Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

Ik ga op reis en wie gaat er mee?

Lianda vd L
11-10-2017 - 19:11 uur
Beste reizigers,

Ik ben opzoek naar mijn groepgenoten die mee gaan met Fox singelreis beste van het westen op 12-5-2018.
Het lijkt mij leuk om jullie al een beetje te leren kennen.
Ik heb er super veel zin in, jullie ook?
Groetjes Lianda (26) omgeving Rdam
Er zijn 13 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 13
RE: Marisja
12-12-2017 - 17:09 uur
Hey Tom,

welkom! wat leuk dat je mee gaat.
we hebben al een groep op whats app met een aantal reisgenoten.
mocht je daar bij willen kun je via het envelopje naast mijn naam een prive mailtje maken met je telefoon nummer, dan voeg ik je toe ;)

tot dan!

groetjes Marisja
RE: Tom R
10-12-2017 - 21:59 uur
Goede avond,

Ik ben Tom uit Antwerpen en heb deze reis geboekt. Zal dan 45 jaar zijn :-)

Groetjes
Tom
RE: Jack
07-12-2017 - 16:59 uur
Hoi iedereen,

Vanmorgen deze reis geboekt, zonder verlenging.
Eerste keer en heel veel zin erin. Kan niet wachten totdat het Mei is!!!

Groet,
Jack
RE: Henny
21-11-2017 - 17:09 uur
Hallo as.medereizigers ook ik heb deze reis geboekt met verlenging heb er zin in
21-11-2017 - 16:12 uur
ik wil best de groeps whatsapp beheren/aanmaken :)

inderdaad, als je op het envelopje rechts naast mijn naam klikt kan je mij een prive mail sturen.
zou iedereen die in de groeps app wil mij een mailtje willen sturen met voor en achternaam en zijn of haar 06 nummer? dan zal ik een deze dagen een groepje aan maken :)
dan kan de voorpret vast beginnen

groetjes ! Marisja
RE: Eveline
21-11-2017 - 15:45 uur
Hoi!

Ik heb vanmorgen ook deze reis geboekt, zonder verlenging. Het is voor mij de eerste keer dat ik met een groepsreis (en met Fox) op reis ga en ik heb er onwijs veel zin in :-)

Goed idee om een groepsapp aan te maken en voor vertrek een keer al kennis te maken!
Met betrekking tot de groepsapp, als je aanvinkt dat mensen je rechtstreeks berichten kunnen sturen dan is het volgens mij een privébericht. Zo kunnen we dan onze nummers aan 1 iemand doorgeven die de groepsapp aanmaakt.

Groet,
Eveline
21-11-2017 - 14:11 uur
JAAAAA ik heb zojuist geboekt.
nu wachten op de bevestiging.

heb er zin in :) !

groetjes Marisja
RE: Lianda
17-11-2017 - 10:10 uur
Hoi Robert,

Wat leuk dat je meegaat naar de VS.
Ik vond het ook al een goed idee om een ontmoeting te organiseren.
Ik kan binnenkort een groepsapp aanmaken met alle vakantiegangers, kunnen we zo met elkaar contact houden :)
Groetjes Lianda
RE: Robert
16-11-2017 - 19:22 uur
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag de bevestiging ontvangen voor 12 mei. Dit word mijn 5e reis met Fox. Ik heb geen FB, maar vind het wel leuk om elkaar van te voren een beetje te leren kennen. Misschien als de groep nog wat groter is een ontmoeting te organiseren. Ik heb overigens met verlenging geboekt.

Groeten,

Robert
05-11-2017 - 22:36 uur
Hoiii Marisja!!
Wat super dat je meegaat.
Ik vind het ook leuk om contact te houden via FB/Whatsapp.
Alleen het vervelende is dat ik niet mijn nummer op dit forum wil zetten. Je kan mij wel vinden onder de naam Lianda v/d Lugt op FB.
Gr. ;)
05-11-2017 - 21:08 uur
Hooi lianda!

De amerika dag was zeker nuttig en interesant !
Ik ga morgen de vakantie aanvragen op mijn werk dan dan boeken :) deze van 12 mei. Het lijkt me leuk om in contact te komen en kijken wie er bij ons aansluiten of al aangesloten hebben.(facebook/whatsapp? )

Ik heb er zin in !
23-10-2017 - 14:52 uur
Hoi Marisja,

Wat leuk dat je ook voor deze reis kiest.. zou leuk zijn als je ook 12 mei gaat.
Ik kan helaas niet op de Fox voorlichtingsdag op 5 nov. Had wel graag willen gaan!
Als je voor 12 mei kiest let me know!!! Kunnen we alvast een beetje kennis maken.
Groetjes Lianda!
23-10-2017 - 14:46 uur
Hoi Linda,

wat leuk! ik wil deze reis ook gaan doen. misschien deze datum of die op 2 juni vertrekken.
ik ga 5 november naar de Amerika dag bij Fox.

wie weet tot in mei ;)

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven