Vietnam

Vietnam Reisleider

Excursies fooienpot en lunch

Marleen
25-06-2017 - 07:53 uur
Beste Ester,

Bied Fox bij de rondreis Vietnam en Cambodja ook aan dat je van te voren voor een x bedrag de lunch al kunt betalen?
Zo ja voor welk bedrag is dat ongeveer en voor hoeveel x lunchen?
Kun je de excursies fooienpot en lunch bij de reisleider ook met credit card betalen? of kan dit alleen contant? kan dit dan ook in euro´s?

alvast bedankt!

gr Marleen
Er zijn 4 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 4
RE: Wijnand
04-07-2017 - 11:33 uur
Beste Marleen. Als reiziger heb ik enige ervaring met groepsreizen. Ik ga binnenkort mijn 7e groepsreis maken, waarvan de 4e met Fox. In alle reizen heb ik het advies voor maaltijden van de reisleid(st)er opgevolgd. Hij/Zij zit niet te wachten op mensen met darmproblemen in de groep. Ook voor de groep is dat heel vervelend. Ik heb een keer meegemaakt (helaas bij Fox) dat een reisleider ook een bedrag voor de lunches vooraf incasseerde en de voor hem voordeligste restaurants uitzocht. Een derde van de groep is meerdere keren ziek geweest. Gelukkig is dat een uitzondering. Fijne reis toegewenst.
RE: FOX Reisleider
30-06-2017 - 15:07 uur
Hoi Marleen,

Dit zijn indicatieprijzen voor restaurants die vaak door de reisleiders gebruikt en waarvan we weten dat ze lekker eten hebben en betrouwbaar zijn.
Uiteraard is iedereen vrij om zelfs te beslissen of ze mee doen met deze lunches of dat ze zelf een lunch regelen.
RE: Marleen
30-06-2017 - 13:39 uur
Bedankt voor je reactie!

Ik vind dat best wel een hoog bedrag voor de lunch.
Als je in het algemeen kijkt naar restaurants in Vietnam dan zie ik dat de prijzen veel lager zijn.

Kun je misschien aangeven waar dat door komt?
En is het ook mogelijk om niet altijd met de groep mee te lunchen?
Soms heb je namelijk geen behoefte aan een warme lunch en dan is een stuk fruit al voldoende.

alvast bedankt
RE: FOX Reisleider
30-06-2017 - 10:07 uur
Hoi Marleen,
Sorry voor de late reactie!
Elke reisleider heeft een beetje zijn of haar eigen manier met betrekking tot de lunches.
De ene zal het wel in 1x innen terwijl de ander het per keer zal regelen.
Qua kosten kan je rekening houden met € 8 tot € 10 voor een lunch (excl drankjes).
Lunch en excursies kunnen alleen cash betaald worden. Sowieso in de lokale valuta (de Dong voor Vietnam en Dollars voor Cambodja) en bij de meeste reisleiders ook in Euro's.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven