Vietnam

Vietnam Reisleider

17-daagse Groepsrondreis Onvergetelijk Vietnam

Vertrek: 18-03-2016

Wanda
08-03-2016 - 14:59 uur
Goedemiddag Esther,

Ik ga een paar dagen eerder naar Vietnam dan de groepsreis en sluit me bij de groep aan op het vliegveld van Hanoi, waar ik met een binnenlandse vlucht aankom.
Nu was ik benieuwd waar de reisleiding staat (misschien ben je het zelf?) en het beste kan afspreken.
Ik kom vanuit Danang bijna gelijktijdig aan, maar dan in een andere terminal heb ik begrepen.
Geen idee hoe groot het is op Hanoi, maar wellicht is er een herkenningspunt waar ik naar toe kan gaan? Ongetwijfeld staat er iemand met een bordje FOX erop, maar ja ... ik wil de groep niet mislopen.
Hoop dat je me wat verder kunt helpen??
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
10-03-2016 - 17:09 uur
Hallo Wanda,

Als je bij de Domestic Terminal (T1) naar buiten loopt ligt de International Terminal aan je rechterkant. Er rijden gratis pendelbussen op en neer die je er naartoe kunnen brengen. Daar in de aankomsthal verzamelen we met de hele groep, en de lokale gids en mijn collega-reisleider Patrick hebben FOX bordjes waar je ze aan kunt herkennen. Dat moet lukken lijkt me! Zorg in elk geval dat je een briefje hebt waar het adres van het hotel in Hanoi op staat, zodat je altijd nog een taxi kunt nemen als je de groep misloopt.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven