Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse single groepsreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 14-10-2016

rob
25-05-2016 - 18:06 uur
hoi allemaal

ik overweeg om ook deze datum te boeken. ik zie dat er al een paar mensen geboekt hebben.
zijn er ook al mensen die verlenging genomen hebben ?

gr.rob
Er zijn 33 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Hasse
09-09-2016 - 11:11 uur
Hallo allemaal,
Ik heb deze reis al een tijdje geleden geboekt (inclusief verlenging), maar ik was niet zo snel met op het forum kijken. Leuk om te zien dat er zo veel mensen mee gaan en dat iedereen zo enthousiast is. Ik heb er veel zin in!
Hasse (man, 35 jaar)
RE: Astrid
06-09-2016 - 05:46 uur
Hoi Patrick en Eddy goed idee zet de vraag ook ff op Fb
RE: Patrick
06-09-2016 - 00:28 uur
Whaha!
Ik heb je geappt in ieder geval ;-)
RE: Eddy
06-09-2016 - 00:22 uur
We hadden dit toch zo afgesproken en dat ik dan in Vietnam een biertje van je kreeg 😉 whahaha
06-09-2016 - 00:16 uur
Zo, das nog eens makkelijk. Het zelf voorstellen, maar het niet zelf hoeven te regelen, dat is het betere werk haha. Ik had het ook op willen pakken hoor, maar als jij het doet, ook prima natuurlijk. Ik zal je appen
RE: Eddy
06-09-2016 - 00:12 uur
Supergoed idee!

Wil het gerust op me nemen om degenen toe te voegen in de groepsapp ☺

Stuur maar naam en nummer naar die van mij: 0616782349

Groetjes Eddy
06-09-2016 - 00:07 uur
Voor degenen die (nog) geen lid zijn van de facebookgroep:

Zou het met nog ruim 5 weken te gaan niet handig zijn om een groepsapp aan te maken? Dan bereik je elkaar veel sneller en makkelijker als we nog last-minute-vragen aan elkaar hebben.
RE: Erik-Jan
28-07-2016 - 17:53 uur
Bedankt voor de informatie, Dirk en Puck!
RE: Dirk
28-07-2016 - 14:39 uur
Dag allemaal,

Ik ga zelf met de november reis mee. Ik zie dat een aantal personen hier zelf naar de ambassade in Den Haag willen gaan voor het visum. Heb ik ook gedaan. Even een kopie van mijn reactie in het 11 november forum. Wellicht handig?

Heb mijn visum geregeld bij de ambassade in Den Haag (nassauplein). Als jullie dat ook willen doen, hou er dan rekening mee dat de ambassade is geopend op maandag, woensdag en vrijdag telkens tussen 14 en 17 uur. Paspoort / Pasfoto meenemen. Benodigde formulier ter plaatse beschikbaar. Kosten 65 euro voor een 30 dagen single entry visum.
Het is aan te bevelen om een half uurtje van tevoren aanwezig te zijn want men werkt met een volgnummer systeem (nummertje uit apparaatje trekken). Bij mijn bezoek was het bijzonder druk en het is een beetje een chaotisch proces.

Succes
RE: FOX
28-07-2016 - 14:23 uur
Goedendag,

FOX heeft vernomen van een forum bezoeker dat er twijfel onder de deelnemers van deze reis heerst betreft het visa on arrival voor Vietnam.

Graag willen wij u allen ten zeerste aanraden niet te kiezen voor een visa on arrival daar dit ter plaatse vaak voor veel oponthoud zorgt en de groep en de Reisleider niet op u kunnen wachten. Indien u ter plaatse moeilijkheden ondervind met uw visum dan bent u daar zelf verantwoordelijk voor en is de Reisleider niet in staat u daar mee te helpen.

Wij raden u dan ook aan voorafgaand aan uw reis het visum te verzorgen. Wanneer u niet wenst af te reizen naar Den Haag dan kunt u ook het visum laten verzorgen online via een visumaanbieder zoals bijv. www.kesvisum.nl.

Met vriendelijke groet,

Puck Knopper
RE: Eddy (34 jaar)
27-07-2016 - 22:51 uur
Ha reisgenoten,

Ik had tijdje geleden deze reis geboekt; leuk om te merken dat er ondertussen zoveel nieuwe mensen zijn bijgekomen 😆

Ria, ik ga proberen om me aan te melden voor de Facebook groep..en anders laat ik het je weten 😆 groetjes Eddy
RE: Ria
18-07-2016 - 20:30 uur
Blijkbaar is de FB groep niet voor iedereen zichtbaar / te vinden.
In dat geval is het misschien het makkelijkste om je emailadres rechtstreeks naar mij te sturen, dan voeg ik je handmatig toe.
18-07-2016 - 19:37 uur
Idd goed idee om een besloten FB groep aan te maken. Ik heb hem gelijk maar aangemaakt :-)
Hij is te vinden onder FOX Veelbelovend Vietnam 14-10-2016.
Mbt visum ben ik ook van plan om naar Den Haag te gaan om het hier vast te regelen.
Groetjes!
RE: Marielle
18-07-2016 - 19:24 uur
Vandaag ook geboekt, zin in! Goed idee om al een besloten fb groep aan te maken. Voorpret kan beginnen. Zelf ga ik van te voren in den haag het visum aanvragen
Groetjes Marielle
17-07-2016 - 11:10 uur
Goedemorgen, de teller staat op 18 😊 de reis gaat dus zeker door.
is er misschien interesse om een besloten facebook groep aan te maken?
Ik hoor het graag.
RE: Jan
15-07-2016 - 09:47 uur
Erik,
Dank je voor deze informatie.
Ik heb voldoende tijd beschikbaar, dus ik ga een keer langs bij de ambassade in Den Haag.
Openingstijden maandag-woensdag-vrijdag van 14.00 - 17.00
14-07-2016 - 23:54 uur
Ikzelf neig ook naar van tevoren alles regelen in Den Haag, maar als iedereen het visum ophaalt op de luchthaven, doe ik dat ook. Dan sta je met zn allen te wachten hehe
RE: Erik-Jan
14-07-2016 - 23:50 uur
Ik had me hier nog niet gemeld, maar ga ook mee met deze reis! Hij begint al aardig vol te lopen inderdaad.

Er zijn eigenlijk drie mogelijkheden voor het visum:

1. Op bezoek bij de Vietnamese Ambassade in Den Haag. Je visum komt dan meteen met de juiste stempels in je paspoort, dit kost ongeveer 78 Euro. Voordeel is dat je bij aankomst op het vliegveld gelijk kunt doorlopen.

2. Je kunt je visum laten regelen door Fox of een visumdienst zoals kesvisum.nl of visumcentrale.nl. Relatief duur (je betaalt ook bemiddelingskosten), maar hoeft niet zelf naar de ambassade. Je moet hiervoor wel je paspoort op een veilige manier opsturen.

3. De goedkoopste optie: online een autorisatiebrief aanvragen (bijv. bij het al genoemde visumvietnam.nl of bij www.cheapvietnamvisa.net (daar kost het maar $8)), waarmee je een ‘visa on arrival’ kunt verkrijgen bij een loket na aankomst op de luchthaven. Je betaalt nog wel kosten voor het afstempelen ($25 las ik). Aandachtspuntje is dat het kan voorkomen dat je naam en paspoortnummer ook op de brief van anderen komt te staan, omdat deze diensten meerdere mensen als groep bij de Vietnamese overheid aanmelden.

Het nadeel van de laatste optie is dat je bij een loket het visum nog moet ophalen, met een onvoorspelbare wachttijd.

Ik neig nu naar het van te voren regelen bij de ambassade (ik zou me opgelaten voelen als de hele groep al een visum heeft en op mij zou moeten wachten), maar als er meerderen voor de laatste optie kiezen ga ik dat ook overwegen. ;)
14-07-2016 - 22:57 uur
De boekingen beginnen nu aardig binnen te stromen, das mooi!

@Jan, ik heb geen ervaring met het online aanvragen van een visum. Ik ga dat deze dagen allemaal eens uitzoeken, ik wil er niet te lang mee wachten.

Groet, Patrick
14-07-2016 - 22:51 uur
De boekingen beginnen nu aardig binnen te stromen, das mooi!

@Jan, ik heb geen ervaring met het online aanvragen van een visum. Ik ga dat deze dagen allemaal eens uitzoeken, ik wil er niet te lang mee wachten.

Groet, Patrick
RE: Jan
14-07-2016 - 11:41 uur
Ik heb ook net geboekt, en mijn boeking is nu definitief. Mijn vraag is of er iemand van jullie ervaring heeft met het online aanvragen van het visum. Dat daarna afgehaald moet worden bij aankomst in Vietnam (www.visumvietnam.nl) tegen betaling van $ 25,-.
RE: Karen
13-07-2016 - 07:29 uur
Ik heb deze reis ook inclusief de verlenging geboekt ☺
RE: Wybrand
08-07-2016 - 22:32 uur
Ook ik heb vandaag deze reis geboekt, met verlenging. Heb er zin in!

Groeten, Wybrand (30)
RE: Dorrie
08-07-2016 - 20:27 uur
Vandaag deze reis geboekt, ik kijk er na uit.
08-07-2016 - 15:56 uur
Hi!
Ik heb net ook geboekt - met verlenging - dus hij is nog in aanvraag... Hopelijk gaat dat lukken. Ik heb er enorm veel zin in :-)
Groetjes,
Ria
RE: Erik
23-06-2016 - 12:10 uur
Hoi,

Ik heb deze reis ook geboekt, inclusief verlenging!
Kijk er naar uit!!

Groet,
Erik (33)
RE: Erik
23-06-2016 - 12:09 uur
Hoi,

Ik heb deze reis ook geboekt, inclusief verlenging!
Kijk er naar uit!!

Groet,
Erik (33)
21-06-2016 - 23:26 uur
Ik heb zojuist daadwerkelijk geboekt, inclusief verlenging. Nu nog wachten op de definitieve bevestiging. Ik heb er zin in!

Groet, Patrick (31 jaar)
20-06-2016 - 08:27 uur
Goedemorgen, ik ben ook van de partij. Gisteren geboekt. Heb er zin in 😊😊😊
RE: Jasper
19-06-2016 - 00:14 uur
Hoi Patrick,

met de verlenging 'vooraf' bedoel ik de Sapa verlengingsoptie van de groepsreis "Beste van Vietnam" die voorafgaand aan de reis wordt geplakt; met die optie vertrek je een paar dagen eerder en reis je naar Sapa, om vervolgens bij de groep aan te sluiten voor het normale programma.
Helaas kon ik Fox niet overhalen om deze te boeken bij de singles reis. Ik heb nu de singles reis met verlenging naar Phan Thiet geboekt, en ik kijk er hoe dan ook naar uit!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven