Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

18-daagse single groepsreis Beste van het Westen

Vertrek: 16-09-2017

Annet
07-03-2017 - 21:44 uur
Hallo!

Ik heb de reis net geboekt het Beste van het Westen met verlening in San Francisco en heb er heel veel zin in! Duurt helaas nog wel even.... :-)
Dit is de eerste keer dat ik met Fox single reizen ga en de eerste keer naar de Verenigde Staten.
Ben benieuwd wie deze reis ook nog gaat boeken.

Groetjes,
Annet ( 33 jaar)
Er zijn 17 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 17
RE: Mariska
29-08-2017 - 20:11 uur
Hallo allemaal,

Mijn naam is Mariska (33) en ga voor het eerst mee op een singlereis. Ik heb geen verlenging geboekt, wel een eigen kamer. Het wordt mijn eerste keer naar de VS, dus ben heel nieuwsgierig hoe het daar is. Tot over een paar weekjes :)

Groetjes Mariska
RE: Petra
26-07-2017 - 14:20 uur
Hoi Allemaal

Ik ben er ook bij, wordt alweer mijn 7 singelreis met Fox ,ik heb een kamer voor mij allen en geen verlenging.

Petra (43)
Etten-Leur
RE: Remco
23-07-2017 - 18:25 uur
Dag allemaal,

Ik heb ook deze reis geboekt met een kamer voor mij alleen en zonder verlenging. Het wordt voor mij al de derde keer dat ik naar dit deel van de VS reis dus eigenlijk heb ik alles al een keer gezien! Maar ik vind het westen van de VS zo mooi en de laatste keer dat ik er was is alweer 7 jaar geleden, dus ik dacht: ik ga gewoon nog een keertje.

Groetjes en tot in september,
Remco
RE: Nick
18-07-2017 - 23:27 uur
Hallo allemaal!
Ik heb nog even op de valreep besloten om onderdeel uit te maken van deze groep!
De naam is Nick, 27 jaar. Dit is de eerste keer dat ik zo'n reis ga ondernemen, kijk er enorm naar uit en heb er veel zin in...
Tot over een kleine 2 maandjes!
RE: Stefanie
15-07-2017 - 16:51 uur
Hoi iedereen,

Ik heb alvast een groepje op Facebook aangemaakt en zal ook een Whatsapp groepje maken. Zo kunnen we eventuee,l voor wie zin, heeft gemakkelijk afspreken om op Schiphol alvast te verzamelen voor vertrek en tijdens en na de reis eventueel gemakkelijk foto's en dergelijke uit te wisselen.
Wie zin heeft:
facebookgroep: Beste van het westen 09/2017
Whatsapp groepje: als je me je naam en GSMnummer mailt voeg ik je toe

Groetjes

Stefanie
RE: Lucas
11-07-2017 - 00:09 uur
Hoi allemaal,

Ik heb ook deze reis geboekt en ben met mijn 21 jaar waarschijnlijk de jongste! Ik heb geen verlenging en geen kamer alleen. Ik ben afgelopen winter ook in New York geweest, nu de andere kant van de US. Heb er heel veel zin in!
Tot dan!

Groetjes Lucas
RE: Kirsten
06-07-2017 - 11:44 uur
Hoi allemaal!

Ik heb ook geboekt, zonder verlenging en geen eigen kamer, vind het niet erg om te delen.
Heb er super veel zin in!

Groetjes Kirsten (24)
RE: Rob
05-07-2017 - 19:58 uur
Hi allemaal,

Ook ik heb deze reis geboekt, met verlenging in San Francisco.
Dit is mijn eerste singlereis, dus ik ben erg benieuwd. In mei was ik voor het eerst in Amerika, een 9 daagse vakantie in New York, dus dit wordt mijn 2e trip naar de USA . Heb echt heel veel zin om na de 'East Coast' nu de 'West Coast' te gaan verkennen. Verheug me ook op de mooie natuurparken.
In SF wil ik ook een honkbal wedstrijd van de Giants gaan zien, enige mogelijkheid hiervoor is volgens mij zondagmiddag 1 oktober. Als er meer mensen zijn die mee willen gaan, laat maar iets weten.

See you all in september!

Groeten,

Rob (41)
RE: Kyra
04-07-2017 - 14:42 uur
Hoi,

Bedankt voor de reactie!
Ik vind het persoonlijk ook fijner om 's avonds alleen te kunnen slapen. Dus als ik ga boeken denk ik dat het ook een kamer voor alleen gebruik wordt.

Groetjes
04-07-2017 - 14:33 uur
Hoi

Tot vorig jaar was het concept van de single reizen sowieso iedereen kamer apart. Het is pas vanaf dit jaar dat ze het veranderd hebben en de mogelijkheid bieden om op indeling te boeken. Bij mijn vorige vakantie hoorde ik toch ook dat mensen die optie om alleen te liggen net de sterkte van fox vinden.
Ik heb zelf ook kamer alleen geboekt. Ik vind het persoonlijk wel fijn om 's avonds even wat privacy te hebben maar ik denk dat dat vooral een persoonlijke keuze is.
Ik zou zeggen, boek waar jij je het beste bij voelt. Tegen mij zeiden ze toen ik boekte dat van de 15 mensen er een 7 tal kamer alleen hadden geboekt.

Succes
RE: Kyra
04-07-2017 - 14:17 uur
Hoi,
Ik ben ook van plan deze reis te gaan boeken, moet alleen nog een paar zaken uitzoeken en regelen.
Het wordt voor mij de eerste keer naar de vs en ook de eerste keer met een Singlereis.
Ik ben nog aan het twijfelen wat betreft de kamer op indeling of kamer voor alleengebruik? Heeft iemand hier ervaringen mee?
Groetjes,
Kyra (26)
02-07-2017 - 14:47 uur
Hey iedereen,

Ik heb deze week ook de bevestiging van mijn boeking in mijn mailbox ontvangen, dus we kunnen beginnen aftellen. Ik heb geen verlenging geboekt, wel een eigen kamer.
Het is mijn derde singlereis via fox en als het even fijn wordt als de afgelopen 2 maal, dan belooft het superleuk te worden.
Benieuwd naar de reisgenoten :-)

Groetjes!!

Stefanie
RE: Ellen (53)
19-06-2017 - 06:08 uur
Hoi Allen,
Yep geboekt. Heb er reuze zin in! Mijn eerste single reis , ook voor het eerst met fox.
Ik ben al weleens in New York geweest en wil er graag nog een keer naar toe.
Nu begint de voorpret voor het Beste van het Westen!!

Groetjes Ellen
RE: Dennis (35)
18-05-2017 - 13:13 uur
Hoi allen,

Ook ik heb eindelijk de stap gezet om deze reis te boeken, super veel zin in! Van veel mensen gehoord dat het echt een hele mooie route is en Amerika stond sowieso nog op mijn lijstje, dus die kan ik dit jaar afstrepen :)

Ik had het idee om enkele weken voor vertrek ergens een borrel te doen voor de mensen die geïnteresseerd zijn, zodat we voor de vlucht heen wellicht ook al stoelen naast/bij elkaar kunnen reserveren. Dan hebben we in ieder geval al wat bekende gezichten met wie je eventueel een babbel kunt maken in het vliegtuig (of niet, als je gewoon lekker wilt/kunt slapen :p).

Mensen kunnen mij eventueel nu al mailen als ze een leuk voorstel hebben voor waar of wanneer we ergens een drankje kunnen doen.

Groeten en in ieder geval tot 16 september!

Dennis.
RE: Daan
04-05-2017 - 20:51 uur
Hoi mede-reizigers,

Mijn naam is Daan (25 jaar) en ook ik heb geboekt voor de reis naar West-Amerika met vertrekdatum 16 september. Ik heb er erg veel zin in. Ik heb niet gekozen voor de verlening maar wel voor de eigen kamer. Dit wordt mijn eerste singlereis en ben er benieuwd hoe het zal zijn. Veel plezier allemaal bij de voorpret en tot in september.

Groet,
Daan
RE: Annet
02-04-2017 - 15:22 uur
Hoi Birgit,

Wat leuk dat je ook deze reis hebt geboekt!
RE: birgit
26-03-2017 - 12:07 uur
Hoi Annet,

Ik heb deze reis ook geboekt zonder verlenging.
Ik heb er heel erg veel zin in en kan niet wachten tot het zover is!
Ik ga na afloop van de rondreis nog familie bezoeken, die in Californië wonen.
9 jaar geleden heb ik in 8 dagen al enkele hoogtepunten gezien van het Westen. Sindsdien wil ik heel graag nog een keer terug om meer nationale parken te kunnen bezoeken en meer te zien van het mooie Westen van de Verenigde Staten.

Groetjes Birgit

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven