Vietnam

Vietnam Reisleider

Situatie in Vietnam na typhoon en noodweer de laatste maanden

Jack
05-11-2017 - 11:58 uur
Omdat er de laatste maanden veel noodweer en een typhoon is geweest vraag ik me af of het wel mogelijk is om een rondreis te maken gezien de schade aan de infrastructuur en andere voorzieningen.
Wij hebben de easy going reis geboekt met vertrek op 19-02-2018
Er zijn 8 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 8
RE: FOX Reisleider
08-11-2017 - 15:35 uur
Beste Diane,
De vraag betreffende de situatie in Vietnam heb ik inmiddels wel beantwoord, maar je hebt nog een paar andere vragen.
Je bent niet verplicht om met stokjes te eten; Je kunt het altijd proberen maar anders zijn er ook de vertrouwde mes, vork en lepel voorhanden! Voor Hong Kong is geen visum nodig, dus dat komt helemaal goed. Je kunt dollars omwisselen voor de Dong maar ook euro's worden hier geaccepteerd.
Hoop dat je zo voldoende informatie te hebben voor nu en tot snel in Vietnam!
Groetjes, je reisleider!
08-11-2017 - 15:24 uur
Beste Jack,
Zoals je in de eerder geplaatste reactie kunt lezen hebben wij de situatie onder controle en gaat alles nog door volgens programma. We verwachten dat er ook in de tweede helft van februari, wat nog ver weg is, geen reden tot annuleren van de reis zal zijn. We houden jullie op de hoogte!
Groetjes uit Vietnam en tot ziens!
08-11-2017 - 15:19 uur
Beste Daniëlle,
Zoals je in mijn eerdere reactie kunt lezen houden wij de situatie nauwlettend in de gaten en vooralsnog gaat de reis door volgens programma.
Groetjes, de reisleider
08-11-2017 - 15:08 uur
Uiteraard houden wij de situatie in Vietnam ook nauwlettend in de gaten. Wij staan dan ook in direct contact met onze lokale agent. Vooralsnog gaan de reizen door conform programma. Er wordt per dag / groep (route) gekeken of er iets aangepast moet worden.

De situatie veranderd zo snel dat het moeilijk is om vooruit een planning te maken. Voor nu zijn de vooruitzichten oké en is er geen heftige regen meer voorspeld.

Het is afwachten en bij nieuws vooraf worden wij geïnformeerd en waar nodig zullen wij u uiteraard op de hoogte brengen. Wanneer u ter plaatse bent zal onze agent contact houden met mij, de reisleider, en u ter plaatse informeren.
Groeten uit Vietnam!
RE: Nel van de Heijning
08-11-2017 - 10:47 uur
Ik ik heb vraagtekens bij de overstromingen en de berichten hierover via journaal .
Wordt de reis aangepast of hoe wordt om gegaan met dit fenomeen tyfoon, die blijkbaar vaak rondwaart in Vietnam?
RE: Danielle
07-11-2017 - 21:30 uur
Hier zou ik ook graag meer over weten.
RE: Danielle
07-11-2017 - 21:30 uur
Hier zou ik ook graag meer over weten.
RE: Diane Swennen
07-11-2017 - 10:03 uur
Ook ik stel me hier vragen rond.
Als ik via onderstaande link naar de toestand kijk, dan heb ik hier toch wel wat bedenkingen over. Zullen de Vietnamezen erin slagen om zo goed als alles op te ruimen voor 13 november?

http://newsmonkey.be/article/83524
http://www.nchmf.gov.vn/web/en-US/43/Default.aspx

Ik heb nog een bijkomende vraag:
- Zijn we verplicht met stokjes te eten of is er voor de toeristen couvert voorhanden?
- We vliegen van Schiphol naar Hongkong. Van uit Hongkong vliegen we naar Vietnam. Hebben we geen visum nodig voor China?
- Moeten we echt in het bezit zijn van dollars om deze om te ruilen in Dong of kunnen we onze eurobiljetten ook omruilen in Dong?
Graag een antwoordje
Diane

Terug naar boven