Vietnam

Vietnam Groepsreizen

25-daagse Easy Going groepsrondreis Beste van Vietnam

Vertrek: 08-05-2018

Diana Verhoeff
22-01-2018 - 11:43 uur
Beste medereizigers,

Ik ga 8 mei deze "volgens mij" erg leuke reis door Vietnam maken. Ik ga voor het eerst een gewone groepsreis ervaren. Met een FOX singlesreis ben ik eerder naar Cuba en Zuid Afrika geweest.
Deze reizen zijn doorgaans wat intensiever met een hoog tempo. Ik heb daarom bewust gekozen voor deze Easy Going. Het is niet zo ver weg meer... ben erg benieuwd en heb er veel zin in.

( haha vorige bericht iets te snel geschreven. Dit loopt lekkerder. )

Vriendelijke groetjes,
Diana
Er zijn 11 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 11
RE: jeannette
16-04-2018 - 20:05 uur
Hoi Jaap, Ineke, Ineke, Diane, Ton en Marijke,

Dit wordt onze tweede groepsreis met Fox. Wij hebben er zin in. Wellicht ontmoeten we jullie op Schiphol. Leuke, zo'n kleine groep! Tot 8 mei!
Jeannette Troost en Jan van Dijk
RE: Diana
26-03-2018 - 16:06 uur
Hallo Allemaal,

Nog 6 weken precies. Het gaat best hard zo de tijd. Ton en Marijke... ik geloof niet dat FB pagina zin heeft. Voor zover ik weet heb ik alles geregeld en hoef ik alleen nog maar de koffer in te pakken. Ik had graag een cabine koffertje meegenomen. Is iemand op de hoogte of dit toegestaan is?

De groep groeit nog niet zo door. En ik denk ( en misschien stiekume hoop) dat de groep zo blijft. Denk niet dat het 30 personen worden.

En Marijke en Ton.... Ik heb er ook erg veel zin in hoor... Het echte aftellen is wel begonnen. Alles is betaald ... kom maar op :-) . Ik hoop dat we elkaar nog treffen op schiphol. Om even een kop koffie te drinken en kennis te maken met elkaar. Ik weet niet hoe de rest daar over denkt. Dat is misschien wel even fijn om dat hier eventueel dan af te spreken.

Groetjes,
Diana
26-03-2018 - 16:06 uur
Hallo Allemaal,

Nog 6 weken precies. Het gaat best hard zo de tijd. Ton en Marijke... ik geloof niet dat FB pagina zin heeft. Voor zover ik weet heb ik alles geregeld en hoef ik alleen nog maar de koffer in te pakken. Ik had graag een cabine koffertje meegenomen. Is iemand op de hoogte of dit toegestaan is?

De groep groeit nog niet zo door. En ik denk ( en misschien stiekume hoop) dat de groep zo blijft. Denk niet dat het 30 personen worden.

En Marijke en Ton.... Ik heb er ook erg veel zin in hoor... Het echte aftellen is wel begonnen. Alles is betaald ... kom maar op :-) . Ik hoop dat we elkaar nog treffen op schiphol. Om even een kop koffie te drinken en kennis te maken met elkaar. Ik weet niet hoe de rest daar over denkt. Dat is misschien wel even fijn om dat hier eventueel dan af te spreken.

Groetjes,
Diana
RE: Ton en Marijke
10-03-2018 - 12:35 uur
Hallo allemaal. Hebben we er zin an? Wij wel in iedere geval. Het aftellen is begonnen. We kunnen ook een faseboek groep aanmaken. Dan zien we in ieder geval ook de gezichten! Wie is voor?
RE: Ton en Marijke
10-03-2018 - 12:35 uur
Hallo allemaal. Hebben we er zin an? Wij wel in iedere geval. Het aftellen is begonnen. We kunnen ook een faseboek groep aanmaken. Dan zien we in ieder geval ook de gezichten! Wie is voor?
19-02-2018 - 13:14 uur
Hallo J.

Heb jij daar al een indicatie van ? Dan kunnen we daar beetje rekening mee houden. Er is op deze reizen altijd een bedrag wat er extra bijkomt mbt koffiestops... optionele excursies, fooien etc.

Gr. Diana
RE: J.Schagen
17-02-2018 - 10:07 uur
Hou er alvast rekening mee dat er heelveel kosten terplaatse bijkomen.
13-02-2018 - 15:07 uur
Wat leuk Ineke en Ineke :-)

Ik denk dat zo'n reis als deze niet anders dan super kan zijn. Ik heb de eerdere reizen ook met fox gemaakt en die waren ook zo fantastisch geregeld en verzorgd!

Ik heb vorige week mijn Visum al opgehaald in Den Haag bij het consulaat van Vietnam € 65.00
Ik kom uit Delft dus is het voor mij een makkie om dat zo te regelen. Het was wel een grappige ervaring. Cash betalen (GEEN Pin) en zeer zeer bureaucratisch... maar het is geregeld hij zit stevig geplakt in mijn paspoort.

Ik vind dat het hard gaat dus tot snel.. !

Groetjes Diana
13-02-2018 - 15:06 uur
Wat leuk Ineke en Ineke :-)

Ik denk dat zo'n reis als deze niet anders dan super kan zijn. Ik heb de eerdere reizen ook met fox gemaakt en die waren ook zo fantastisch geregeld en verzorgd!

Ik heb vorige week mijn Visum al opgehaald in Den Haag bij het consulaat van Vietnam € 65.00
Ik kom uit Delft dus is het voor mij een makkie om dat zo te regelen. Het was wel een grappige ervaring. Cash betalen (GEEN Pin) en zeer zeer bureaucratisch... maar het is geregeld hij zit stevig geplakt in mijn paspoort.

Ik vind dat het hard gaat dus tot snel.. !

Groetjes Diana
RE: Ineke
04-02-2018 - 00:17 uur
Hallo medereizigers!
Dit wordt voor Jaap en mij onze eerste verre reis en groepsreis. Wij hebben er ontzettend veel zin in en zijn erg benieuwd naar al deze nieuwe ervaringen! Wordt wel al verwarrend dat er nu al twee Ineke's zijn, ha ha. Wij gaan volgende week nog naar de informatie middag van FOX.
Tot gauw allemaal!
Groetjes van Jaap en Ineke
RE: ineke
25-01-2018 - 18:58 uur
hallo Diana,
Wij, Bert en Ineke, gaan ook mee. Wij hebben al meerdere reizen gemaakt.
wij hebben er ook heel veel zin in. We gaan er een mooie en gezellige reis van maken.
Terug naar boven