Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

9-daagse single groepsreis New York, Washington & de Niagara Watervallen

Vertrek: 23-09-2016

Corrie
18-03-2016 - 13:14 uur
Ik ben van plan om dit mijn 4e Fox Singlereis te laten worden, inclusief 1 extra dag in NY.
Wie gaat er meer ?
Er zijn 24 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 24
RE: Janine
27-09-2016 - 23:57 uur
Hallo travelers ! Komende week ik ga naar Usa met Fox. Hoe is it ? Is mooi ? Mij erste vakantie met Fox... Can i join your groep ? Dank je !!!
RE: Joost
20-09-2016 - 22:19 uur
Bericht voor Ramon M.:
Ik heb een e-mailreactie van jou ontvangen, maar ik kan jou niet terug-e-mailen. Omdat de facebookgroep 'geheim' is, kun je deze niet vinden, ook niet met een URL. Als je mij een berichtje stuurt met jouw e-mailadres, dan kan ik jou toevoegen. Omdat er maar een Ramon M...(jouw achternaam die ik niet op dit forum zal zetten) is op Facebook heb ik jou net een verzoekje gestuurd, Als je mij accepteert, dan kan ik jou ook aan de groep toevoegen.
RE: Stefan
19-09-2016 - 12:08 uur
Hoi aankomende medereizigers,

Mijn naam is Stefan en ik ga aankomende vrijdag met jullie mee op reis, eerste keer en super veel zin in!

Wellicht een leuk idee om elkaar aankomende vrijdag voorafgaand aan de reis alvast te zien, beetje kennis maken en handen schudden. Maar ik denk dat daar wellicht al ideeën over zijn uitgewisseld?

Gr. Stefan!
12-09-2016 - 22:03 uur
Bericht voor Marieke L.:
Ik heb een e-mailreactie van jou ontvangen, maar ik kan jou niet terug-e-mailen. En op Facebook heb jij wel drie naamgenoten.
Voorstel: stuur mij een nieuw berichtje met jouw e-mailadres of vertel in het bericht welke van de drie Facebookaccounts jij bent.

Met vriendelijke groet,
Joost
RE: Marieke
09-09-2016 - 22:17 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook deze reis geboekt. Het gaat mijn eerste reis met fox worden en ook de 1e keer naar Amerika.
Ik ben wwonachtig in Friesland en gaan er nog meer mensen mee uit Friesland want wellicht kunnen we dan carpoolen.

Groeten Marieke
RE: Corrie
08-09-2016 - 07:03 uur
Hoi Sarah,

er is ook een WhatsApp groep.
Wil je meedoen stuur dan je nummer naar mijn persoonlijke mailadres.

Groet. Corrie
RE: Sarah
07-09-2016 - 22:47 uur
Ik heb ook net deze reis geboekt, zonder verlenging. Ik ben benieuwd. Mijn broer en schoonzus zijn vorig jaar bij de Niagara Falls geweest en hun foto's zagen er fantastisch uit. Ik ben benieuwd.
Facebook heb ik niet, maar als iemand een plaats en tijd voor verzamelen op Schiphol op het forum zou willen plaatsen, ben ik erbij.
RE: Jeannette
05-09-2016 - 09:47 uur
Hi allemaal,

Ook ik, Jeannette (38 jaar), ga mee! Het wordt mijn 5de reis met Fox! Ik heb er zin in. Hoop jullie ook allemaal!

Joost, hoe kan ik mij aanmelden bij de faceboek groep?

Groetjes,

Jeannette
31-08-2016 - 21:48 uur
Bericht voor Rob P.:
Ik heb een e-mailreactie van jou ontvangen, maar ik kan jou niet terug-e-mailen. En op Facebook heb jij wel zes naamgenoten.
Voorstel: stuur mij een nieuw berichtje met jouw e-mailadres of vertel in het bericht welke van de zes Facebookaccounts jij bent.

Met vriendelijke groet,
Joost
RE: Annet
26-08-2016 - 17:32 uur
Hoi medereizigers,

Dit wordt mijn eerste reis naar de states en eerste keer met fox, ik ben ontzettend benieuwd en heb er erg veel zin in.
25-08-2016 - 20:58 uur
update 20.55 uur: De Facebookgroep is aangemaakt. De URL hiervan publiceer ik niet op dit forum. Ieder die in dit onderwerp een envelopje achter zijn naam heeft staan, stuur ik een mailbericht met daarin de naam van de groep en de URL.

Groeten,
Joost
RE: Gonny
25-08-2016 - 19:20 uur
Hoi allemaal,

Onlangs deze reis geboekt. Mn tweede reis naar Amerika, ik heb er zin in. Ik moet nog bekijken wat ik allemaal wil zien/bezoeken/doen. Er is zoveel te beleven daar.
Elkaar op schiphol vooraf ontmoeten lijkt me erg leuk.

Groetjes,
Gonny
25-08-2016 - 14:49 uur
Eerst twee correcties op mijn vorige bericht:
-'Komende weken' i.p.v. 'Komende week';
-'enkele andere' i.p.v. 'enkele ander'.

Ik heb net geprobeerd om een nieuwe Facebookgroep aan te maken. Voor ieders privacy wordt het een zgn. geheime groep,
(Bij andere FOX-reizen hebben deelnemers een 'besloten groep' aangemaakt, bij een dergelijke groep kan iedereen namen en profielfoto's van de deelnemers zien, bij een geheime groep kan dat niet.)

Echter, een groep aanmaken lukt alleen als je dat samen met een Facebookvriend doet. Daarom stuur ik enkele van jullie een persoonlijk bericht met een URL naar mijn Facebookpagina met het verzoek om mij toe toevoegen als 'vriend'. Als dat gelukt is, dan kan ik de groep aanmaken en pas daarna krijgen de mensen die ik rechtstreeks kan mailen een URL naar de groep.

Groeten,
Joost

Zie voor informatie over de privacy-instellingen op Facebookgroepen de volgende link:
https://www.facebook.com/help/220336891328465#What-are-the-privacy-options-for-groups
25-08-2016 - 14:19 uur
Ik bewaar een WhatsAppgroep liever voor dringende boodschappen tijdens of vlak voor de reis. Komende week wordt er o.a. nog gewerkt en ik heb weinig behoefte om buitenshuis 'gebeld' te worden voor appjes.
Bovendien ligt mijn smartphone voor reparatie komende weken bij Samsung.

Ik ga zo een besloten groep op Facebook aanmaken naar het voorbeeld van enkele ander Fox-reizen. Als dat rond is dan stuur ik ieder die ik rechtstreeks kan mailen een bericht met de URL naar de Facebookgroep.

Groeten,
Joost
25-08-2016 - 10:24 uur
Hoi allemaal,
als je het leuk vind om met de WhatsApp groep mee te doen stuur dan je nummer naar mijn persoonlijke mailadres.
Ik zal je dan zo snel mogelijk toevoegen.
Groet,
Corrie
RE: Joyce
24-08-2016 - 19:34 uur
Ik ga ook mee! Mijn tweede reis met Fox en mijn tweede reis naar de VS.
Ik heb er zin in!
Van tevoren op Schiphol ontmoeten lijk mij leuk.
RE: Corrie1
22-08-2016 - 07:41 uur
Hoi,

bij m’n vorige reis was er ook een WhatsApp groep en dat was erg leuk en handig.
Een honkbal wedstrijd bijwonen staat ook op m’n to-do-lijstje, ik wil graag dat gigantische Yankee stadium zien.

Groetjes,
Corrie
RE: Ruud
21-08-2016 - 17:22 uur
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ruud, 31 jaar. Wonende in Limburg, Sittard. Ik heb deze reis onlangs geboekt zonder verlenging en ik heb er veel zin in. Het word mijn eerste keer naar the States.
Qua planning op de vrije momenten ben ik er nog niet helemaal uit, maar wil sowieso een wedstrijd van The New York Yankees, honkbal, gaan bezoeken. Dus wie mee wil...

Het zou inderdaad leuk zijn als we elkaar op Schiphol ontmoeten en/of carpoolen. Wellicht kunnen we een mailing of Whatsapp groep starten.

Tot de 23ste september :)

Groeten,

Ruud
RE: Ine
18-08-2016 - 18:29 uur
Hoi medereizigers,

Deze reis geboekt en er ontzettend veel zin in.
Voor de 4e x naar the States, maar voor het eerst naar the East.
Heb begrepen dat er mensen uit Limburg en Brabant meegaan.
Zou fijn zijn om hier alvast mee in contact te komen om te bekijken of we eventueel samen naar Schiphol kunnen afreizen.
Ik hoor graag van jullie....

Voor de andere reizigers, goede reis en tot de 23ste...op Schiphol. Zou leuk zijn om elkaar daar al te ontmoeten. Dus geef maar een voorzet waar we bijeen kunnen komen.
Groetjes, Ine
RE: Hanneke
01-08-2016 - 20:24 uur
Hoi allemaal!

Ook ik (Hanneke, 41 jaar) heb deze reis geboekt. Het wordt mijn 1e reis met Fox.
Ik heb geen verlenging geboekt; maar heb wel veel zin in deze reis!

Tot de 23e!
RE: Rob
28-07-2016 - 20:27 uur
Hoi,
Mijn naam is Rob (39)
Dit is mijn 5de trip naar de VS, en de 2de keer met FOX,
Ik heb geen verlenging geboekt,
Heb er wel zin in, ik zie jullie 23 september!
groetjes,
26-07-2016 - 09:26 uur
Hallo reisgenoten,

ik heb deze reis ook geboekt incl. de 3 dagen NY.
Het 9/11 Memorial Museum en een bezoek aan de M&M’s store komen zeker op m’n NY To-do lijstje te staan.
Een helikoptervlucht lijkt me ook een leuke manier om NY te bekijken.

Groetjes,
Corrie (Gorinchem)
25-07-2016 - 13:51 uur
Hallo medereizigers,

Mijn naam is Joost, 52 jaar, wonend in Noord-Holland
Ik heb vorige week een boeking gedaan voor deze reis met drie dagen verlenging in NY. Ik zal nog even uitzoeken wat ik in die drie dagen ga doen in NY.
RE: Nel
22-07-2016 - 09:07 uur
Hallo,

Ik denk er over om deze reis te boeken.
Zijn er al mensen met de verlenging new york die het 9-11 museum willen bezoeken?

Gr. Nel (52 jaar)

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven