Verenigde Staten

Verenigde Staten Singlereizen

12-daagse single groepsreis Avontuurlijk Wilde Westen

Vertrek: 13-09-2018

Chantal
19-02-2018 - 15:59 uur
Hallo medereizigers,

Van het weekend de reis geboekt! Wie gaat er nog meer mee? Als er interesse is kunnen we een groepspap of Facebook pagina maken om alvast kennis te maken en voorpret delen. Ik heb er al zin in!!

Groepjes Chantal
Er zijn 26 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 26
RE: Michel
05-09-2018 - 18:38 uur
Hoi Ik ben Michel en ga ook mee, heb er veel zin in, wel me ook nog aanmelden voor de facebook/ whatsapp.

Groet Michel
RE: Bas
19-08-2018 - 20:25 uur
Hoi allemaal,

Ook even voorstellen. Ik ben Bas en kom uit de buurt van Amsterdam. Dit wordt mijn derde groepsreis. Afgelopen jaar ben ik naar Indonesië en Jordanië geweest en met vrienden naar Kenia. Had nu zin in een wat meer "westerse" bestemming ;-). Ik zou graag lid worden van de Whatsapp en Facebook groep. Tot in september!
RE: Arno
26-07-2018 - 22:21 uur
Hoi allemaal,

Ik ben er ook bij en heb er super veel zin in! Leuk om al jullie enthousiaste berichtjes te lezen. Het is voor mij de tweede keer op singlereis naar de USA!

Ik wil trouwens wel in de groepsapp/facebookgroep.

Zin in!
Groetjes Arno
RE: Ronald
04-07-2018 - 17:53 uur
Hallo allemaal,

Leuk om jullie te ontmoeten via dit Forum. Ik ben Ronald, 37 jaar en ga ook (net als de meeste van jullie zo te lezen) voor de eerste keer een Single groepsreis maken. Ik kijk er ontzettend naar uit, maar tegelijkertijd heb ik ook een beetje gezonde spanning :-)

Ik zou het ook leuk vinden om toegevoegd te worden tot een eventuele FB-pagina/ groepsapp.

Groetjes Ronald
RE: Wendy
27-06-2018 - 13:51 uur
Hallo medereizigers,

Ik heb ook deze reis geboekt. Zie jullie allemaal in september. Ben (dan) 37 jaar en het wordt mijn 2e singlereis. Ook heb ik al veel groepsreizen gemaakt. Het is mij de vorige keer goed bevallen het "alleen" reizen. Spannend is het wel altijd hoe de groep is. Maar we hebben allemaal hetzelfde doel voor ogen en dat is een plezierige vakantie hebben met elkaar. Dat komt vast goed!

Groetjes Wendy
RE: Liv
26-05-2018 - 23:48 uur
Hoi allemaal,

Ik ben 32 jaar, net uit een relatie, en dit zou mijn eerste single reis zijn. Vind het wel spannend.. 

Zijn er meer mensen die voor het eerst een single reis willen gaan doen? 

Voor de mensen die al geboekt hebben, hebben jullie een gedeelde of tweepersoonskamer voor alleengebruik gekozen? 

Nog gekozen voor extra opties of
optionele excursies?
RE: Manon
24-05-2018 - 21:44 uur
Hoi medereizigers,
Ik heb ook de reis geboekt. Vind het wel heel spannend hoor want dit is de eerste keer dat ik alleen op reis ga. Ik zou graag willen deelnemen aan de groeps app.
Gr manon
RE: Lisa
12-05-2018 - 21:55 uur
Hoi allemaal, ik heb deze reis ook geboekt! Ben benieuwd! In ieder geval veel zin in!

Groetjes Lisa
RE: Nand Bracke
16-04-2018 - 20:53 uur
Dag iedereen,
Ben Nand, 48-jarige (jonge)man uit Maldegem (nabij Brugge in Belgie).
Heb me vandaag ingeschreven en kijk enorm naar deze reis uit...
Ik heb gelezen dat er een fb of whatsapp groep is opgestart....
Groetjes. Prettige lente en zomer gewenst.
Zie jullie in september.
Groetjes
Nand
RE: bianca
12-04-2018 - 22:46 uur
Hoi Allemaal,
Na heel lang twijfelen heb ik net de reis geboekt (de bevestiging moet dus nog even komen), maar los daarvan heb ik de knoop nu echt doorgehakt. Het wordt mijn eerste groepsreis alleen en merk dat ik dat toch wel onwijs spannend vind. Als er een fb groep is of whatsapp groep zou ik het erg leuk vinden om ook toegevoegd te worden.
Groetjes Bianca.
RE: Natascha
09-04-2018 - 19:37 uur
..... en idd nu ook t vakje om te mailen aangevinkt!
09-04-2018 - 19:25 uur
Hoi,

Ik hoefde niet lang na te denken toen ik deze reis tegenkwam.
Dus zojuist geboekt. Heb er nu al zin in!

Groetjes,
Natascha.
RE: Karoline
28-03-2018 - 19:56 uur
Hallo iedereen

Ik heb deze reis ook geboekt na lang getwijfeld te hebben. Ik kan niet wachten tot het al september is.

Groeten
Karoline
RE: Marja
13-03-2018 - 15:33 uur
Hallo Allemaal,

Ook ik ga mee met de reis en kan niet wachten op september :-)
Ik lees dat er een Facebook pagina of WhatsApp groep gemaakt is. Bij wie moet ik zijn om hierbij aan te melden?

Tot snel!

Marja
07-03-2018 - 20:23 uur
Ik had gelezen dat jullie een whatsapp groep en een pagina op Facebook hebben ik zou daar graag een deel van willen uitmaken.M.v.g Natascha
07-03-2018 - 20:19 uur
Heey iedereen ik kan melden dat ik ook mee gaat heb er mega zin in
RE: Shella
04-03-2018 - 18:29 uur
Hi allemaal!

Zojuist de reis geboekt en nu al heel veel zin in.
Leuk dat er al een WhatsApp groep is!

RE: Chantal
03-03-2018 - 21:18 uur
Hoi, leuk dat je ook mee gaat. We hebben een whats app groep gemaakt, als je in een prive bericht mij je nummer stuurt voeg ik je toe.

Groetjes Chantal
RE: Nancy
03-03-2018 - 19:50 uur
Hallo allemaal,

Tellen jullie ook al af? Ik heb er heel veel zin in! Vandaag bij de inspiratiedag geweest bij het Fox theater en dat heeft het wachten niet makkelijker gemaakt!
Wat leuk dat er een fb pagina gemaakt gaat worden, is deze er inmiddels al?

Groetjes en tot dan!
RE: Mieke
02-03-2018 - 06:31 uur
Hallo,

Gisteren naar het reisbureau gegaan & vandaag ga ik mijn reis boeken. Spannend! Als er een fb groep is ben ik wel benieuwd wie meegaat!
RE: Nesile
01-03-2018 - 16:27 uur
Hallo allemaal,

Na lang twijfelen heb ik ook de knoop doorgehakt en de reis geboekt.
Ik kijk uit naar september :)
Tot dan!

Groetjes
RE: Kim
26-02-2018 - 14:48 uur
En nu een berichtje inclusief mailadres :-)
RE: Kim
26-02-2018 - 14:47 uur
Hallo,

Ook ik heb in januari de knoop doorgehakt en deze reis geboekt. Heb er al heel veel zin in! Het lijkt me leuk om te weten wie de medereizigers zijn. We zijn al met 10 personen zie ik net. Een facebookgroep of groepsapp lijkt me een goed idee. Is er al iets aangemaakt?

Groetjes Kim
RE: Rik
25-02-2018 - 19:47 uur
Ook ik ga mee!! Hopen dat het heel snel september is!

Zoals Chantal al voorstelde lijkt het me een goed idee om een groepsapp aan te maken.
RE: Rob
25-02-2018 - 18:24 uur
Ik ga ook mee! Duurt nog even, maar heb er nu al veel zin in!
RE: Willemien
19-02-2018 - 20:14 uur
Eindelijk de knoop doorgehakt om de reis te boeken. Nu nog een poos wachten voor vertrek. Ben benieuwd naar de medereizigers.
Terug naar boven