Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse Single groepsreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 11-11-2016

Lucy Wilbrink
05-02-2016 - 18:22 uur
Hoi, ik ben Lucy Wilbrink en wil deze reis gaan boeken. Ik ben er alleen nog niet uit in welke maand ik het beste kan gaan, sept, okt of november. Zou het leuk vinden met medereizigers in contact te komen. Dit is de 5e keer met FOX. Groetjes.
Er zijn 53 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Dirk
08-09-2016 - 07:59 uur
Leuk om een groot deel van de groep al te ontmoeten voordat we op reis gaan!

Nog even een tip voor diegenen die met de auto komen naar Utrecht. Parkeren in het centrum van Utrecht is erg duur.

Rond Utrecht heb je verschillende P&R terreinen. Voor 5 Euro parkeer je daar inclusief een retourtje OV naar Utrecht Centrum.

De makkelijkste vind ik P&R Westraven, Griffioenlaan 1, Utrecht (zuidzijde van Utrecht). Tram stopt voor de deur en in 15 minuten sta je bij Hoog Catherijne.

Dirk
RE: Frans
07-09-2016 - 22:32 uur
Hallo allemaal,

We hebben een nieuwe datum geprikt voor de voor-ontmoeting, of de preünie.
Zaterdag 22 oktober ontmoeten we elkaar in Utrecht.
Mocht je nog mee willen en je nog niet gemeld hebben, dan kan dat nog.
RE: Gerrie
13-08-2016 - 17:02 uur
Hallo allemaal,

Ik zie al een heleboel gezellige berichten en voornemens op het forum.
Ik heb ook voor 11 november 2016 geboekt. Ga ook een paar dagen verlengen aan de kust.
Mochten jullie al met elkaar hebben afgesproken in Utrecht ..ben ik te laat. Zo niet hou ik me aanbevolen. Anders tot ziens op Schiphol of in Vietnam!

Gerrie ( V - 53jr)
RE: Arie
02-08-2016 - 13:09 uur
Hoi Allen,

Heb deze reis ook geboekt. Ben al diverse malen met Fox op vakantie geweest. Dit is altijd goed bevallen. Ik denk dat deze keer ook gaat lukken. Frans als de datum geprikt is, laat mij dit dan weten. Schuif ik ook aan.
28-07-2016 - 14:42 uur
Dag allemaal,

Even een kopie van een reactie die is geplaatst in het forum voor de reis in oktober. Wellicht handig?

Goedendag,

FOX heeft vernomen van een forum bezoeker dat er twijfel onder de deelnemers van deze reis heerst betreft het visa on arrival voor Vietnam.

Graag willen wij u allen ten zeerste aanraden niet te kiezen voor een visa on arrival daar dit ter plaatse vaak voor veel oponthoud zorgt en de groep en de Reisleider niet op u kunnen wachten. Indien u ter plaatse moeilijkheden ondervind met uw visum dan bent u daar zelf verantwoordelijk voor en is de Reisleider niet in staat u daar mee te helpen.

Wij raden u dan ook aan voorafgaand aan uw reis het visum te verzorgen. Wanneer u niet wenst af te reizen naar Den Haag dan kunt u ook het visum laten verzorgen online via een visumaanbieder zoals bijv. www.kesvisum.nl.

Met vriendelijke groet,
RE: Willem-jan
22-07-2016 - 17:51 uur
Datumprikker ingevuld.
De voorpret gaat beginnen.
RE: Jolanda
22-07-2016 - 10:45 uur
Hallo allen, ik ga ook mee naar Vietnam met verlenging.
Ik heb al diverse reizen met Fox, altijd heel goed bevallen.
Ik zal een reactie geven aan Frans voor de datumprikker
Gr Jolanda
18-07-2016 - 20:40 uur
Hallo medereizigers,

Ik heb zojuist een datumprikker rond gestuurd.

Mocht je hem niet hebben ontvangen en toch graag eerder je medereizigers willen ontmoeten, stuur mij dan je e-mailadres, dan stuur ik je de datumprikker zo snel mogelijk toe.

Tot snel,
16-07-2016 - 07:46 uur
Dag Madelein,

Gewoon even op het paars/rode envelopje klikken bij een reactie van Frans.
RE: madelein
15-07-2016 - 15:16 uur
beste Frans,

Het lijk me leuk om in Utrecht af te spreken, maar hoe kom ik aan je e-mail adres.

groetjes Madelein
15-07-2016 - 13:25 uur
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels al een aantal reacties op mijn oproep van 10 juli ontvangen, maar nog lang niet iedereen die aangegeven heeft het wel leuk te vinden om eerder ergens met elkaar af te spreken heeft gereageerd.

Lijkt het je leuk om voordat we naar Vietnam afreizen al ergens te ontmoeten (en je hebt nog niet gereageerd) stuur mij dan deze week je e-mailadres. Aan iedereen die heeft gereageerd stuur ik dan volgende week vrijdag een "datumprikker".

Alvast een prettig weekend en tot gauw,
RE: Jacques
15-07-2016 - 12:17 uur
Hoi medereizigers,

Leuk om van tevoren ergens af te spreken. Een vietnammees restaurant is natuurlijk een prima voorbereiding.
RE: madelein
12-07-2016 - 19:56 uur
Hallo allemaal,
zojuist de reis naar vietnam geboekt, met verlenging.
zijn er nog meer mensen die een verlenging geboekt hebben.
om af te spreken in Utrecht lijk me erg leuk.

groetjes Madelein
RE: Nancy
12-07-2016 - 18:14 uur
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag van Fox te horen gekregen dat mijn boeking definitief is. Ik ga dus ook mee!
Groetjes,
Nancy
RE: Lucy
11-07-2016 - 22:23 uur
Hallo Irma, ik heb alleen maar goede ervaringen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en moeten er samen iets van maken. We gaan het vast heel gezellig krijgen. Daarom vind ik het ook leuk om elkaar van tevoren te leren kennen. Groetjes Lucy.
RE: Lucy
11-07-2016 - 22:22 uur
Hallo Irma, ik heb alleen maar goede ervaringen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en moeten er samen iets van maken. We gaan het vast heel gezellig krijgen. Daarom vind ik het ook leuk om elkaar van tevoren te leren kennen. Groetjes Lucy.
RE: Irma Gerritse
11-07-2016 - 17:36 uur
Hoi,
Ik ben Irma Gerritse en ben 58 jaar. En ga voor het eerst mee met fox reizen.
Het is de eerste keer dat ik alleen op reis ga.Vind het best wel een beetje eng.
Het lijk me leuk om van te voren met ze alle wat te gaan eten.Is er nog iemand die uit almere komt?
10-07-2016 - 00:43 uur
Hoi allemaal,

Er is nog geen datumprikker gestuurd, maar als degenen het leuk lijkt om al eerder iets af te spreken mij hun e-mailadres sturen, dan wil ik dat wel regelen.

Ik stel voor ergens een restaurant in het centrum van Utrecht.

Het lijkt me leuk om al eerder iets af te spreken, dat hoort toch wel een beetje bij de voorpret.

Groeten,

Frans
RE: Erica
09-07-2016 - 20:52 uur
Ben ook van de partij op 11 november.
Als we van tevoren een datum prikken ga ik ook graag mee.
Heeft er al iemand een datumprikker rondgestuurd?

Groeten
Erica
RE: Willem-Jan
07-07-2016 - 17:13 uur
Dag,

Ik heb deze reis ook al een hele tijd geleden geboekt maar had nog geen reactie op dit forum achtergelaten.
Samen van te voren in Utrecht iets gaan eten voor een eerste kennismaking lijkt mij ook wel leuk.
Ik ben al vaak met Fox op reis geweest, het bevalt dus goed.
RE: Anja
05-07-2016 - 22:44 uur
Ik bedoel natuurlijk Frans...mijn F' blijft soms hangen op het toetsenbord, niets persoonlijks :-)

Groet,
Anja
05-07-2016 - 22:41 uur
Hi rans,

Bedankt voor je reactie. Klinkt echt super zoals jij het omschrijft.
Moet eerst gesprek met leidinggevende afwachten de 14e, weet daarna pas of ik wel niet kan.
Maar jij hebt mij in ieder geval overtuigd dat Fox zeer de moeite waard is om te boeken.

Groet,
Anja
RE: Jan
05-07-2016 - 21:19 uur
Guido,

wat zijn je ervaringen met de online visum aanvraag bij aankomst in Vietnam. En ik zag ook www.visumvietnam.nl
Is dit aan te bevelen boven het laten verzorgen door FOX?
PS Ik overweeg een andere reisdatun, dus ben geen deelnemer aan jullie groep, maar kwam jouw bericht daar tegen.
29-06-2016 - 22:55 uur
Hoi Anja,

Ben je al overtuigd?

Ik sluit me helemaal aan bij de opmerkingen van Martin. Dit wordt al weer mijn elfde reis met Fox. Sinds ik in 2003 voor het eerst met Fox op vakantie ben geweest, naar Zuid Afrika, is Fox voor mij de eerste keuze.

Echt prachtige reizen gemaakt en Fox weet er altijd weer iets bijzonders van te maken. Alles is altijd tot in de puntjes verzorgd. Verder heb je bij Fox je eigen hotelkamer. Soms zelfs je eigen huisje.

Toevallig sprak ik van de week nog iemand die ik had overgehaald om met Fox mee te gaan naar Cuba (Ik beloofde haar de eerste Cuba Libre. Alleen hield ze niet van Cola). Ze zei dat ze blij was dat ik haar had overgehaald, want het was haar mooiste vakantie ooit.

Dus......

Zien we je op Schiphol in november?
27-06-2016 - 19:55 uur
Hallo Martin,

Dank voor je reactie. Klinkt goed.
Nog meer ervaren FOX reizigers die hier een aanvulling op willen geven?
Alle info is welkom

Groet,
Anja
RE: Martin
27-06-2016 - 18:35 uur
Hallo anja, ik heb de reis geboekt zonder verlenging. Word mijn derde reis bij fox. Eerst naar mooi Costa Rica en daarna wisselende VS en Canada. Het is voor vele verslavend en fox heeft goede recensies, hebben goede keuzes aan hotels en houden rekening met milieu. Het zijn echte reisleiders ipv begeleiders en geven hoop extra info over de omgeving. Tot nu toe gezellige en behulpzame reisleiders gehad.
26-06-2016 - 13:56 uur
Hallo reizigers van 11 november,

Ik overweeg deze reis te boeken, evt. met verlenging om nog een paar dagen te relaxen.
Ik lees dat er verschillende mensen zijn die ervaring met FOX reizen hebben (wordt voor mij de eerste keer). Wat zijn jullie positieve ervaringen bij FOX?
Leuk om te zien er er vel mensen uit mijn eigen leentijdscategorie bij zitten (52 jaar).
En ja, mocht ik de reis boeken, dan lijkt mij een ontmoeting voorafgaand aan de reis ook leuk.

Groet,
Anja
09-06-2016 - 23:00 uur
He, verdorie
Krijg ik een foutmelding bij de eerste keer. Die herstel ik en druk nog een keer op de knop om mijn reactie te plaatsen en staat die er twee keer in.
Sorry.
09-06-2016 - 22:56 uur
Dag allemaal,
Ik vind het ook erg leuk om van tevoren een keer af te spreken. Maar dat heeft toch alleen maar nut als het overgrote deel van de groep dat wil? Ik heb niet de illusie dat alle 14 reizigers (stand van 9 juni) op dezelfde dag kunnen, maar een stuk of 10 is toch wel het minimum om het een succes te maken? Utrecht is voor mij ok. Wel een stukje rijden maar ach......
09-06-2016 - 22:56 uur
Dag allemaal,
Ik vind het ook erg leuk om van tevoren een keer af te spreken. Maar dat heeft toch alleen maar nut als het overgrote deel van de groep dat wil? Ik heb niet de illusie dat alle 14 reizigers (stand van 9 juni) op dezelfde dag kunnen, maar een stuk of 10 is toch wel het minimum om het een succes te maken? Utrecht is voor mij ok. Wel een stukje rijden maar ach......
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven