Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

9-daagse groepsrondreis New York, Washington en de Niagara Watervallen

Vertrek: 19-05-2017

Robert Kalfsbeek
01-02-2017 - 23:14 uur
Hallo dan,

Ik sta op het punt de singlereis naar New York, Washington en de Niagara Falls te boeken. 19-05-17 leek me de meest mooie datum zeker gezien het feit dat het in het hemelvaartsweekje valt, en je zaterdag terug keert. Helaas valt het huidige aantal boekingen voor vertrek op 19-05-17 me nog wat tegen, het is niet de bedoeling dat er maar een paar mee mogen natuurlijk, wie kan ik overhalen om zich aan te sluiten?

Over mij, ben afkomstig uit Harderwijk, 35 jr, en heb zelf geen ervaring met Amerika of Foxreizen, maar dit was na IJsland (de aangeboden concepten of reismomenten waren niet naar mijn smaak) mijn 2e keus. Heb er geen problemen om single te reizen, vlieg graag met enige regelmaat naar de U.K. en ook in Noorwegen heb ik al een favoriet vakantieadresje.

Wie weet opent deze vorm van reizen weer een nieuwe wereld voor me.
Er zijn 17 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 17
RE: Robert
30-03-2017 - 07:54 uur
Aan diegene die zich nieuw bij de groep hebben gevoegd en diegene die nog niet zijn toegevoegd tot de groepsapp, wil ik meegeven dat zeker de helft van de groep zich al heeft aangesloten. Ideeën en ervaringen zijn veelal uitgewisseld, en gemeenschappelijke wensen zijn naar voren gekomen. Ivm de voorkeur voor het voortijdig reserveren van enkele bezoeken aan toeristische locaties, moedig ik de rest van de geboekte groep ook van harte uit zich alsnog aan te sluiten in de groep. Stuur een simpele PM met nummer en het wordt geregeld, tot later
21-03-2017 - 15:34 uur
Marcel, het is met jouw ervaring wellicht zowiezo niet verkeerd om in de appgroep te hebben, de groep krijgt al aardige vorm en er worden behoorlijk wat ideeen uitgewisseld. Wellicht kan je jouw ervaring daarin met ons delen. Mocht je boeking andere vorm krijgen kan je jezelf altijd terugtrekken uit de appgroep, maar wees welkom als je t mij vraagt.
RE: Marcel
21-03-2017 - 14:45 uur
Hallo allemaal,

Heb de reis inmiddels geboekt en het is nu wachten op de bevestiging! Heb er weer zin aan!

Het is zekers een reis die de moeite waard is Catherine! Ik vond vooral New York erg leuk, maar ook Washington, Niagara Falls en Toronto is super!

Zodra ik de bevestiging heb zal ik me ook aanmelden voor de groepsapp!

Groeten marve
RE: Lai-Yee
20-03-2017 - 12:35 uur
Dag mede-reizigers, ik heb me ook opgegeven voor deze singlereis.

In het kort: Ik ben een 34-jarige jongedame en komt uit Arnhem. En dit zal m'n eerste singlereis zijn. Ben heel erg benieuwd.

Ik zal een pm sturen aan Robert voor de groepsapp.
19-03-2017 - 14:26 uur
Leuk die nieuwe namen erbij, ik kijk er naar uit mensen. P.S. de groepsapp is gerealiseerd, voor diegene die er voor openstaan stuur me een pm met jullie nummer en ik voeg ze toe.
RE: Dorine
19-03-2017 - 14:09 uur
Hallo,

Ik heb vrijdag geboekt en wacht nog op bevestiging, maar dat zal wel lukken. Het wordt mijn eerste reis met Fox. Ik heb er erg veel zin in, ben vorig jaar voor het eerst in de VS geweest en ik vind het een fantastisch land. Als ik definitief mee mag doe ik graag mee met de appgroep.
RE: Catherine
18-03-2017 - 18:17 uur
Hoi Marcel,

Wat leuk dat je ook gaat. Het moet dus wel een gave reis zijn anders zou je niet nog een keer gaan.
Heb er superveel zin in en handig als iemand al eens een keer is geweest.

Groetjes
Catherine
RE: Marcel
17-03-2017 - 10:00 uur
Hallo mensen,

Ben ook van plan om deze reis te boeken! Net mijn vrije dagen geregeld en akkoord gekregen!

Heb deze reis al eens gedaan, maar blijft een leuke bestemming!

Groeten, Marcel
RE: Anke
15-03-2017 - 12:33 uur
Hoi! Gister geboekt! Vorig jaar met Fox naar Zuid Afrika geweest, heel goed bevallen. Ben nog nooit in Amerika geweest, heb er erg veel zin in! :)
RE: Johanna
14-03-2017 - 11:10 uur
Leuk! Ik heb mijn nummer ook in een privebericht aan je doorgegeven Robert.
14-03-2017 - 07:46 uur
Hoi,

Prima idee om een groepsapp te starten.
Robert ik heb jou zojuist mijn telnr in een prive bericht gestuurd.

Mijn aanvraag is ook goedgekeurd en heb er al veel zin in !!

groetjes
Cat
RE: Manon
13-03-2017 - 22:34 uur
Goedenavond, leuk dat er al bericht op forum staat. Ik heb vandaag een officiele bevestiging van fox ontvangen. Het aantal personen is idd weer wat toegenomen...
13-03-2017 - 18:39 uur
Ah, eindelijk loopt het deelnemersaantal iets verder op, Dat dit aantal nog mag groeien. Heeft er iemand de behoefte voor een Appgroepje? Ik bezit geen facebookaccount, dus helaas dat zal voor mij niet werken.
07-03-2017 - 10:24 uur
Hoi,
Bij deze ik ben overgehaald. Ben al een tijdje aan het denken om deze reis te boeken en ga dit vandaag ook doen. Vorig jaar voor het eerst met Fox op reis geweest en dit is zeker goed bevallen.
Groetjes
Catherine
(35jaar)
05-03-2017 - 15:35 uur
Mijn boeking was ook definitief, leuk dat je mee gaat
RE: Johanna
27-02-2017 - 18:28 uur
Hoi. Ik heb vanmiddag geboekt. Vorig jaar naar West Amerika geweest en nu dus de Oostkant. Ben benieuwd wie er allemaal mee gaan. 😉
RE: Robert Kalfsbeek
19-02-2017 - 01:09 uur
[url]https://www.youtube.com/watch?v=sUuCqmC7zqo[/url]

Is dit nog gebruikelijk? zal overigens niet alleen bij de Falls gebeuren? Maar mensen keep in mind, scheelt je weer een paar biertjes. Bepaalde Fee op rekeningen die als vrijwillige bijdragen geld en je niet hoeft te betalen.

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven