Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

9-daagse single groepsreis New York, Washington & de Niagara Watervallen

Vertrek: 05-05-2017

Nadia
05-12-2016 - 18:29 uur
Hee!
Ik heb afgelopen weekend de singlereis naar new york, Washington en niagara falls geboekt.
Ik zag dat al meer mensen hadden geboekt! ben wel heel benieuwd wie nog meer mee gaan. 😊

Liefs Nadia
Er zijn 32 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Luiktje
06-04-2017 - 19:58 uur
Hallo ik ga ook mee ben Luiktje lijkt me een hele leuke reis en heb er zin in ben 59 jaar
06-04-2017 - 19:57 uur
Hallo ik ga ook mee ben Luiktje lijkt me een hele leuke reis en heb er zin in ben 59 jaar
06-04-2017 - 19:54 uur
RE: Desiree
05-04-2017 - 22:23 uur
Hoi ,
Ik ben Dees, 57 jaar en woon in Heerlen, en ik ga ook 5 mei mee met deze reis. Dit is voor mij de eerste keer dat ik zo ver ga vliegen, vind het spannend en doodeng
RE: Niels
19-03-2017 - 12:58 uur
Hallo allemaal,
Ik ben Niels En ik ga 5 mei mee naar New york. Heb er veel zin in.
RE: Hendrik Jan
04-03-2017 - 20:15 uur
Hoi Ivonne,
Ik zit niet in de FB groep, maar heb al wel begrepen dat er op 8 april een borrel komt in Utrecht. Stuur me een pb houd ik je op de hoogte,
groeten,
Hendrik Jan
RE: Ivonne
03-03-2017 - 12:48 uur
Beste reisgenoten,
Ik heb deze reis geboekt van 5 mei.
Wie heeft er zin om op schiphol af te spreken ;-) zodat je niet alleen hoeft te reizen.
Ik hoor het wel.
Groetjes Ivonne

RE: Ivonne
03-03-2017 - 12:47 uur
Beste reisgenoten,
Ik heb deze reis geboekt van 5 mei.
Wie heeft er zin om op schiphol af te spreken ;-) zodat je niet alleen hoeft te reizen.
Ik hoor het wel.
Groetjes Ivonne

RE: Milene
03-03-2017 - 00:51 uur
Hallo!

Voor mij is dit allemaal nieuw, maar ik heb dus deze reis geboekt met vertrekdatum 22/09/2017.
Zijn er nog meer mensen die ook deze week gaan?? Ben benieuwd!

Groetjes, Milene (30, Zuid-Holland)
(p.s. heb geen facebook ;-))
RE: Adrie
02-03-2017 - 21:10 uur
Hallo Danielle, welkom in de groep.
Je kan mij een verzoekje sturen om je toe te voegen.
Zoek Adrie Heidman , Den Helder.
Gr.
RE: Danielle
02-03-2017 - 17:44 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook deze reis geboekt, dus ik ga met jullie mee😉.
Dit wordt mijn 2e single reis met fox, vorig jaar ook naar Amerika geweest.
Ik heb verlenging van een paar dagen. Het zou leuk zijn om alvast wat contact met mensen te hebben. Hoe kan ik in de Facebook groep erbij komen?
Ik heb er ook erg veel zin in!

Groet Danielle, 35, Gelderland
RE: Kim
15-02-2017 - 10:32 uur
Hey,

Ik heb vandaag geboekt voor de reis naar new york wel op aanvraag, dus nog even afwachten.
Ik heb de verlenging er wel bijgeboek. Heb er super veel zin in! :)

Groetjes Kim (22)
RE: Robert Kalfsbeek
11-02-2017 - 00:18 uur
Ik ga waarschijnlijk een week later, maar omdat hier aardig wat communicatie plaats vind, mijn post hier. Ik ben benieuwd waar de grootste voorkeuren liggen voor wat betreft de optionele Excursies, zijn er aanraders? of worden deze in een later stadium bijgeboekt?
RE: Anne
09-02-2017 - 21:25 uur
Ik heb ook geboekt! Eerste keer naar de VS! Ik heb er zin in!
01-02-2017 - 19:58 uur
Hoi Sjaak,
Probeer mij op FB te vinden, Adrie Heidman, Den Helder.
Dan kan ik je toevoegen, succes.
RE: Sjaak
30-01-2017 - 17:09 uur
Hallo ik heb Sjaak en heb ook de reis naar New York, Washington & de Niagara Watervallen geboekt. Ik kom uit Maastricht. Ik heb een dag in New York verlengd. Helaas kan ik op facebook de gesloten groep naar New York niet vinden. Kan dit kloppen.?
RE: Audrey
22-01-2017 - 18:58 uur
Hallo allemaal,

Ook ik heb mij opgegeven voor deze reis! Natuurlijk erg spannend ;), want ook voor mij is dit de eerste keer USA + groepsreis. Er is ook een groep aangemaakt op facebook? Deze kan ik niet vinden, kan dat kloppen?

Groeten!
Audrey
RE: Hendrik
20-01-2017 - 10:35 uur
Hallo allemaal,

Ik heb net ook deze reis geboekt. Mijn naam is Hendrik, 41 en ik kom uit Groningen.
Het wordt mijn eerste keer USA en tevens mijn eerste singlereis en ik heb er vet veel zin aan!
Gr Hendrik
17-01-2017 - 19:42 uur
Hoi Allemaal,
Ik heb een besloten groep aangemaakt op facebook.
Fox singlereis New York 05/05/2017
Groetjes Adrie
RE: Natasja
17-01-2017 - 18:56 uur
Ik ben Natasja Vd walle op Facebook :)
Lijkt me leuk om een groep aan te maken!
RE: Tom
17-01-2017 - 18:17 uur
Hallo!

Wat leuk dat je ook hebt geboekt! Zelf woon ik ook in Zeeland. ;) Ik heb deze reis nu ook geboekt, heb er geen verlenging bijgenomen. Kan natuurlijk altijd nog terug gaan.
Heb er in iedergeval zin in!
Misschien leuk idee om een facebook groepje aan te maken?

Groet,
Tom (27)
RE: Natasja
17-01-2017 - 18:08 uur
Hallo ik ben Natasja, ik ben 35 jaar en ga ook mee naar de VS!
Nog nooit alleen op vakantie geweest dus superspannend maar veel zin in!
Ik woon trouwens in de provincie Zeeland
11-01-2017 - 21:22 uur
Hoi,
Zijn er nog anderen die ook naar de reis en inspiratiedag gaan op 12 februari ?
Omdat het mijn eerste reis USA wordt wil ik graag zo veel mogelijk te weten komen voor vertrek.
Groetjes
Adrie
11-01-2017 - 21:21 uur
Hoi,
Zijn er nog anderen die ook naar de reis en inspiratiedag gaan op 12 februari ?
Omdat het mijn eerste reis USA wordt wil ik graag zo veel mogelijk te weten komen voor vertrek.
Groetjes
Adrie
RE: Chantal
07-01-2017 - 21:13 uur
Hoi,

Afgelopen week heb ik deze reis geboekt zonder verlenging. Het is mijn eerste singlereis en de eerste keer dat ik naar de VS ga. Ik heb er erg veel zin in!

Groetjes,
Chantal (38)
27-12-2016 - 22:50 uur
Hoi,
Ik heb de reis geboekt en ben erg benieuwd.
De eerste keer naar de VS, ben al aan het aftellen.
Groetjes Adrie
RE: Nadia
25-12-2016 - 15:54 uur
Hai,

Ik heb geen verlenging bijgeboekt, heb maar een weekje vrij van m'n werk.
New york ook al een keer eerder geweest. Kan daar wel een week bijboeken. Ik vind het een geweldige stad! Dus ik zou zeker boeken als ik jou was! Haha

Groetjes Nadia
RE: Tom
25-12-2016 - 14:03 uur
He,

Ik zit er over na te denken om ook deze reis te boeken! Lijkt me echt een geweldig stukje USA om te zien.
Heeft iemand nog een verlenging erbij genomen?
Zit er over na te denken om 1 of 2 daagjes extra new york te pakken.

Groetjes,
Tom (27)
RE: Nadia
11-12-2016 - 22:56 uur
Gezellig! Ik ben wel al eens in Amerika geweest, gaat weer erg Leuk worden 😊
Hopelijk binnenkort ook reacties van andere mensen die mee gaan!

RE: Willem
11-12-2016 - 18:37 uur
Hé Nadia,

dit is de eerste keer Amerika.
Ik kom uit Vlaardingen (naast Rotterdam). En ben 53.
Ben i.d.d. ook wel benieuwd hoe de reis wordt, ben er ook wel aan toe om er echt even tussenuit te gaan.
Altijd al een keer naar Amerika gewild dus zie er erg naar uit.

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven