Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

18-daagse single groepsreis Beste van het Westen

Vertrek: 09-09-2017

ilona
05-01-2017 - 08:45 uur
Hallo!

Ik ben vrij op tijd, maar zit te kijken voor een vakantie aankomend jaar.
Deze reis lijkt me heel leuk en wil deze boeken. Dit zal mijn 2de singlereis zijn, vorig jaar ben ik voor het eerst met een singlereis Fox geweest, naar Bali. (super goed bevallen).
Zijn er meer mensen die interesse in deze reisdatum hebben?

En doen jullie een verlening in San Francisco, ik ben wel van plan deze te boeken.

Groetjes Ilona (30 jaar)
Er zijn 58 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Henk
06-09-2017 - 15:48 uur
Hallo Simone, welkom bij de groep.
We vliegen zaterdag om 10 uur met de KLM naar Los Angeles (KL 606).
Ilona komt voor zover ik het weet uit Houten.

Misschien tot zaterdag.
RE: Simone
06-09-2017 - 15:01 uur
Hoi Allemaal,
Ik ga heel misschien ook mee met jullie reis aanstaande zaterdag.
Eigenlijk zou ik morgen naar Cuba vertrekken, maar dit gaat niet door helaas.
Hoe laat is de vlucht zaterdag en wie vertrekken er vanuit omgeving Houten/Utrecht.
Hoop dat de papieren nog in orde gemaakt kunnen worden vandaag. Het is nu afwachten namelijk!

Groetjes Simone
RE: Tom
25-07-2017 - 22:59 uur
Hallo allen!

Los van het feit dat het sowieso een hele trip zou zijn vanuit het verre België tot in Utrecht, staat er die dag reeds een bbq in mijn agenda. 't Amusement en ik zie jullie op 9 september in Schiphol!

Groeten,
Tom
RE: Ilona
23-07-2017 - 16:13 uur
Hoihoi, wat leuk dat jullie ook meewillen!
Er is op zaterdag 26 augustus een kennismaking etentje. We spreken om 17:30 op utrecht centraal af (waar we gaan eten).
Als jullie mee willen laat het mij even weten, middels een mailtje :).
Van marlous heb ik gekregen, zet je erbij, we zijn nu met 21 mensen die meegaan eten. :)

Groetjes Ilona
RE: Rianne
23-07-2017 - 15:23 uur
Hoi, er is een etentje op 26 augustus in Utrecht, aanmelden bij Ilona. Als je mij je nummer stuurt kan ik jullie toevoegen aan de whattsapp groep.
RE: Marcel
23-07-2017 - 15:06 uur
Hoi allemaal,
Ook ik heb mij bij de reis aangemeld.
Als er vooraf een kennismakingsborrel is lijkt het mij leuk om daar bij te zijn.
Alleen heb ik geen Facebook.
Dus als er meer info bekend is dan verneem ik het graag via de box.
Of als er een whatsapp groep is sluit ik mij daar graag bij aan.
RE: Marlous
22-07-2017 - 23:50 uur
Hallo allemaal.
Ik ben geen Facebooker dus misschien mis ik wat info nu...daarom mijn vraag nu via de foxbox. Zijn er al plannen voor een pre borrel of iets dergelijks?
Als er iets over bekend is wil iemand dat dan ook hier aangeven? Ik ben zeker geïnteresseerd en lijkt me leuk.
Groetjezz Marlous
22-07-2017 - 23:49 uur
Hallo allemaal.
Ik ben geen Facebooker dus misschien mis ik wat info nu...daarom mijn vraag nu via de foxbox. Zijn er al plannen voor een pre borrel of iets dergelijks?
Als er iets over bekend is wil iemand dat dan ook hier aangeven? Ik ben zeker geïnteresseerd en lijkt me leuk.
Groetjezz Marlous
RE: Sander
25-04-2017 - 22:37 uur
Hey allemaal,

ook ik heb me aangemeld voor deze reis. Voor de eerste keer met een singlereis en ook de eerste keer naar Amerika. Ben benieuwd, heb er nu al zin in! Ik zal me ook bij de facebookgroep aanmelden.

Groetjes, Sander
RE: Peter
17-04-2017 - 14:08 uur
Hallo allen,

Ik heb deze reis eind februari ook geboekt (zonder verlenging). Inmiddels al aardig wat reizen met Fox gemaakt maar behalve een tussenlanding nog niet in de VS geweest. Het lijkt mij een heel mooie reis.
Ik zal mij aanmelden bij de groep op facebook.

Groeten Peter
RE: manon
16-04-2017 - 16:40 uur
Hallo allemaal!

Ik heb afgelopen week ook deze reis geboekt.
Eerste x mee met een singlereis. Wel al een xtje met fox naar Thailand geweest. Na New York en florida wordt dit mijn 3e reis naar de VS. Heb er al veel zin in! Ik zal me ook aanmelden voor de facebook groep!

Groetjes Manon
RE: Rene
07-04-2017 - 20:44 uur
Hoi allemaal,

Vandaag de bevestiging gehad dat ik ook mee mag op deze reis. Ik heb er al superveel zin in! Zal me aanmelden voor de facebookgroep.

Groetjes
RE: Inge
07-04-2017 - 15:44 uur
Hey allemaal,

Ik heb deze reis nu ook geboekt! Het is voor mij ook de eerste reis alleen en eerste keer naar de VS, maar heb er nu al superveel zin in.
Ik ga op zoek naar de facebook-groep ;)

Groetjes Inge
RE: danielle
06-04-2017 - 18:52 uur
Hoi allemaal,

Ik mag ook met jullie mee op deze mooie reis! (zonder verlenging geboekt)
Al meerdere keren met Fox op reis geweest en tot op heden erg goed bevallen.
Ik zie dat jullie al een FB-groep hebben aangemaakt dus ik ga jullie opzoeken!

Grtjs Danielle
RE: Stefan
29-03-2017 - 22:11 uur
Hoi allemaal,

Ik heb deze reis ook net geboekt, zonder verlenging.
Het wordt mijn allereerste singlereis en mijn eerste reis naar de VS, en heb er nu al super veel zin in!

Ik zal me ook aanmelden bij de Facebook-groep, leuk idee!

Stefan (32)
RE: Hanneke
14-03-2017 - 20:16 uur
Hoi allemaal!

Wat leuk dat de groep al zo groot en gezellig is! Ik heb zojuist ook deze reis geboekt. Spannend, maar ik heb er heel veel zin in! Ik zal me straks meteen even aanmelden op Facebook.

Groetjes Hanneke
(25 jaar)
RE: ilona
06-03-2017 - 17:38 uur
Hallo allemaal, wat een gezelligheid! We zijn al bijna over de helft!

Hoi Rene, ik heb niet voor een verlening gekozen. Zag op facebook dat meerdere dat niet hadden gedaan.
RE: Rene
05-03-2017 - 15:19 uur
Hoi allemaal,

Ben ook erg geïnteresseerd in deze reis, zie dat er al een behoorlijk aantal mensen geboekt hebben. Heb op mijn werk vrij gevraagd, dus hoop dat het goedgekeurd wordt, dan ga ik boeken. Uit de reacties lees ik dat de meesten geen verlenging hebben geboekt?

Groetjes,

Rene
02-03-2017 - 22:16 uur
Hoi allemaal
Daar ben ik weer en YES ik heb nu definitief geboekt.
Heb er super veel zin in.
Verder ben ik niet actief op facebook maar vind het hartstikke leuk om tzt kennis te maken.
Ik hou dit forum wel in de gaten en anders hoop ik dat iemand me mailt tzt of toevoegd aan de app groep.
Veel voorpret allemaal.
Groetjezzzz Marlous
02-03-2017 - 22:16 uur
Hoi allemaal
Daar ben ik weer en YES ik heb nu definitief geboekt.
Heb er super veel zin in.
Verder ben ik niet actief op facebook maar vind het hartstikke leuk om tzt kennis te maken.
Ik hou dit forum wel in de gaten en anders hoop ik dat iemand me mailt tzt of toevoegd aan de app groep.
Veel voorpret allemaal.
Groetjezzzz Marlous
RE: Byron
02-03-2017 - 20:22 uur
Hoi mensen,

Ik, Byron, heb deze reis ook net geboekt. Ik zag al een Facebookgroep voorbij komen dus daar zal ik me bij aanmelden. Het is mijn eerste reis met Fox maar mijn tweede reis naar de VS. Nu is het alleen nog maar wachten tot september, dat terwijl ik nu al vol enthousiasme zit!

Groeten, Byron
RE: Miranka
02-03-2017 - 13:11 uur
Hey allemaal,

We hebben geboekt en de voorpret is waarschijnlijk al in volle gang.
Ik ga op zondag 12 maart een kijkje nemen bij de Fox reis- en inspiratiedag voor de USA (om 16.00 uur in Hoofddorp).
Is er iemand die ook wil gaan? Er zijn nog plaatsen beschikbaar.
RE: Rianne
25-02-2017 - 18:03 uur
Je kan mij mailen, dan kan ik je toevoegen aan de app groep.
RE: Miranka
25-02-2017 - 16:22 uur
Hoi,

Ik heb deze reis een tijd geleden ook geboekt. Eerste keer mee met een single reis en eerste keer naar Amerika, heb er al zo veel zin in! Ik ga me ook aanmelden voor de facebookpagina, en.. was er al een app groep?

Miranka (26)
22-02-2017 - 22:13 uur
Vanavond geboekt, de voorpret kan beginnen!
RE: Lisanne
22-02-2017 - 16:15 uur
Hoi!
Ik heb deze reis ook geboekt, eerste keer mee met een single reis, maar ik heb er heel veel zin in!

Lisanne (22)
21-02-2017 - 22:59 uur
Hallo allemaal, ook ik overweeg deze reis te boeken. Ik ben Henk, 61 jaar oud en sinds 2013 weduwnaar. Niet de allerjongste, maar ik kan nog prima uit de voeten! Vorig jaar ben ik met Fox in Zuid Afrika geweest.
RE: Stan
17-02-2017 - 23:08 uur
Hoi :-).

Ik heb een paar dagen geleden ook geboekt. Toen ik vorig jaar terug kwam van m'n eerste singles reis naar New York en Niagara falls, was het eerste dat ik zei "als het kan ga ik volgend jaar weer". Na een paar maanden loeren heb ik nu dan toch eindelijk geboekt. Ik heb er zin in :-).
RE: Emy van den Boom
12-02-2017 - 14:30 uur
Hoi,

Ik heb zojuist ook deze reis geboekt. Zonder verlenging.
Leuk idee om van te voren al kennis te maken.

Groetjes Emy (34)
RE: Ilona
10-02-2017 - 10:28 uur
Top bedankt voor de e-mailadressen.
Hij is aangemaakt, mocht je leuk vinden meld je aan :)

https://www.facebook.com/groups/250233925429453/

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven