Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse Single groepsreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 22-07-2016

Anne Marie
29-12-2015 - 17:12 uur
Hallo allemaal,

Ik overweeg deze reis te boeken, wellicht met een stopover in Hongkong.
Wie wordt mijn reisgenoot? Ik zie dat er al 2 mensen geboekt hebben, maar dat er nog geen forum is.

Groetjes,
Anne Marie (36)
Er zijn 33 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Wim
11-06-2016 - 19:46 uur
Hey,

Heel erg leuk, ik ben er volgende week zondag bij.
Heel veel plezier op schoolkamp, en tot volgende week.

Groetjes Wim.
RE: Anne
11-06-2016 - 10:36 uur
Hoi,

Ik ben van de partij op zondag 19 juni. Ik ben niet heel bekend in Utrecht, maar krijg het vast gevonden. Omdat ik niet weet hoe jullie eruit zien, is het wellicht een idee om bij de ingang te verzamelen?
@ Patricia: succes/geniet van het schoolkamp. Ik hoop dat het gezellig wordt.
@ allemaal: tot volgende week. Ben heel benieuwd :-)

Groetjes, Anne
RE: Patricia
11-06-2016 - 09:06 uur
Hallo reisgenoten, nog een week en dan zullen we elkaar ontmoeten in Utrecht!
Datum: zo 19 juni
Tijd: 13:30u
Waar: Winkel van Sinkel, Oudegracht 158
Wie gaan er mee: Marianne H., Anne, Sander, Richard, Marielle, Wim, Anne en Patricia.

Willen jullie nog even laten weten of dit klopt, dan kan ik uiterlijk dinsdag een reservering maken. Als je er nog niet bij staat en toch nog mee wilt laat het dan ook even weten!
Ik ben zelf vanaf woensdag op schoolkamp dus wil het voor die tijd geregeld hebben.

Als jullie ergens willen afspreken laat het dan ook even weten!

Tot zondag de 19de!
01-06-2016 - 19:22 uur
Hoi hoi

Ik kan van deze datum's 12 juni, 19 juni, 10 juli.
Groetjes Wim
RE: Richard
31-05-2016 - 21:19 uur
Hi all,

Ik heb op de valreep ook nog deze reis geboekt en vandaag het bericht gekregen dat de boeking definitief is. Heb er erg veel zin in!

Ik zal me zo ook wel even aanmelden op de facebook groep.

Groeten Richard (40)
31-05-2016 - 20:07 uur
Hoi allemaal,

Ik kan van deze data zondag 19 juni.

Groetjes van Anne (zonder Facebook, ;-))
31-05-2016 - 20:04 uur
Onderstaand berichtje heb ik net op facebook geplaatst:

De reis is vol, de facebook pagina heeft al 8 leden en er zijn mensen die het leuk vinden om elkaar vooraf te ontmoeten. Aangezien we over 7,5 week al vertrekken is het verstandig om niet lang te wachten met het prikken van een datum.
Als ik in mijn agenda kijk dan zie ik al heel veel activiteiten staan, dit zal bij vele van jullie ook wel het geval zijn ;-).
Ik roep gewoon een paar data en dan kijken we wel of er wat tussen zit:
zo 12 juni
zo 19 juni
za 9 juli
zo 10 juli
30-05-2016 - 21:36 uur
Hoi allemaal.

Ik heb kort geleden ook deze reis geboekt, en heb er erg veel zin in.
Ik las dat jullie een keer wilde afspreken voordat we op reis gaan, lijkt mij een goed plan
Ik doe mee, maar ik heb ook geen Facebook ( gelukkig niet de enige:))
Hoor het wel van jullie via dit forum.

Groetjes Wim.
29-05-2016 - 21:31 uur
Hoi,

Er komen steeds meer mensen bij op facebook. Het is nog maar een klein clubje, maar het begin is er. Ik vind het prima om iets op facebook aan te maken, heb daar alleen geen ervaring mee. Dus Anne als jij dat wilt doen zou dat fijn zijn ;-)

En we zullen zowel op facebook als op dit forum iets laten weten.

De tijd gaat nu erg snel, dus we zullen snel keuzes moeten maken ;-)
En ik moet zeggen dat m'n agenda al best vol zit de komende weken......

Groetjes Patricia
29-05-2016 - 21:29 uur
Vergeten jullie dan de mensen zonder Facebook niet? Ik heb namelijk geen Facebook en ben ook voor!

Groetjes van een andere Anne;-)
29-05-2016 - 21:25 uur
Hoi,

Ik ben voor! Lijkt me leuk om elkaar alvast een beetje te leren kennen voordat we op reis gaan. Is het misschien een idee om een poll te maken op de facebookpagina?

Groetjes Anne
RE: Marianne
12-05-2016 - 18:30 uur
Hoi Patricia,

Het gaat zeker al opschieten!
Het lijkt mij ook leuk om een keer af te spreken.

Groet Marianne

05-05-2016 - 20:35 uur
Hoi Patricia,

Het begint inderdaad al op te schieten. Ik vind het een leuk en goed idee om vooraf al een keer af te spreken, ook al is mijn agenda tot aan de vakantie helaas wel vol.

Groetjes Anne
RE: patricia
05-05-2016 - 20:30 uur
Hallo allemaal,

Het begint al aardig op te schieten....zouden jullie het leuk vinden om elkaar voor de reis al een keer te ontmoeten? Als meerdere mensen dit leuk vinden kunnen we nadenken over een geschikte datum en locatie. Ik hoor graag van jullie....

Groetjes Patricia
07-04-2016 - 17:14 uur
Hallo reisgenoten,

De reis begint al aardig vol te lopen. Inmiddels zijn we met 21 en is de reis op aanvraag. Ik denk dat de reis dus wel vol is ;-)

Voor de mensen die het gemist hebben er is een besloten Facebookpagina voor Vietnam. Altijd leuk om met elkaar berichtjes, ideeën en tips te delen.

Dus als je Facebook hebt....wees welkom, we zitten er nu met vier personen in.

De link vind je in mijn eerdere reactie.

Groetjes Patricia
RE: Yanne
29-03-2016 - 19:30 uur
Hallo allemaal,

ook ik heb net geboekt en superveel zin in deze reis! Superspannend zo'n reis met 'vreemden' maar ik ben ervan overtuigd dat we samen een leuke tijd gaan hebben.

Groetjes,
Yanne
22-03-2016 - 19:57 uur
Hoi allemaal,

Gezellig dat er al zoveel reisgenoten zijn! Ook ik heb nog geprobeerd om de stop-over er later bij te boeken. Ik vond de kosten (helaas) ook te hoog, maar......heb uiteraard erg veel zin om met jullie Vietnam te gaan verkennen!
Ik heb geen facebookpagina, maar mochten er leuke/belangrijke berichten zijn, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Anne
RE: marianne
21-03-2016 - 13:38 uur
Hoi allemaal,

Leuk dat de groep steeds wordt!
Ik heb nog geprobeerd om een stop- over erbij te boeken. In principe kon het, maar de vluchtprijzen zijn veel duurder geworden. Ik vind het nu een beetje te duur worden.
Ik heb al heel veel zin in de reis! :-)

Groet,
Marianne
RE: patricia
19-03-2016 - 19:32 uur
Hallo allemaal,

Wat leuk dat de groep steeds groter wordt. Om de voorpret met elkaar te delen heb ik een facebook pagina aangemaakt.
https://www.facebook.com/groups/478083892397541/
Dus als je interesse hebt, wees welkom ;-)

Groetjes Patricia
RE: marianne
09-03-2016 - 13:03 uur
Hallo allemaal,

Heb toch de stop-over er bijgeboekt. :) Het is nu alleen nog afwachten of er plek op die vlucht
is. Ik hoop van wel!

groet,
Marianne
RE: Hanneke
14-02-2016 - 16:57 uur
Hoi,

Ik heb mijn reis om laten boeken naar de groepsreis naar Vietnam, vanwege bekenden. Ik wens jullie veel plezier in Vietnam en wie weet tot ziens.

Hanneke.
RE: Sander
12-02-2016 - 20:28 uur
Hoi allemaal,

Ik heb ook deze reis geboekt, en ook meteen met een stopover in Hong Kong op de heenreis. Dit lijkt me een prachtige reis, dus nu al veel zin in!

Gr.
Sander (33)
12-02-2016 - 14:25 uur
Hoi allemaal,

Ook ik heb geboekt! Zonder stopover helaas, maar ik heb er wel ontzettend veel zin in.

Groetjes,
Anne
11-02-2016 - 19:48 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook geboekt voor Vietnam, zonder stop-over in Hongkong. Ik twijfel wel, dus wellicht dat ik deze er toch nog bij ga boeken :-) Ik denk nog even, hoor dat het een indrukwekkende en mooie stad is.

Groet,
Anne
RE: Patricia koenders
11-02-2016 - 19:07 uur
Beste mensen,

Ik heb deze reis vandaag ook geboekt. Ik heb wel meteen gekozen voor een stop over hong kong aan het begin van de reis. Ik heb er in ieder geval zin in!
Hoop dat er snel meer mensen bij komen.
11-02-2016 - 15:28 uur
Hallo,

Net deze reis geboekt! Nog wel zonder een stop-over in Hong Kong.

Groetjes,
Marianne
02-02-2016 - 21:24 uur
Hoi Marianne,

Leuk dat je ook interesse hebt in Vietnam. Ik wil heel graag een stop-over maken in Hongkong vooraf aan de reis naar Vietnam. Ik heb deze nu nog niet erbij geboekt (reis naar Vietnam heb ik al wel geboekt), maar heb begrepen van Fox dat ik dat later nog erbij kan boeken (mits er nog plek is in het vliegtuig/hotel).
Ik hoop dat er snel meer mensen gaan boeken. De teller staat nu al een tijdje op 4.

Groetjes,
Hanneke.
02-02-2016 - 19:31 uur
Hoi,

Ik overweeg ook om deze reis te gaan boeken. Misschien ook met vooraf een stop over in Hong Kong, maar dat hangt een beetje af of er meerdere zijn die dat willen gaan doen.

Groetjes,
Marianne (34)
24-01-2016 - 09:53 uur
Hoi hoi,

Leuk dat er al een forum is. Ik zal me ook maar eens melden. Ik ben Hanneke, net 41 jaar, en heb deze reis al geboekt. Ik ben teamleider/onderwijs en woon in het midden van het land. Ik heb enorm veel zin om te gaan!
Ik zie dat er totaal 4 personen geboekt hebben. Ik hoop dat er snel meer reisgenoten komen, dus....boeken!
Ook ik wil graag vooraf een stopover in Hongkong maken, maar heb deze nog niet geboekt. Ik vind het namelijk niet leuk om deze alleen te doen.

Groetjes en hopelijk tot ziens,
Hanneke.
RE: Anne Marie
17-01-2016 - 12:29 uur
Hallo,

Leuk dat er interesse is voor deze reis. Overwegen jullie ook om een stop-over in Hongkong te maken? Ik heb deze er nog niet bijgeboekt, maar zou deze wel vooraf aan Vietnam willen doen. Alleen lijkt me dat niet zo leuk, dus ik hoop dat er mensen zijn die dit ook overwegen.
Ik zie dat er al 4 mensen nu geboekt hebben. (Ik heb inmiddels wel geboekt, maar even nog zonder stopover)

Groet,
Anne Marie.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven