Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse single groepsreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 06-12-2016

Karin
20-06-2016 - 15:27 uur
Ik ben van plan om deze reis te gaan boeken maar zie dat er nog geen boekingen zijn. Heeft nog iemand plannen voor deze periode?
Er zijn 57 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Patricia
02-12-2016 - 19:35 uur
Hi Sabina,

Lijkt me ook leuk om alvast met zijn allen een koffie oid te doen op Schiphol.
als je me in een pm nog even je telefoonnummer stuurt kan ik je evt wel vast toevoegen aan de groeps app.

groeten,
Patries
RE: Sabina
02-12-2016 - 18:25 uur
Aangezien ik geen facebook heb , zend ik nog een berichtje via deze weg met de vraag of er reisgenoten zijn die met elkaar afspreken in de luchthaven ? In de lounge of......?
27-11-2016 - 21:41 uur
Tot volgende week Tom.
Alvast goede vluchten en tot in het hotel.

groeten,
Patries
RE: Tom
27-11-2016 - 20:37 uur
Hallo allemaal,

Ik ben de 25ste deelnemer aan deze veelbelovende Vietnam reis. Aangezien ik de reis 'te laat' geboekt had, zou ik € 300 vluchttoeslag moeten betalen. Daarom heb ik enkel het landarrangement genomen en heb ik zelf mijn vlucht geregeld vanaf Brussel (idd, nog een Belg ;-)). Ik vertrek al een dagje eerder en zal jullie bij jullie aankomst opwachten in het hotel.

Ik wens jullie alvast een goede vlucht en tot binnen anderhalve week!!

Groeten,
Tom
21-11-2016 - 16:55 uur
Hallo allemaal,

We hadden het er zondag in Utrecht al even over dus heb de daad bij het woord gevoegd en een facebook groep aangemaakt. Kunnen we vast de voorpret en straks foto's e.d. delen.

Als het goed is kunen jullie hem vinden via deze link;
https://www.facebook.com/groups/204265649980321/

Mocht dat niet lukken stuur me dan even je mailadres in een persoonlijk bericht en dan voeg ik je toe.

groetjes
Patries.
RE: Karin
21-11-2016 - 08:26 uur
Hoi Sabrina,
Het was heel gezellig om een aantal van de groep al te ontmoeten. Fijn dat het in orde is met je visum!
Gr Karin
20-11-2016 - 17:56 uur
Ik hoop dat jullie een gezellige zondagnamiddag genoten in het grandcafe.
Bij deze laat ik jullie ook weten dat ik in het bezit ben van het Visum.✈️👍🏼

Hebben jullie vandaag vele ideetjes en tips kunnen delen ?

RE: Hester
12-11-2016 - 15:03 uur
He Sabina

Das inderdaad erg vervelend met je visumaanvraag.
Je zou toch zeggen dat ze je bij fox wel tips kunnen geven. Je bent vast niet de eerste Belg die met fox richting Vietnam afreist.
Hoeveel gaan er mee lunchen in Utrecht. Iig alvast heel veel plezier toe gewenst!
10-11-2016 - 14:48 uur
Hi Karin,

Goed geregeld, heb er zin in !
Tot de 20e allemaal!

Groetjes
Patries
10-11-2016 - 14:43 uur
Ik heb gereserveerd voor 20 november om 13:00 uur bij Grandcafe de Winkel van Sinkel in Utrecht! Tot dan!

Gr Karin
06-11-2016 - 22:02 uur
Veel dank voor jullie support .
Ik zal opnieuw het visum aanvragen .😤
RE: Roland
06-11-2016 - 20:26 uur
Hoi Sabina,
Ik las op het forum van een andere reisdatum dat Fox afraad om het visum op te halen bij aankomst. Dit schijnt nogal lang te duren, ze zeiden daar:

"Goedendag,

FOX heeft vernomen van een forum bezoeker dat er twijfel onder de deelnemers van deze reis heerst betreft het visa on arrival voor Vietnam.

Graag willen wij u allen ten zeerste aanraden niet te kiezen voor een visa on arrival daar dit ter plaatse vaak voor veel oponthoud zorgt en de groep en de Reisleider niet op u kunnen wachten. Indien u ter plaatse moeilijkheden ondervind met uw visum dan bent u daar zelf verantwoordelijk voor en is de Reisleider niet in staat u daar mee te helpen.

Wij raden u dan ook aan voorafgaand aan uw reis het visum te verzorgen. Wanneer u niet wenst af te reizen naar Den Haag dan kunt u ook het visum laten verzorgen online via een visumaanbieder zoals bijv. www.kesvisum.nl.

Met vriendelijke groet,

FOX"

Dus wellicht even het advies van Michel volgen. Succes en tot 6 december! :)
RE: Michel
06-11-2016 - 17:02 uur
Ik en een maat hebben deze reis vorige week geboekt en visumaanvraag via fox was inderdaad niet meer mogelijk. Wij doen de aanvraag via visumcentrale. Dat kan in belgie ook zo te zien. In nl kunnen we alles opsturen en terug ontvangen via de anwb, maar je kan het ook zelf opsturen met een koeriersdienst oid. Het zou als het goed is binnen een week terug moeten zijn.
Succes en tot volgende maand.

06-11-2016 - 14:02 uur
Beste reisgenoten ,
Ik probeer al enige tijd aan een visum te geraken via ambassade Brussel .
In Brussel contact krijgen voor een afspraak is een onbegonnen zaak want ze zijn maar een paar uur per week open en zelfs tijdens deze uren neemt niemand de tel. op . Fox kan het voor mij niet regelen aangezien ik in België woon .
De meeste Belgen vragen hun visum aan via een visumservice site( die trouwens ook Nl. Is). Zij regelen dat je het visum kunt afhalen op de luchthaven in Vietnam .Is er van jullie nog iemand die op deze manier het visum heeft geregeld ? Ik nam reeds verschillende keren contact op met Fox betreffende omdat ik mij hierover zorgen maak maar zij kunnen me hierbij niet helpen . Wel zouden er nog reisgenoten zijn die hun visum zelf regelen en niet via fox .
03-11-2016 - 22:54 uur
Hallo Sabina,

Ook welkom in de groep. Lijkt mij ook leuk om nog ff een kop koffie oid te doen op Schiphol voor we vertrekken. Laten we tegen die tijd even kijken waar we het beste kunnen afspreken op de luchthaven.

groetjes,
Patries
RE: Sabina Kindermans
03-11-2016 - 20:15 uur
Dag allen,
Ik zie dat jullie ook al volop in voorbereiding zijn voor het prachtige Vietnam.
Die kennismakingdiner zit er voor mij niet in want ik reis vanuit Belgisch Limburg .
Heb vernomen dat ik de enigste Belg ben in de groep .🤔
Ik vertrek op 5 dec reeds richting Schiphol en zal er overnachten .
Is het mogelijk van mensen van de groep te ontmoeten in de lounge of ....de dag van vertrek?
01-11-2016 - 15:38 uur
Welkom Hester en andere nieuwe boekers! Reis begint inderdaad aardig vol te lopen! Wordt vast een gezellige drukte :) Ben benieuwd naar de kennismaking, en anders de 6e op Schiphol!

Voor de geintereseerden blijft gelden, wil je in de app groep (altijd handig) doe mij dan even een berichtje, dan voeg ik je toe ;-)
RE: Hester
01-11-2016 - 14:19 uur
Hallo allemaal!

Heb vorige week ook deze reis geboekt, heb er enorm veel zin in.
Groep begint idd al aardig vol te raken. Zag dat jullie een kennismakingslunch organiseren. Helaas kan ik daar niet bij zijn. Maar dan zie ik jullie de 6e wel ;-).

Groetjes Hester
RE: Renée
25-10-2016 - 18:57 uur
Wat leuk dat er een kennismakingslunch wordt georganiseerd!
Gezellig om alvast reisgenoten te ontmoeten.

Groetjes
24-10-2016 - 15:54 uur
Goed regegeld Karin, heb er zijn in!

Welkom in de groep Renée!

groetjes
Patries
24-10-2016 - 14:59 uur
20 november 2016 om 13:00 uur in Utrecht (locatie volgt) gaan we kennismaken met elkaar!
Noteren jullie het in de agenda? Tot de 20e!
RE: Renée
23-10-2016 - 21:04 uur
Hallo allemaal.

Ook ik ga met jullie mee naar Vietnam.

Groetjes Renée
20-10-2016 - 14:26 uur
Ik heb zojuist via datumprikker een uitnodiging verstuurd aan de personen van wie ik het e-mailadres heb ontvangen voor een kennismakingslunch! Voor diegene die dit ook leuk lijkt, stuur me dan nog even je e-mailadres en zet ik je erbij!
18-10-2016 - 09:04 uur
Hallo Kim,

Welkom in de groep, leuk dat je meegaat :)
RE: Kim
18-10-2016 - 05:04 uur
Hallo,

Zojuist mijn eerste Fox reis geboekt! Spannend maar veel zin in.

Groetjes Kim
RE: George
17-10-2016 - 15:46 uur
Ik denk (hoop) dat het wel mee valt. In Vietnam komen tot november tropische stromen voor. Heb net nog even gekeken op Buza en het reisadvies is nog niet aangepast. Weten jullie dat je een registratie aan kunt maken van je reis bij Buza. Bij onverwachte calamiteiten wordt je dan op de hoogte gesteld.
17-10-2016 - 15:24 uur
Ik hoop maar dat dit onze reis niet negatief gaat beinvloeden. :(

http://www.nu.nl/buitenland/4337288/noodweer-in-vietnam-eist-zeker-25-levens.html
17-10-2016 - 15:23 uur
Ik hoop maar dat dit onze reis niet negatief gaat beinvloeden. :(

http://www.nu.nl/buitenland/4337288/noodweer-in-vietnam-eist-zeker-25-levens.html
15-10-2016 - 13:00 uur
Een aantal van ons vinden het leuk om elkaar alvast een keer te ontmoeten voordat onze reis begint. Als je dit ook leuk lijkt geef dan even je e-mailadres aan mij door dan ga ik via datumprikker een voorstel doen. Het idee is om dit ergens in Utrecht te doen in het weekend iets van een lunch of borrel.
09-10-2016 - 21:56 uur
Loopt lekker vol zo! Altijd leuk om te zien! Ook een lekker gevarieerde groep wordt het zo!

Ik heb geen verlenging, volgens mij nog niemand zover ik las.

In de appgroep hebben we ook al mooi aantal! Als er nog mensen bij willen doe mij dan even een berichtje :-)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven