Vietnam

Vietnam Groepsreizen

Visum vietnam

Deleye filip
21-03-2017 - 14:08 uur
Hoi, wij hebben de 21-daagde groepsrondreis geboekt. We moeten zelf ons visum aanvragen omdat we in belgie wonen. Heeft er iemand ervaring hiermee? Moeten wij visum on arrival vragen of wordt alles toegestuurd naar huis? Grts
Er zijn 10 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 10
RE: tonnie
22-03-2018 - 15:40 uur
Zelf online een visum aanvragen werkt perfect.
Afgelopen zondag avond twee visums aangevraagt 1 op maandag en een op dinsdag goedgekeurd.
Stelt niets voor.
Paspoort foto en recente pasfoto uploaden en gegevens invullen en 25 dollar overmaken.
RE: Frans
19-03-2018 - 12:34 uur
Je kunt nu een e-visum via de website van de Vietnamese immigratiedienst aanvragen binnen 3 werkdagen heb je het e visum dat je kunt printen de kosten zijn $25 te voldoen middels een visa card
RE: afritsbroek
12-03-2018 - 21:32 uur
Wij hebben het visum voor Vietnam geregeld bij de ambassade in Den Haag. Een leuke ervaring en binnen een uurtje stond ik buiten met de visa. Een zeker gevoel voor de reis.
https://opreisinjeafritsbroek.nl/het-eerste-visum-is-binnen/ Hier lees je het hele verhaal als je er meer over wilt weten.
RE: Sarah
20-11-2017 - 17:00 uur
Ik had een super handige site ontdekt voor het aanvragen van je visum voor Vietnam. Dit is https://www.evisumservice.be/. Gaat echt super snel en is helemaal niet duur! Misschien een tip voor iemand anders!
RE: Tiffany
18-04-2017 - 18:20 uur
Hoi,

Dankjewel.
Mag ik vragen hoe vaak je daarvoor naar Den Haag moest? En klopt het dat het visum dan 60 euro kost?
RE: Deleye filip
18-04-2017 - 18:16 uur
Hoi, wij hebben het visum zelf geregeld in de ambassade. Na een week alles terug opgehaald en betaald. Geen enkel probleem gehad hiermee.
RE: Tiffany
18-04-2017 - 18:02 uur
Hoi allemaal,

Ik zou graag wat willen vragen over het visum naar Vietnam. Wij willen graag de reis voor naar oktober gaan boeken, maar zitten even met de vraag of we het visum zelf gaan regelen of door fox laten regelen. Ik dacht door fox laten regelen is het makkelijkst. Maar nu lees ik dat je dan je paspoort moet opsturen? Dit lijkt mij niet toch?? Hoe gaat de procedure bij fox?
Kan het ook voorkomen dat 1 persoon van de boeking het visum zelf regelt en 1 persoon het visum bij fox regelt?

Alvast bedankt
Groet,
Tiffany
RE: Filip
13-04-2017 - 23:41 uur
Hoi, ondertussen zijn wijzelf naar de ambassade in Brussel langsgeweest om ons visum aan te vragen. De week erop zijn we deze gaan afhalen. Dus is dit reeds in orde. Bedankt voor jullie reacties!
RE: Tilly
13-04-2017 - 22:18 uur
Wij hebben eind 2015 de reis naar Vietnam gemaakt. Ook wij zijn Belgen,wij hebben ons visum zelf gehaald.Je kan mij een mail doen (klik op envelop)dan vertel ik je hoe en wat.
RE: FOX Reisleider
21-03-2017 - 16:04 uur
Hallo Filip,

Het visum on arrival raden we niet aan, omdat je dan bij aankomst in Hanoi naar een speciale balie moet om het visum op te halen. Als er meerdere vluchten tegelijkertijd aankomen staan daar soms ontzettend lange rijen en staat de hele groep in de aankomsthal te wachten op degenen die hun visum nog op moeten halen. Liever dus aanvragen bij de ambassade of het consulaat in België. Fijne vakantie!
Terug naar boven