Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse Single rondreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 23-09-2016

Lotte
12-12-2015 - 13:05 uur
Hoi medereizigers, ik ben lotte, 29 jaar, reis gisteren geboekt en bevestiging gekregen! Meer mensen die deze reis gaan maken? Leuk om alvast van te voren contact te hebben!
Er zijn 67 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Mariska
29-08-2016 - 17:44 uur
Oeps te snel gereageerd... Het is een besloten groep. Heb me aangemeld!
RE: Mariska
29-08-2016 - 17:38 uur
Hallo allemaal! Ook ik ga deze mooie reis maken :-). De laatste in de groep. Afgelopen jaren heb ik al meerdere reizen met Fox gemaakt en is me erg goed bevallen. Ben zeer benieuwd naar Vietnam! Op dit forum lees ik dat er een Facebook pagina is aangemaakt. Ik zit nog te dubben of ik me daarvoor aanmeld. Het is een openbare pagina en vind het niet prettig dat iedereen erbij kan (lees inbrekers). Met mijn Facebook gegevens Googlen heb je zo mijn adres. Ik zal er af en toe eens op kijken of er nieuws is. Hadden jullie al afgesproken om elkaar ergens te ontmoeten? En is er nog iemand die vanuit het noorden (Groningen) met de trein reist?
Groetjes Mariska
RE: Ger van den Berg
29-06-2016 - 11:30 uur
Hi mede reisgenoten. Ik ben Ger en ga voor het eerst mee met Fox. Zie dat er al vele oudgedienden zijn die al vele malen met fox op stap zijn geweest . Ben benieuwd naar de cursus vietnamese loempia's rollen.
RE: Jasper
22-05-2016 - 16:41 uur
Hoi allemaal,

waarschijnlijk ga ik deze reis proberen te boeken, en dan met de verlenging in Phan Thiet, kijk er nu al naar uit!

Nu komt het: ik ga Fox vragen of ik de 4-daagse verlenging vooraf naar Sapa kan boeken die bij de gewone groepsreis te boeken is (lijkt mij echt heel mooi om te doen!). Zijn er mensen die ook geinteresseerd zijn om dit te doen? Ik hoor het dan graag van je! Met meer mensen is de kans groter dat het te regelen is... en wie niet waagt wie niet wint ;-)
(ik heb gisteren contact gehad met Fox over de groepsreis, en ze wisten mij te vertellen dat ze nog wel eens kunnen schuiven met stoelreserveringen in het vliegtuig)

Groet,
Jasper
RE: Lotte
16-03-2016 - 10:44 uur
Leuk dat jullie hebben geboekt! Er is een facebook groep aangemaakt en te vinden via: https://www.facebook.com/groups/972054726205628/
RE: Petra
16-03-2016 - 10:32 uur
Hallo

ik ben er ook bij wordt alweer mijn 6e reis met fox!!

Groetjes
Petra (42)
RE: Hans
15-03-2016 - 20:11 uur
Zo,
het duurde even maar dan heb je ook wat. vandaag (eindelijk) de bevestiging binnen gekregen, ik ben er bij!
groeten Hans
RE: Wilco
15-03-2016 - 19:09 uur
Hoi allemaal,

ik heb deze mooie reis naar Vietnam ook geboekt en zo te zien net op tijd, want de teller staat inmiddels al op 24 deelnemers. Heb er zin in! Dit wordt al weer mijn 7e reis met Fox.

Groeten,

Wilco (31)
RE: Carla
11-03-2016 - 10:35 uur
Hoi!

ik ben 32 en heb ook de knoop doorgehakt! ik heb deze reis geboekt en al veel zin in!
zonder verlenging heb ik.

Groetjes!
RE: Bertine
07-03-2016 - 12:09 uur
Hallo allemaal,

Zie jullie in september of op FB!

Groetjes,
Bertine
RE: Bertine
07-03-2016 - 12:09 uur
Hallo allemaal,

Zie jullie in september of op FB!

Groetjes,
Bertine
RE: ramon
06-03-2016 - 10:43 uur
Hoi allemaal.
Ik wil me even voorstellen ik ben Ramon 102 jaar oud en woon in Vlaanderen (Belgie) ook ik heb de reis geboekt op 23-09-2016 naar Vietnam voor mij is het voor het eerst via fox reizen heb al veel goede verhalen gehoord van mij zus en collega.s en er is een facebook aangemaakt zag ik zal me eens proberen aan te melden.
(ben 36 hoor).
RE: Conny
02-03-2016 - 14:40 uur
Is er nog iemand onder jullie die naar de reis- en Inspiratiedag op 2 april wil? Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik ga daar niet heen. Heb iets belangrijkers te doen. Wie wil mijn deelnemersnummer voor deze dag? Als je me ff een mail stuur, dan krijg je het van me.
02-03-2016 - 14:39 uur
Is er nog iemand onder jullie die naar de reis- en Inspiratiedag op 2 april wil? Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik ga daar niet heen. Heb iets belangrijkers te doen. Wie wil mijn deelnemersnummer voor deze dag? Als je me ff een mail stuur, dan krijg je het van me.
25-02-2016 - 20:53 uur
Voor diegenen die nog de reis en Inspiratiedag op 2 april willen boeken, raad ik aan even te bellen met Fox. Zeg dat je al geboekt hebt en met een groep bent, grote kans dat je toegelaten wordt! Heb ik vanmorgen ook gedaan.
25-02-2016 - 20:52 uur
Voor diegenen die nog de reis en Inspiratiedag op 2 april willen boeken, raad ik aan even te bellen met Fox. Zeg dat je al geboekt hebt en met een groep bent, grote kans dat je toegelaten wordt! Heb ik vanmorgen ook gedaan.
RE: Lotte
25-02-2016 - 20:27 uur
Leuk dat jullie hebben geboekt! ik ben in januari al naar de voorlichting van Fox geweest.
RE: Hans
25-02-2016 - 20:14 uur
2 april kan ik niet, bovendien is die middag al volgeboekt. Ik denk dat ik de volgende dag even ga kijken.

Gr Hans
RE: Elise
25-02-2016 - 16:11 uur
Hoi Lisanne, leuk als je boekt!

Gaat er nog iemand 2 april naar de reis en inspiratie dag van Vietnam?

Groetjes!
RE: Lisanne
25-02-2016 - 16:03 uur
Hee Marril,

Ja dat is waar, ben afgelopen jaar naar Thailand geweest (1ste verre reis) dus ik denk dat ik Bali volgend jaar ga doen, Vietnam lijkt me qua dagplanning net wat leuker.
Als ik ga boeken laat ik het even weten en dan doe ik hem sowieso met verlenging!

Groetjes
RE: Marril
25-02-2016 - 14:57 uur
Lisanne ik zou gewoon voor Vietnam kiezen hoor. Bali kan altijd nog ;-)
RE: Lisanne
25-02-2016 - 13:56 uur
Hallo allemaal!

Ik ben ook aan het kijken voor deze datum, twijfel alleen nog tussen deze reis of die van Bali.. Maar dit is al een gezellig clubje zie ik al!

Groetjes Lisanne (25)
RE: Anneke sander-jager
25-02-2016 - 12:38 uur
Dag beste medereizigers ook ik ben gegaan voor de reis van 23 september en heb bevestiging gekregen dat ik mee mag!
Het duurt nog even maar kunnen alvast genieten van het vooruitzicht.
Voor mij word dit de vijfde reis met fox....alle keren goed bevallen en prima geregeld.
Zoek jullie even op op Facebook.

Groetjes Anneke
RE: Hans (45)
24-02-2016 - 22:10 uur
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag geboekt, met verlenging. Staat nog even op aanvraag maar dat komt denk ik wel goed. Dit wordt als ik goed geteld heb mijn achtste singlereis bij Fox.
Ik zag dat er ook al een groep was op facebook, als de boeking definitief is zal ik jullie daar ook opzoeken.

Groetjes Hans
RE: Daniëlle
24-02-2016 - 12:36 uur
Hoi Allemaal

Voeg me ook bij deze reis aan. Heb geboekt en bevestiging gehad. Heb er al zin in!!!!!!!
22-02-2016 - 05:21 uur
Zijn er al mensen die de reis- en inspiratiedag voor Vietnam hebben geboekt? Misschien kunnen we wat afspreken. Ik zou willen op 2 of 3 april.
RE: Anneke
21-02-2016 - 21:49 uur
Hallo allemaal, ben ook van plan om deze reis te boeken.
Moet morgen op mijn werk nog even zekerheid krijgen of ik die weken vrij kankrijgen

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er ook reizigers mee gaan uit het hoge noorden ??

Ook ik ben 55 plus maar voel me nog niet zo oud hoor. Wie weet zien we elkaar in september.

Groetjes Anneke
RE: pierre
21-02-2016 - 18:25 uur
ik ben pierre ga ook mee naar Vietnam ben 55+ leuk met al die vrouwen heb er zin in tot kijk.
RE: Lucy
16-02-2016 - 20:09 uur
Bedankt Lisette voor het bericht. Ik heb de knoop doorgehakt en heb op het werk vrij gevraagd voor de reis van 11 november.
Allemaal heel veel plezier in september.

Groetjes Lucy.

RE: Lisette
15-02-2016 - 21:13 uur
Hoi Lucy,
Ik heb deze reis eigenlijk geboekt in september omdat ik het lekker vind de zomer door te werken en wanneer hier het weer weer slechter word weg te gaan 😂 Heb dus niet echt gekeken naar welke maand de beste maand is om te reizen naar Vietnam.

Gr. Lisette
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven