Vietnam

Vietnam Groepsreizen

21-daagse groepsrondreis Beste van Vietnam

Vertrek: 07-06-2018

Pierre
18-03-2018 - 08:34 uur
Beste reisgenoten wij zijn pierre en miranda en zouden graag willen weten wie er met deze groep meegaan om alvast een beetje kennis temaken.
Er zijn 26 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 26
RE: Odilia
12-07-2018 - 10:52 uur
Goedemorgen Rosa,

Wij ‘moesten ‘ pp rond de €400,- bijbetalen voor de maaltijden en aan aantal excursies . Maar omgerekend is dat per dag ong €20,- en dan is het ineens niet zoveel . Maar wel iets waar je rekening mee moet houden. Het bedrag van rond de €360,- hadden we al gelezen bij andere reacties op een forum. Het is natuurlijk ‘ vrijblijvend ‘ maar dat is onzin want dan moet je in elk restaurant zelf je maaltijden betalen en oa er ook voor zorgen dat je koffer in en uit de bus komt. Bij een aantal van ons kwam dit rauw op hun dak. Je kan in Vietnam wel gaan pinnen bij aankomst maar de meeste geldautomaten geven maar 3 milj Dong per keer en dat is niet echt veel. Wij hadden vanauit NL al 16 milj meegenomen en hadden daar veel voordeel bij. Ook gewoon euro’s meenemen is handig. Zo gaande weg de 3 weken komen er nog een aantal excursies bij en die kosten allemaal de nodige ‘Dongetjes’ . Neem ook ORS mee en iets tegen buikgriep . Laat je nog goed informeren over de Diner Cruise . Die kost veel geld omgerekend rond de €38,- en bij ons was 95% van het eten koud en sommige vlees gerechten niet gaar. Ter plekke hebben we geklaagd ( en kregen we allemaal 1gratis drankje ) en ook bij thuiskomst bij Fox daarover geklaagd .Die niet naar tevredenheid reageerde. Ook andere reisgenoten hebben hun beklag gedaan .
Maar al met al hebben wij een fantastische reis gehad , heel veel gezien, veel gedaan en het enorm warm gehad met , zeker in het noorden en midden , elke dag gevoelstemperatuur van 45 gr .
Je mag me ook privé mailen voor meer info.
Igg een fijne vakantie maar dat gaat zeker lukken !
Groetjes Odilia
RE: Rosa
11-07-2018 - 19:49 uur
Hallo, ik vertrek op 6 augustus naar Vietnam, dezelfde reis als wat jullie gemaakt hebben. Ik zou graag jullie ervaringen willen weten mbt verplichte/vrijwillige extra kosten zoals maaltijden, excursies/fooien e.d. Kunnen jullie aangeven hoe jullie dit ervaren hebben? Groetjes, Rosa
RE: Pierre en miranda
07-06-2018 - 07:05 uur
Goedemorgen odilia, en alle andere reisgenoten, wij zijn er ook ongeveer de zelfde tyd kan altyd iets later worden maardat zien we dan wel weer tot straks.
06-06-2018 - 20:04 uur
Hallo allemaal ,
Alles gepakt ? Vergeet niet een paraplu mee te nemen want ‘ vrees ‘ dat we die wel nodig gaan hebben .😌 heb de weersverwachting een beetje bekeken. 🌦
Wij zijn rond 10 u bij het incheck punt . En hoop dat een aantal van jullie al te treffen.
Slaap lekker voor straks en tot morgen
27-05-2018 - 11:56 uur
Hallo odilia dat valt zeker op goeie keus we gaan elkaar spreken.
27-05-2018 - 11:46 uur
Goedemorgen ,
Wij zitten op rij 66 . En wat ik al dacht , we worden allemaal redelijk bij elkaar in de buurt geplaatst . 😄
En zijn tussen 10 en 1030 op Schiphol bij de incheck bali. We hebben 2 knal gele hoezen om onze reistassen zitten. Dus vallen wel op 😉
En anders zien we elkaar hoog in de lucht ✈️☁️☁️☁️
RE: Marcel
26-05-2018 - 16:42 uur
Ik zit op 64C.
Fijn weekend.
RE: Pierre en miranda manshanden
26-05-2018 - 10:04 uur
Goedemorgen allemaal wij zitten op 61 a en b op de heen reis. Fijn weekend.
25-05-2018 - 21:24 uur
Marcel bedankt we gaan gelijk kijken.
25-05-2018 - 21:22 uur
Marcel bedankt we gaan gelijk kijken.
25-05-2018 - 20:53 uur
Hallo allemaal,
Ik zag zojuist dat de reisbescheiden online staan.

Groetjes
21-05-2018 - 18:24 uur
Hallo allemaal,
Ik vind het prima om af te spreken.
Zoals Odilia al schreef bij het inchecken is een strak plan.

Groetjes
20-05-2018 - 10:43 uur
Goedemorgen allemaal,
Onze ervaring met Fox is dat je al als groep in het vliegtuig redelijk bij elkaar wordt gezet. Alleen weet je dan niet wie wel en niet bij de groep hoort. 😉
Maar we kunnen natuurlijk wel alvast bij het inchecken afspreken met elkaar zodat we elkaar al een beetje leren kennen. Als we de definitieve vluchtgegevens hebben kunnen we via dit forum weer even contacten .
Bij ons is alles geregeld van visum tot prikken . Tellen al af voor deze bijzondere reis . Tot snel
RE: Pierre en miranda manshanden
19-05-2018 - 15:40 uur
Hallo allemaal, allereerst fijne pinksterdagen wij verwachten ons paspoort en visum a.s dinsdag retour, wij zijn er ook klaar voor en hopen dat het een mooie en gezellige reis zal worden ook al is het wel een lange vlucht, als er iemand is die het eventueel leuk vind om op schiphol alvast kennis temaken zouden we in de groep iets af kunnen spreken, laat van je horen is misschien best wel leuk ook ivm met de vlucht.
17-05-2018 - 23:57 uur
Visum vandaag ontvangen, was het laatste om af te vinken.
En nu is het aftellen en straks het koffer nog inpakken.
Yes ben er helemaal klaar voor.

Groetjes
02-05-2018 - 09:45 uur
Welkom op het forum Odilia en Geb.
We kunnen nu wel zeggen volgend maand is het zover, nog maar 5 weken.
Daar ik helemaal uit het zuiden kom ga ik een dag van te voren al richting Schiphol.
Geen gedoe met treinen en bussen (je weet maar nooit). En niet zo vroeg onderweg.
Kan ik lekker op mijn gemak en relaxt aan de dag beginnen.

Groetjes Marcel
RE: Pierre_manshanden@hotmail.com
30-04-2018 - 18:53 uur
Hallo odilia en geb, welkom op het forum ik denk dat de meeste wel aan het aftellen zijn miranda en ik zijn het zeker en verheugen ons op de reis groetjes
30-04-2018 - 13:10 uur
Hoi Pierre , wij zijn Geb en Odilia uit Leiden en gaan ook de 21 daagse reis maken.
Het is onze 3e reis met Fox . Na Thailand en Sri Lanka en hebben er enorm veel zin in en zijn al aan t aftellen.
30-04-2018 - 13:09 uur
Hoi Pierre , wij zijn Geb en Odilia uit Leiden en gaan ook de 21 daagse reis maken.
Het is onze 3e reis met Fox . Na Thailand en Sri Lanka en hebben er enorm veel zin in en zijn al aan t aftellen.
09-04-2018 - 15:27 uur
Welkom op het forum Sandra en Alex.
Zou idd leuk zijn als meerdere zich melden.
Nog een krappe 8 weken dan is het zover.

Groetjes
RE: Pierre
08-04-2018 - 15:15 uur
Beste sandra en alex ook van harte welkom op het forum hoop dat jullie je ook verheugen op de reis, en het zou leuk zijn als er nog meer mensen zouden willen reageren.
RE: Alex Maas
07-04-2018 - 18:06 uur
Wij, Sandra en Alex uit Venlo gaan ook met de reis mee en zijn zeer benieuwd of alles inderdaad zo mooi is als beschreven in de reis en de reactie van eerdere reizigers
23-03-2018 - 23:11 uur
Hoi Wilco, Welkom op het forum.
Leuk. Wie volgt?
RE: wilko
22-03-2018 - 21:59 uur
hallo allemaal,
mijn naam is wilko, woon in helmond en ik ga met jullie mee.!!!!!!!
Ook ik heb er heel veel zin in.

tot dan
RE: Pierre
18-03-2018 - 17:14 uur
Leuk marcel dat je reageert wij hebben er ook zin in ik hoop dat er meer mensen reageren want dat is leuker anders ontmoet je elkaar pas in Vietnam terwijl je elkaar al kan spreken op Schiphol of tydens de vlucht geeft toch alvast een beetje vakantie gevoel
18-03-2018 - 15:30 uur
Hallo Pierre en Miranda,

Ook ik, Marcel, heb deze reis geboekt. Leuk om hier alvast met elkaar in contact te komen.
Heb er zin in.
Groetjes Marcel
Terug naar boven