Vietnam

Vietnam Reisleider

Reisafstanden Veelbelovend Vietnam

Daan
11-07-2017 - 10:45 uur
Over minder dan een maand ga ik mee met de reis: veelbelovend Vietnam single groepsreis.
Nu ben ik vanuit mijn eerdere fox ervaringen gewend dat je soms lange dagen in de bus zit en veel kilometers op een dag maakt. Hoe zit dit met deze reis?
Ik kan nog al last hebben van wagenziekte bij lange afstanden, dus wil voldoende tabletjes meenemen.
Kunnen jullie per dag aangeven hoeveel kilometer we ongeveer reizen met de bus?
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: FOX Reisleider
11-07-2017 - 13:51 uur
Hoi Danielle,

Wat leuk dat je meegaat op de singlereis naar Vietnam, dat wordt sowieso genieten. Het is niet fijn dat je last hebt van wagenziekte en zeker niet op je vakantie. Zorg er gewoon voor dat je voor 17 dagen aan reistabletten bij je hebt, dan heb je zeker genoeg. Er wordt een deel per trein en een deel per vliegtuig afgelegd, de overige afstanden zijn goed te doen. Meld je sowieso even bij de reisleider en geef aan dat je last hebt van wagenziekte, wellicht kan er wat geregeld worden met de plaatsen in de bus!

Veel plezier alvast!
RE: FOX Reisleider
11-07-2017 - 13:50 uur
Hoi Danielle,

Wat leuk dat je meegaat op de singlereis naar Vietnam, dat wordt sowieso genieten. Het is niet fijn dat je last hebt van wagenziekte en zeker niet op je vakantie. Zorg er gewoon voor dat je voor 17 dagen aan reistabletten bij je hebt, dan heb je zeker genoeg. Er wordt een deel per trein en een deel per vliegtuig afgelegd, de overige afstanden zijn goed te doen. Meld je sowieso even bij de reisleider en geef aan dat je last hebt van wagenziekte, wellicht kan er wat geregeld worden met de plaatsen in de bus!

Veel plezier alvast!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven