Vietnam

Vietnam Reisleider

easy going of beste van Vietnam

Stefanie
24-01-2016 - 14:10 uur
Hallo
Wij zitten nog wat te twijfelen om de easy going of het beste van Vietnam te boeken.
Ik zag echter dat er bij 'het beste van Vietnam' een korte stadswandeling door Hoi An is en bij de easy going niet.
Ook de lunch bij bouddistische nonnen in Hué spreekt ons wel aan maar is in de omschrijving enkel bij 'het beste van Vietnam' te vinden. Klopt dit of is dit toch ook deel van de easy going reis?
Bijkomend vraagje: bij Phan Thiêt (easy going) staan er twee hotels omschreven, welke van de twee zou dat dan worden? Is er daar ook een mogelijkheid om een brommertje ofzo te huren om toch eventjes ook nog iets te doen als we daar drie dagen zijn?
Hartelijk dank voor je antwoord!
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
24-01-2016 - 23:08 uur
Beste Stefanie,

Inprincipe doen we in beide tours een stadswandeling in Hoi An.

De boedistische nonnen lunch in Hie zit er inderdaad bij de BOV bij. Bij de Easy Going word er eigenlijk altijd bij de nonnen gegeten maar moet je dit extra betalen. De keuze van de lunch is afhankelijk van de gids en de reisleider. Maar dit is mijn ervaring.

Hotels krijg je definitief door uiterlijk een week voor vertrek, eerder kunnen we geen garantie geven. Maar al onze hotels zijn met zorg uitgekozen en zijn echt prima.

Een brommer zou je kunnen huren. Dit is wel geheel op eigen verantwoordelijkheid en zul je dus in dit geval zelf moeten regelen. Helaas kan en mag de reisleider hier niet bij helpen. Daarnaast blijft het verkeer in Vietnam onveilig en raad ik dus ook aan het met een taxi of evt een tour via het hotel te doen. Voor jullie eigen veiligheid.

Groeten,

Esther
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven