Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

12-daagse single groepsreis Avontuurlijk Wilde Westen

Vertrek: 14-09-2017

Raymond
23-04-2017 - 12:00 uur
Ik ben voornemens deze reis te boeken. Kies er iemand voor verlenging??
Er zijn 25 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 25
RE: rene
01-09-2017 - 22:46 uur
Ik heb deze reis ook geboekt, al meer met Fox gereisd en altijd goed mooie reizen!
eerste keer dat ik naar de VS ga! kijk er erg naar uit!
RE: Raymond
30-06-2017 - 19:44 uur
Er is een whats-app groep aangemaakt, we hebben al twaalf deelnemers in de groep. Tevens zijn we aan het kijken voor een kennismakingsbijeenkomst in Utrecht. Vind je het leuk om aan een van beide deel te nemen, geef een reactie op dit bericht.

Groet en tot snel,

Raymond
RE: Michael
23-06-2017 - 19:20 uur
Hallo allemaal!

Ook ik heb deze reis geboekt, heb er zin in! Heb geboekt zonder extra opties of verlenging. Van de optionele excursies overweeg ik zeker de helikoptervlucht.

Een vroegtijdige kennismaking (in ieder geval via WhatsApp/Facebook) lijkt me leuk.

Gr. Michael (26)
RE: Bianca
19-06-2017 - 23:25 uur
Ik heb deze reis ook geboekt. Dit is mijn eerste singlereis.

Groeten bianca (30)
RE: Marieke Lemstra
19-06-2017 - 22:09 uur
Hallo allemaal,
Ik ben Marieke en ik heb zojuist deze reis geboekt.
Groeten uit Sneek en tot 14 september
RE: Ruud
19-06-2017 - 22:08 uur
Hallo allemaal,

Ook ik heb deze reis geboekt!
Ik ben Ruud, 32 jaar. Uit Sittard (Limburg)
Het word mijn tweede singles reis met Foxreizen.

Tot in september!!!! Ik heb er zin in!!

Groeten,

Ruud
RE: Vanessa
18-06-2017 - 01:33 uur
Hoi Allemaal,

Allereerst zal ik mijzelf voorstellen, mijn naam is Vanessa, ik ben 36 jaar en ook ik heb deze reis al weer een tijd geleden geboekt, heb er heel veel zin in! Ik heb niet voor een verlenging gekozen!
Groeten,
Vanessa
RE: Tristen
15-06-2017 - 15:29 uur
Ook geboekt vandaag. Zin in!

Tristen (33)
RE: Marco
11-06-2017 - 17:13 uur
Ik heb deze reis zonet geboekt. Ik heb er zin in.
09-06-2017 - 21:24 uur
Wat een leuke reacties allemaal. De Groep groeit al aardig. De Whatsapp- groep is aangemaakt. Liefhebbers kunnen telefoonnummer sturen naar mij en dan voeg ik je toe.

Tot gauw,
RE: Annemiek
09-06-2017 - 18:14 uur
Hallo allemaal,
Leuk om wat van jullie te horen!
Ik wil graag een whatsapp groep aan maken met andere die daar ook open voor staan. Mijn nummer is 0657567775.
Hopelijk spreek ik jullie snel.
Groeten Anmemiek
RE: Sanne
09-06-2017 - 18:03 uur
Hallo,

Ook ik heb de reis zojuist geboekt. Het lijkt me leuk om elkaar vooraf te leren kennen en eventueel al een keer bij elkaar te komen. Facebook lijkt me hierin erg handig, whatsapp kan ook.

Tot in september!
Groetjes Sanne
09-06-2017 - 18:02 uur
Hallo,

Ook ik heb de reis zojuist geboekt. Het lijkt me leuk om elkaar vooraf te leren kennen en eventueel al een keer bij elkaar te komen. Facebook lijkt me hierin erg handig, whatsapp kan ook.

Tot in september!
Groetjes Sanne
RE: Ruben
08-06-2017 - 15:42 uur
Goedemiddag Allemaal,

Ik ben Ruben en heb deze reis ook geboekt.
Las dat niet iedereen Facebook heeft, beschikt wel iedereen over Whatsapp? kan daar dan eventueel een groep aanmaken.

Wie interesse heeft moet maar even een persoonlijk bericht sturen.
RE: Annemiek
01-06-2017 - 19:27 uur
Hoi, goed om jou ervaring met fox te lezen raymond. Helaas heb ik geen facebook. Hopelijk reageren er nog meer mensen die met deze mooie reis mee gaan en het leuk vinden om elkaar een keer ontmoeten voordat we op reis gaan.
31-05-2017 - 16:23 uur
Ik heb ook geboekt. Fox organiseert geen kennismakingsbijeenkomsten, eventueel kan dat zelf worden geregeld, indien er behoefte aan is. We kunnen ook een facebook groep aanmaken, dan kunnen we elkaar ook al wat beter leren kennen
Ik heb al vaker met Fox single gereisd en altijd tot volle tevredenheid. Nog nooit honger geleden, eten wordt altijd in het programma ingepast.
Krijgt er nu al heel veel zin in.
31-05-2017 - 16:23 uur
Ik heb ook geboekt. Fox organiseert geen kennismakingsbijeenkomsten, eventueel kan dat zelf worden geregeld, indien er behoefte aan is. We kunnen ook een facebook groep aanmaken, dan kunnen we elkaar ook al wat beter leren kennen
Ik heb al vaker met Fox single gereisd en altijd tot volle tevredenheid. Nog nooit honger geleden, eten wordt altijd in het programma ingepast.
Krijgt er nu al heel veel zin in.
RE: annemiek
23-05-2017 - 22:14 uur
Hallo allemaal, ik jeb deze reis ook geboekt. Zonder verlening en opties. Ik kijk er zeer naar uit.
Wat ik begreep uit deze reis is dat je bij het hotel ontbijt/lunch/avondeten kan bestellen als je op dat moment daar verblijft.
Hebben jullie al vaker een reis geboekt bij fox? En weten jullie of er nog kennismakingen zijn voordat de reis begint?
RE: Jos
20-05-2017 - 00:33 uur
Ik zit er ook over te denken om deze reis te doen. Ik wil zelf dan een verlenging in Anaheim doen. Het lijkt mij wel leuk om Disneyland te bezoeken.
RE: Nand
14-05-2017 - 10:09 uur
Dag,

Ik ben Nand , 47 jarige (jonge)man uit Maldegem (dicht tegen Brugge) Belgie.
Ik overweeg om deze reis ook te doen.
Kijk al evt uit naar de reis en reisgezellen. Extra opties moet ik nog es bekijken.
Groetjes
Nand
RE: Nathalie
05-05-2017 - 10:23 uur
Ik heb de reis al geboekt maar zonder verlening en extra opties.

Nathalie (26)
RE: Kim
04-05-2017 - 15:59 uur
Hi Sanne,

Ik ben 31 en overweeg de reis ook!

Groetjes
04-05-2017 - 15:04 uur
Hoi,
Ik overweeg ook om deze reis te boeken (zonder verlenging). Ik wil dan van de extra opties sowieso de helicoptervlucht over de Grand Canyon gaan boeken.
Ik ben benieuwd naar de leeftijden van de mensen die tot nu toe geboekt hebben, of eillen boeken. De schatting, waar ik zelf in val, 26-40 vind ik namelijk wat ruim.

Groetjes Sanne (26)
RE: Kim
03-05-2017 - 19:50 uur
Hi!

Ik overweeg ook deze reis te boeken, hebben jullie ook naar de extra opties gekeken? En weten jullie misschien meer over de mogelijkheden voor ontbijt/lunch/diner? Ik vraag me af als je grote stukken in de bus zit of je dan ergen bij een restaurant stopt of dat je gewoon moet zorgen dat je iets bij je hebt..

Groetjes Kim
RE: Nathalie
29-04-2017 - 10:24 uur
Ik heb de reis geboekt zonder verlening :) .

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven