Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

18-daagse single groepsreis Beste van het Westen

Vertrek: 02-06-2018

Stan C.
19-08-2017 - 20:17 uur
Yes!!! Zojuist reservering voor deze reis gedaan. Nu hopen dat ik snel de bevestiging mag ontvangen. Dan kan de voorpret beginnen!!!
Er zijn 27 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 27
RE: Kim
11-12-2017 - 17:27 uur
Hoi allemaal,
We hebben al een leuke club reisgenoten verzameld op onze Facebook pagina genaamd "Fox reis Beste van het Westen 2 Juni 2018".

Je kan jezelf aanmelden voor deze groep via onderstaande link of door te zoeken op de groepsnaam.

https://www.facebook.com/groupinvite/ATVS2VtCjz8uLTFn78vrg_CvN6YH7HTQnmO_DsMV4-rJDhESCLeky7RufemtSDdv9ieoJJlZpiFkddgFud-yNrCo9PideD4FsuExdyg_EqgqpILhoVPiH874s0vFJL9zmfXreQ25vXfHVWBF9DbM3JlYaLLOKW0boE6SKV91QX5eAYIAhB48lRbYy9hORb5_3O3rs7XbCrEYcmZZrS1-s3mjcEeirFI48wIcJIiQ_eotqQ/

Groetjes, Kim
RE: Stan C.
28-11-2017 - 20:45 uur
Hey Bo.

Van harte welkom bij de club. Ook voor jou is het aftellen dus begonnen. Nog 186 dagen. ;-)
Als je wilt, kun je je aansluiten bij de Facebook-groep die door Kim werd aangemaakt. Daar kunnen we elkaar al een beetje leren kennen. De link vind je in een van onderstaande berichtjes.
We wensen je alvast veel voorpret.

Groetjes,
Stan
RE: Bo
28-11-2017 - 20:13 uur
Hallo allemaal!

Even om te melden dat ook ik met jullie mee ga naar Amerika!
Ik kijk er enorm naar uit! Zal wrs wel de jongste zijn ...

Vele groetjes en tot snel!

Bo 😀
19-11-2017 - 15:01 uur
Hoi Memmna,

ook jij welkom bij de club. Langzaam maar gestaag groeit ons groepje. Verheug jij je ook al zo op deze vakantie? Nog 195 dagen. ;-)

Groetjes,
Stan
RE: Menna
19-11-2017 - 13:43 uur
Hallo Allemaal, ik heb deze reis geboekt en ga met jullie mee, ik heb ook een kamer op indeling en zou het fijn vinden om jullie te leren kennen

Menna
17-11-2017 - 15:20 uur
Hoi allemaal,
Je kan jezelf aanmelden voor de Facebook groep via onderstaande lnk

https://www.facebook.com/groupinvite/ATVS2VtCjz8uLTFn78vrg_CvN6YH7HTQnmO_DsMV4-rJDhESCLeky7RufemtSDdv9ieoJJlZpiFkddgFud-yNrCo9PideD4FsuExdyg_EqgqpILhoVPiH874s0vFJL9zmfXreQ25vXfHVWBF9DbM3JlYaLLOKW0boE6SKV91QX5eAYIAhB48lRbYy9hORb5_3O3rs7XbCrEYcmZZrS1-s3mjcEeirFI48wIcJIiQ_eotqQ/

Groetjes, Kim
17-11-2017 - 15:05 uur
Hoi allemaal,
Misschien een leuk idee om een gesloten Facebook pagina aan te maken? Op deze wijze kunnen we elkaar al een beetje leren kennen en kunnen we de voorpret delen. Mocht je interesse hebben dan ontvang ik graag je naam en woonplaats via een prive bericht (klik op envelopje naast mijn naam) waarna ik een pagina kan aanmaken en mensen toe kan voegen.
Groetjes, Kim
15-11-2017 - 21:16 uur
Onze groep groeit gestaag.
Inmiddels zijn we al met z'n negenen, 7 dames en 2 heren. Ik verheug me erop jullie te leren kennen over 199 dagen. ;-)

Groetjes,
Stan.
RE: Wendy
26-10-2017 - 15:00 uur
Welkom bij de club Kim.
Ook ik heb een kamer op indeling geboekt, vond het ook nogal prijzig en daar kan je inderdaad een hoop leuke andere dingen van doen tijdens de reis.
En vind het niet erg om te delen en ook wel net zo gezellig.

Groetjess
25-10-2017 - 16:21 uur
Bedankt Stan, ik heb de bevestiging inmiddels binnen dus voor mij kan het aftellen nu ook gaan beginnen.
Ik heb trouwens zonder verlenging, maar wel met een kamer op indeling geboekt, een 1 persoons kamer is toch wel vrij prijzig en vind het net zo gezellig om te delen en voor dat geld doe ik liever wat mooie excursies zoals de helicoptervlucht over de Grand Canyon :-).
Groetjes, Kim
25-10-2017 - 16:07 uur
Hoi Kim.

Van harte welkom bij de club. Aftellen dan maar, nog 220 dagen. ;-)
25-10-2017 - 11:06 uur
Hoi allemaal,
Ik heb zojuist ook geboekt en kijk er naar uit deze mooie reis met jullie te gaan beleven!
Ik heb al aardig wat mooie reizen gedaan, waaronder een aantal met Fox en tot op heden zeer goede ervaringen.
Groetjes, Kim
18-10-2017 - 20:24 uur
Hey Eveline.

Heerlijk, dat uitzoeken en die voorpret. Ben benieuwd of we jou bij ons clubje mogen verwelkomen. Inmiddels zijn we volgens de website al met z'n zessen, 4 dames en 2 heren.

Zelf heb ik deze reis zonder verlenging geboekt. Ik wens je veel voorpret, en misschien tot ziens.

Groetjes,
Stan
13-10-2017 - 17:01 uur
Hoi Eveline,

Leuk dat je misschien ook mee gaat met de reis.
Ik heb geboekt zonder verlenging.

Groetjes Wendy
RE: Eveline
13-10-2017 - 15:13 uur
Hoi!

Ik ben mij ook aan het oriënteren op deze reis :-) Ik vroeg me af, is er iemand die een verlenging is San Francisco heeft geboekt?

Groet,
Eveline
30-09-2017 - 17:41 uur
Welkom bij de club Davy!
En leuk Marisja dat je waarschijnlijk ook met deze reis mee gaat.
Ook ik kijk er enorm naar uit. Amerika staat al zo lang op mijn lijstje en nu gaat het gebeuren.😃

Fijn weekend allemaal.
RE: Marisja
30-09-2017 - 17:19 uur
Wat leuk dat deze groep al mooi begint te groeien, in ga op 5 november naar de inspiratie dag voor amerika bij fox, jullie ook?

Mijn voorkeur blijft wel bij deze groep/datum hangen ..
RE: Davy
30-09-2017 - 10:31 uur
Fijn om te lezen, dat ik niet de enigste ben die de dagen al aan het aftellen is:D
Kijk er heel veel naar uit. Om deze reis te maken! Mijn eerste reis buiten Europa

Tot over 245 dage 👍🏼
30-09-2017 - 10:26 uur
Hey Davy.

WELKOM bij de club. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Fijn dat ons reisclubje langzaam maar zeker groeit. Nu kan ook voor jou de voorpret beginnen. Nog 245 dagen ;-).

Gr.
Stan C.
RE: Davy
30-09-2017 - 10:18 uur
Hoihoi

Ik heb deze reis ook gereserveerd. Als waarschijnlijk de jongste deelnemer ( tot nu toe ;)
Ik had eerst gereageerd om de forum van mei omdat ik nog niet wist welke datum ik wou... maar mijn besluit staat vast. Ik ga gezellig mee op 2 juni 2018 :) Gr Davy
08-09-2017 - 23:15 uur
Hi Stan,
Dankjewel!
Ja we wachten af, er komen vast wel meer mensen bij😁nog alle tijd.
En Marisja succes met het maken van je keuze en wie weet tot ziens.
Fijn weekend, groetjes Wendy
07-09-2017 - 21:55 uur
Hey Wendy.

Welkom bij de (nog prille en kleine) club. Hopelijk melden zich snel nog meer mensen aan. Gedeelde vreugd is dubbele vreugd. Voor ons is de voorpret inmiddels begonnen.

Groetjes, en tot juni.
Stan
07-09-2017 - 21:35 uur
Hoi Stan,

Bedankt voor je verhelderende reactie !
En wendy, leuk dat je ook deze reis gaat doen.
Ik twijfel nog even verder over de datum :).

Wie weet tot ziens !
07-09-2017 - 21:33 uur
Hoi,

Ik heb twee weken terug deze reis geboekt, duurt nog even maar heel veel zin in.
De voorpret is al leuk!

Groetjes Wendy
07-09-2017 - 16:47 uur
Hoi Marisja.

Heb het voor alle zekerheid nog even gecheckt. Amsterdam ligt op 52'N. Los Angeles ligt op 34'N en daarmee dus toch iets zuidelijker dan ik dacht. Voor het gemiddelde weer kun je kijken op de website https://www.tripsavvy.com/los-angeles-weather-and-climate-1478248. Zij hebben het over 77'F = 25'C in juni.

;-)
07-09-2017 - 16:32 uur
Hoi Marisja.

De streek waar we naartoe gaan ligt ongeveer even ver boven de evenaar dan Nederland. Temperatuur is daarmee enigszins vergelijkbaar. Door de achterliggende woestijn, is het meer een landklimaat dan het ons bekende zeeklimaat. Hierdoor is de lucht minder vochtig en is warmte minder drukkend dan thuis. Hittegolven zijn mogelijk, maar dat zijn ze hier ook. En als je mee mocht gaan met de optionele excursie naar Death Valley, tja dan weet je waar je aan begint.

Maar ervaring leert dat de bussen die Fox gebruikt een goede airco hebben. ;-)

Groetjes, en misschien tot ziens,
Stan C.
07-09-2017 - 14:55 uur
hooi,

ik zit er over na te denken deze reis te doen, ik weet alleen nog niet wanneer :)
is het in juni niet veeeeelste heet ? ;)

groetjes!

Single reizen Amerika - Reis door het land van de onbegrensde mogelijkheden

Altijd al op avontuur gewild in het 'Wilden Westen' van Amerika? Of gedroomd van het beklimmen van de Empire State Building in New York? Reis samen met ons mee door het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van de veelzijdige single reizen in Amerika. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider laat u tijdens de singlereis de mooiste plekjes van Amerika zien! 

De hoogtepunten van het Westen

Ontdek het land van de onbegrensde mogelijkheden tijdens een van onze single reizen in Amerika. Maak bijvoorbeeld kennis met de hoogtepunten van het Westen. Zo maken we tijdens de singlereis bijvoorbeeld een bijzondere fietstocht langs het strand en via de wereldberoemde Golden Gate Bridge naar het strand. Maar geniet ook van de prachtige natuur in Yosemite National Park en krijg kippenvel bij het prachtige uitzicht bij de Grand Canyon, waar een helikopervlucht een optionele excursie is. Een bezoek aan het gokparadijs Las Vegas mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Indrukwekkende plaatsen aan de oostkust

Of ga mee op singlereis naar de oostkust van Amerika, waar een aantal hoogtepunten op het programma staan. Van de waanzinnige wolkenkrabbers in New York tot het proeven van de specialiteit van Philadelphia: de 'Philly Cheese steak', de reis is zeer veelzijdig. En een combinatie met de spectaculaire Niagara Watervallen in Canada is ook mogelijk.

Bijzondere singlereis Amerika

Ga meteen gezellige groep singles op avontuur tijdens een van onze single reizen in Amerika. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Tijdens de reis verblijft u in comfortabele en centraal gelegen hotels met ruime kamers, waarbij u de keuze heeft uit een kamer op indeling of een kamer voor alleengebruik. Veel excursies zijn inbegrepen en wij bieden een aantal optionele excursies aan. Kies dus zelf wat u wilt, een dagje rust kan natuurlijk ook weleens lekker zijn.

Ga met ons mee naar Amerika

Een reis naar Amerika staat niet voor niets bij veel mensen op de bucketlist. Ga met ons mee tijdens een singlereis in Amerika of boek een van de groepsreizen of individuele rondreizen. Onze reisleiders staan te popelen om alle indrukwekkende hoogtepunten van Amerika te laten zien!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven