Vietnam

Vietnam Groepsreizen

21-daagse groepsrondreis Beste van Vietnam

Vertrek: 18-05-2017

Fam. Hoogvliet
24-03-2017 - 19:01 uur
Hallo beste reisgenoten
Graag zouden wij kennis maken met onze mede reizigers die met ons naar vietnam reizen. Zijn er ook mensen die net als wij drie dagen eerder vertrekken om ook kennis te maken met Hong Kong voor dat we naar vietnam vliegen.
Er zijn 8 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 8
RE: Yvonne
10-05-2017 - 22:13 uur
Beste reisgenoten,
Wij wensen jullie een hele mooie reis toe.
Helaas gaan mijn man en ik niet mee omdat mijn man zijn enkel heeft gebroken.
Voorlopig 6 weken gips!
Wij zullen over een aantal maanden de reis gaan maken.
Groetjes,
Yvonne
RE: Sylvia Evers
19-04-2017 - 18:37 uur
Hallo Reisgenoten,

Wij Iwan en Sylvia gaan ook met jullie mee naar Vietnam. Dit wordt onze 9 de groepsreis met Fox. We hebben er weer heel veel zin in.
Wij zijn al 2x in Hong Kong geweest dus dat stukje slaan we dit jaar over. Als je er nog nooit geweest bent dan kijk je je ogen uit, heel veel plezier daar.
Iedereen nog heel veel voorbereidingsplezier en tot de 18 de!

Groetjes Iwan en Sylvia
RE: Anje Houwaard
10-04-2017 - 16:44 uur
Hallo medereizigers
Wij willen ons ook graag voorstellen.
Wij zijn Loek en Anje en zijn de vrienden van Jannie en Ab. Wij hebben ze ontmoet tijdens onze rondreis in Zuid-Afrika.

Het is onze 3 e rondreis met fox en wij vinden het een geweldige ervaring.
De tijd begint nu te dringen en vandaag nog precies 4 weken voordat wij naar Hong Kong gaan.

Een ieder heel veel plezier met de voorbereidingen en tot ziens op het vliegveld in Vietnam
RE: Jannie Hoogvliet
09-04-2017 - 14:54 uur
Hallo medereizigers,
Leuk dat jullie reageren op het forum. Voor ons wordt het de tweede reis met fox. Ook wij zijn naar Z.A. geweest een geweldige reis. Wij hebben tijdens die vakantie daar vrienden gemaakt en ook zij gaan nu mee naar Vietnam. Wij kijken er naar uit en de tijd begint nu lekker op te schieten. Wij sluiten bij de groep aan op de luchthaven van Hongkong bij de stop over naar Hanoi.
Tot dan Ab en Jannie Hoogvliet.
RE: Rian
09-04-2017 - 12:36 uur
Whoop whoop, can't wait!
RE: Yvonne
09-04-2017 - 12:30 uur
Beste reisgenoten,

Leuk om elkaar hier alvast te ontmoeten.
Nog iets langer dan een maand gaan we heerlijk van Vietnam genieten.
Wij Frans en Yvonne gaan voor de 5e keer met Fox mee. Onze kinderen hebben ons aanbevolen naar Vietnam te gaan zij vonden het geweldig.
Vorig jaar ben ik met mijn dochter naar Zuid Afrika geweest, ook geweldig en een superieure groep.
Wij hebben er zin in.
Groetjes,
Yvonne
RE: Rianne
08-04-2017 - 20:56 uur
hallo medereizigers!

Qat zou het leuk zijn om iedereen alvast een beetje te leren kennen! Zoals ireen hierboven al schrijft hebben wij elkaar vorig jaar ontmoet in Zuid Afrika. Vorig jaar was mijn 1e reis met fox en ben toen alleen gegaan, dit jaar ga ik samen met Rian, ( 2 meiden van 24 ) die ik vorig jaar in Zuid-Afrika heb ontmoet en wat een mooie vriendschap geworden is. De reis komt steeds dichterbij en ik heb er erg veel zin in!
Voor ons geen verlenging vooraf en achteraf dus voor ons zou het een ontmoeting worden in Hanoi!

Iedereen nog veel plezier met voorbereiden en we zien elkaar snel!

Groetjes Rianne
RE: Ireen
08-04-2017 - 10:32 uur
Goedemorgen,

Mama en ik gaan ook mee met deze reis. Dit wordt mijn 4e fox reis en mama's 2e. Bij de vorige reis naar Zuid-Afrika hebben we 2 meiden leren kennen, die ook meegaan met deze reis, kei leuk! Wij gaan niet eerder, maar wij hebben 4 nachten strandvakantie op Phu Quoc bijgeboekt. Leuk dat jullie eerder gaan, ben benieuwd hoe u Hong Kong gaat vinden. Alvast heel veel plezier daar en dan zien we elkaar in Vietnam.

Wij hebben er al heel veel zin in!
Groetjes Lenneke en Ireen

Rondreis Vietnam - Maak een groepsreis door het land van de rijzende draak!

Het land van de rijzende draak, het land van wat en rijstvelden: een rondreis door Vietnam is een bijzondere belevenis. Tijdens de Vietnam rondreis laten wij alle hoogtepunten van dit land zien en zorgen we voor een complete reiservaring. Geniet van de prachtige natuur, het smaakvolle eten, de lieve bevolking en alles wat dit land nog meer te bieden heeft! 

Hoogtepunten groepsreis Vietnam

De vele hoogtepunten tijdens een rondreis in Vietnam zijn niet in één adem te noemen. Een bezoek aan de koloniale stad Hanoi, de hoofdstad van het land, met oude pagodes, bomenrijke boulevards en kleurrijke markten. Proef hier ook van het heerlijke 'streetfood' een aanradertje! Maar een varend bezoek aan de indrukwekkende Mekong Delta staat ook op het programma tijdens een groepsrondreis in Vietnam. Er zijn ook prachtige stranden in Vietnam waar u heerlijk kunt relaxen tijdens de rondreis in Vietnam.

Rondreis Vietnam & Cambodja

Wij bieden niet alleen rondreizen in Vietnam, maar ook een gecombineerde rondreis Vietnam & Cambodja met de hoogtepunten van deze twee bijzondere landen met een heel eigen karakter. Verken Phnom Penh, de hoofdstad van Cambodja, per cyclo, het traditionele vervoersmiddel en neem een kijkje in het leven van de bewoners op het platteland in Battambang. Een unieke reis, waarbij u midden in de cultuur terecht komt.

Een compleet georganiseerde rondreis

Iedere groepsrondreis in Vietnam wordt begeleid door een deskundige Nederlandssprekende reisleider die heel graag de mooiste plekjes van Vietnam laat zien. Alle overnachtingen zijn geregeld, inclusief ontbijt en veel excursies zijn bij ons al inclusief. Verder bieden wij voor de rondreis in Vietnam een aantal optionele excursies aan.

Ga met ons mee naar Vietnam

Ga met ons mee en beleef een bijzondere Vietnam rondreis. Van het smaakvolle eten tot prachtige rijstvelden, een groepsrondreis in Vietnam is op alle fronten onvergetelijk! En wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Naast een groepsreis bieden wij ook de mogelijkheid voor een individuele rondreis. Of ga gezellig mee met een singlereis in Vietnam. Genoeg keuzemogelijkheden en genoeg redenen om te kiezen voor een reis in dit prachtige land!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven