jaar is het op fietsen van de Mont Ventoux.
Reeds een aantal malen ben ik met Fox op reis geweest; Costa Rica, Finland en Canada.

Menno
08-01-2017 - 17:48 uur
Hey,

Ik heb deze reis in oktober geboekt zonder de verlenging in san francisco.

Met vriendelijke groet,
Rick (26 jaar, Oud-Beijerland)
RE: Eveline
30-12-2016 - 20:59 uur
Hoi!

Wat leuk om te lezen dat jullie al geboekt hebben :-) Is het voor jullie de eerste keer met Fox en op Single reis? Ik twijfel nog over de 2 of 3 dagen verlenging in SF. Voor wie heeft geboekt, ga je 2 of 3 dagen en dan eigen hotel of verleng je het hotel war de groep verblijft? En zijn er ook mensen die vooraf eerder vertrekken naar LA? Dat wil ik ook wel graag :-)

Groetjes, Eveline (32 jaar uit Apeldoorn)
21-12-2016 - 21:44 uur
Hoi,

Ik denk er ook over na om deze reis te boeken! Lijkt mij een gave reis. Zou dan zonder verlening zijn!

Groetjes Jiske
RE: Stephanie
23-11-2016 - 19:20 uur
Hoi Vincent,

Ik ben Stephanie en ben 31 jaar. Ik heb deze reis geboekt zonder verlenging in San Francisco.

Ik heb er al heel veel zin!

Groetjes, Stephanie

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven