Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse single groepsreis Veelbelovend Vietnam (t/m maart 2017)

Vertrek: 17-02-2017

Bente
18-10-2016 - 14:31 uur
Vandaag deze reis geboekt! Wie gaat er nog meer gezellig mee?

Groetjes, Bente (32)
Er zijn 33 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Hans
08-02-2017 - 11:21 uur
Hallo allemaal, nog een week en dan gaat het gebeuren! :) Ik verheug me erg op deze veelbelovende reis. Dit wordt mijn 4e single-reis met FOX na eerder diverse groepsreizen met andere organisaties gemaakt te hebben. Ik heb na enig dubben toch voor verlenging in Phan Thiet gekozen (Hong Kong reeds mogen aanschouwen). Tot volgende week vrijdag!

Hans (48), Waddinxveen
RE: Leonie
05-02-2017 - 13:23 uur
Hoi Robert,

Ik kom uit Eindhoven (evt kan ik ook vanuit Tilburg vertrekken). Mijn plan was om met de trein gaan, maar als er meerdere mensen uit deze omgeving komen kunnen we misschien iets anders verzinnen. Handig om dat dan in de facebook omgeving af te stemmen.

Groetjes Leonie
RE: Robert
03-02-2017 - 20:40 uur
Hallo medereizigers, Ik heb er ook zin in, is er iemand uit regio Zuid-Oost Brabant die het leuk vind om samen naar Schiphol te reizen, bv met een schipholtaxi? groetjes Robert
RE: Bernice
17-01-2017 - 16:26 uur
Hey allemaal,

Wat leuk dat er steeds meer mensen reageren op het forum en dat de reis nu is volgeboekt! De datum voor de 'preunie' is bekend en er is een reservering gemaakt welke uiteraard nog kan worden opgehoogd bij meer animo. Dus laat het vooral weten via een persoonlijk bericht (envelop), dan stuur ik de datum en locatie toe.

Groet,
Bernice
RE: Angela
17-01-2017 - 12:38 uur
Hoi allemaal,
Gisteren bericht gekregen dat ook mijn boeking definitief is. Wat ben ik hier blij mee. Ik heb er onwijs veel zin in. Eerder ben ik met Fox naar Costa Rica en Bali geweest.
Ik sluit ook graag aan bij het kennismakingsetentje begin februari. Wanneer is deze gepland?
BTW, 3 februari wordt ik 51.
Groetjes en tot gauw,
Angela
RE: Marco
16-01-2017 - 22:02 uur
ik ga ook mee met deze reis groetjes marco
RE: Bente
16-01-2017 - 21:39 uur
Hey Leonie,

Leuk dat je ook meegaat! Ik heb vandaag het mailtje ontvangen over het visum. Vanavond gelijk alles ingevuld enzo. Als ik het uitgeprint heb stuur ik het gelijk op. Geen idee hoe lang zoiets duurt. Lastig dat jij je paspoort nog nodig hebt. Anders Fox even bellen...
RE: Leonie
16-01-2017 - 21:17 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook net op de valreep kunnen boeken. Vorige week de bevestiging ontvangen. Ik heb er zin in! Ik kreeg vandaag de mail van Kes om het visum te regelen. Ik had niet verwacht dat ik mijn paspoort op moet sturen. Ik heb deze volgende week nodig voor een aantal dagen buitenland dus kan het pas na 29 januari opsturen. Heeft een van jullie het al aangevraagd? Hoeveel tijd gaat daar overheen...

Groetjes Leonie
RE: Christian
06-01-2017 - 11:04 uur
Dag Sophie,

Leuk dat je meegaat en dat je het forum hebt gevonden. Weet je dat er inmiddels ook een etentje/kennismaking is gepland? Als je daarbij wilt aanschuiven (geheel vrijblijvend uiteraard), stuur mij dan even een mailtje via het envelopje, dan mail ik je de gegevens (locatie, datum etc.) en anders tot de 17de februari. Overigens heb ik zelf geen facebook, dus daar vind je me niet (als het goed is...). Mvg, Christian
RE: Sophie
06-01-2017 - 10:35 uur
Hoi allemaal!

De reis heb ik vorig jaar september al geboekt, maar ik zie nu pas dat er een forum en zelfs een fb groep is. Ik meld mij direct aan! ;)
Dit is mijn eerste reis met FOX en de eerste keer Azië. Ik kijk er naar uit!

Groetjes,

Sophie
RE: Wil
05-01-2017 - 19:15 uur
Hallo allemaal. Ik ga ook met jullie mee, verheug me er zeer op. Dit wordt mijn 3e reis met Fox, de 1e ook een single reis, de 2e is noodgedwongen omgezet naar een groepsreis, en nu dus weer een singlereis. Ik heb wel bijgeboekt voor de verlenging, wou ook Hongkong bijboeken, maar het was de een of de ander, beide ging niet. :-( Groetjes en tot snel, gaat nu al aardig de goede kant op voor ons reisje.
01-01-2017 - 10:44 uur
Hi Joost,
Dank je wel voor je reactie. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Wat betreft de stop over in Hong Kong, ik durf niet in mijn eentje Hong Kong te verkennen dus ik hoop nog meer reacties te krijgen. En anders wellicht ooit een andere keer.
Groeten, Angela
RE: Joost
29-12-2016 - 20:23 uur
Hoi Angela,

Leuk dat je ook wilt boeken! Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar zelf heb ik geen verlenging in Vietnam of stopover in Hongkong geboekt.
29-12-2016 - 11:09 uur
Hallo allemaal,
Ik wil ook graag de reis naar Vietnam boeken. Ik hoop dat ik er nog bij kaan maar voordat ik ga boeken ben ik benieuwd of er mensen zijn die extra nacht(en) in Hong Kong hebben geboekt? Het is voor mij de eerste keer dat ik in Hong Kong een stopover heb dus wil de kans graag nemen.
29-12-2016 - 11:08 uur
Hallo allemaal,
Ik wil ook graag de reis naar Vietnam boeken. Ik hoop dat ik er nog bij kaan maar voordat ik ga boeken ben ik benieuwd of er mensen zijn die extra nacht(en) in Hong Kong hebben geboekt? Het is voor mij de eerste keer dat ik in Hong Kong een stopover heb dus wil de kans graag nemen.
RE: Kris
26-12-2016 - 23:51 uur
Hoi Reizigers,

Ik ga de reis niet maken in 2017. Heb gekozen voor de Thailand Cambodja reis. Een reisgnoot die ik ken van mijn Noord-Thailand reis gaat ook mee, dat leek haar en mij wel gezellig dus volgende keer beter. Wel jammer want zie hier al veel gegadigden.
De reis die ik ga doen heeft er nu pas 6 :-( desondanks wens k jullie veel voorpret en een fijne maar mooie reis.

Groetjes Krista
RE: Jacqueline
26-12-2016 - 15:45 uur
Hallo allemaal,

Wat leuk dat de groep nu zo snel groeit! Al 18 mensen, alhoewel ik nog niet iedereen op het forum voorbij heb zien komen.
Ik heb een Facebookpagina aangemaakt; Veelbelovend Vietnam 17-02-2017. Hierop kunnen we informatie delen over de reis en de preünie. Indien het niet lukt om je 'aan te melden' voor deze groep, stuur me dan even een mailtje.

Groeten, Jacqueline

RE: Jolanda
24-12-2016 - 18:39 uur
Dag allemaal,

Leuk om te zien dat zich steeds meer mensen aanmelden voor deze reis. Ik heb Bente zojuist een berichtje gezonden ivm het organiseren van een datum voor een etentje o.i.d. Altijd leuk om elkaar alvast te leren kennen. Het is mijn eerste kennismaking met Fox en ook een singlereis heb ik nog niet in deze vorm gemaakt. Ben reuze benieuwd.
Allemaal fijne feestdagen gewenst en graag tot ziens in het nieuwe jaar.
Hartelijke groeten van Jolanda (55)
RE: Ria
21-12-2016 - 10:57 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook net geboekt, nog geen bevestiging ontvangen. Ik hoop dat het door kan gaan.
Van te voren kennis maken is altijd gezellig.

Groet,

Ria (37, Zwolle)
RE: Christian
20-12-2016 - 19:31 uur
Vandaag heb ik deze reis geboekt. Ben nu in afwachting van de bevestiging. Het wordt mijn tweede Fox-reis en mijn eerste bezoek aan Azië! Ik heb geen verlenging bijgeboekt. Een kennismaking vooraf lijkt mij erg leuk! Dat was voorafgaand aan m'n eerst Fox-reis naar New York, eerder dit jaar, naast een gezellige ook een nuttige investering :) Groet, Christian (38) uit Groningen.
20-12-2016 - 08:23 uur
Hey allen,

Wat leuk dat er steeds meer mensen meegaan. Dit wordt mijn 3e reis met Fox. Een etentje vooraf om kennis te maken vind ik ook een goed idee. Ergens eind januari/begin februari plannen? Als geïnteresseerden reisgenoten hier een bericht plaatsen met een envelop of een mail naar mij sturen, dan kan ik eventueel volgende week een link naar een datumprikker versturen.

Groet,
Bernice
16-12-2016 - 13:24 uur
Wat leuk weer wat nieuwe aanmeldingen! Ik vind een etentje vooraf ook altijd leuk!
RE: Joost
15-12-2016 - 22:54 uur
Hallo allemaal,

Ook mijn boeking is rond, zin in deze mooie reis! Al meerdere reizen met FOX gemaakt en die zijn me altijd goed bevallen.
Dennis, goed plan een etentje van tevoren. Dan ken je alvast wat namen en gezichten voordat je naar Schiphol gaat. Zijn er meer die dat leuk vinden?

Groeten,
Joost (38)
RE: Dennis
15-12-2016 - 22:33 uur
Hi all,

Ik heb ook geboekt! Normaal ga ik rond november/december op reis, maar dit jaar niet van gekomen dus dit keer in februari. Zin in Vietnam! Lijkt me leuk om vooraf een preunie te doen, Vietnamees etentje op een centrale plek ofzo. Dit wordt mijn zesde reis met Fox trouwens.

Dennis (47) (Leiderdorp)
06-11-2016 - 12:05 uur
Leuk dat er langzaamaan meer mensen gaan boeken! Het wordt voor mij al m'n 5e reis met Fox😊
RE: Corne
06-11-2016 - 10:53 uur
Hallo!!

Ik heb mijn eerste reis geboekt dus ik ben zeer benieuwd...
maar ik zie dat er ervaren mensen mee gaan ;-)

Groetjes Corne(32)
01-11-2016 - 18:05 uur
Hey Krista,

Leuk dat je misschien ook deze reis gaat boeken. Ik heb ook geen verlenging geboekt, mede ook vanwege de lange reistijd naar het hotel en weer terug.

Groet,
Bernice
RE: Jacqueline
25-10-2016 - 21:34 uur
Hoi Krista,

Ik heb geen verlenging bijgeboekt. Het aantal dagen dat je uiteindelijk in Phan Thiet zult verblijven, vind ik net iets te kort.

Groetjes, Jacqueline
25-10-2016 - 20:06 uur
Hey Krista,

Leuk dat je overweegt om deze reis te boeken! Ik heb geen verlenging geboekt.
RE: Krista
25-10-2016 - 19:57 uur
Hoi allemaal,

Ik ben ook in overweging om deze reis te gaan boeken.
Heeft er iemand de verlenging bijgeboekt?

Groetjes Krista (36)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven