Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse single groepsreis Veelbelovend Vietnam (vanaf april 2017)

Vertrek: 22-09-2017

Claudia
02-01-2017 - 16:41 uur
Hallo,

Ik heb interesse in deze reis! Zijn er meer mensen die op 22 September zouden willen vertrekken?

Groetjes Claudia (33)
Er zijn 24 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 24
RE: Willem Schaap
03-09-2017 - 14:53 uur
Hoi, graag stel ik mij even aan jullie voor. Ik ben Willem, 46 jaar oud, en heb ook deze reis vorig jaar geboekt. Het is voor mij de eerste keer, heel spannend super veel zin in om met elkaar te zijn en dit mooie land te ontdekken.
RE: andre
15-08-2017 - 18:53 uur
Hoi allemaal bijna zover, heb er zin in.
RE: Michael
04-03-2017 - 13:07 uur
Hoi allemaal!
Ik heb de reis al geboekt begin januari met een stop over in HongKong.
De stop over doe ik wel al op de heenweg, dus ik zie jullie pas allemaal in HongKong. Ga namelijk een dagje eerder weg vanuit NL.
Ik zie dat er ook al een Facebook groep is aangemaakt. Zal me zo ook even aanmelden bij de groep.
Groetjes, Michael
RE: Rick
28-01-2017 - 23:35 uur
Dag allemaal! Ik overweeg om me bij jullie aan te sluiten, het is al een best grote groep zag ik! Als ik mee ga, dan boek ik sowieso zonder verlenging. Wel een eigen kamer. Ik weet uit ervaring dat dat het geld dubbel en dwars waard is. Ik ga nog ff schuiven in wat data en mezelf overtuigen dat Vietnam de beste keus is. :)
RE: Lieke
28-01-2017 - 17:04 uur
Hi allemaal!
Ik heb deze reis ook geboekt, maar nog even wachten op de definitieve bevestiging...:-) zijn er eigenlijk nog mensen die voor de stop over in Hongkong gaan? Zit nog in dubio om dat nog bij te boeken...groetjes Lieke
RE: Tim
26-01-2017 - 10:31 uur
Hoi allemaal,

Heb deze reis ook geboekt, leuk dat er al zo vele mee gaan! Zal ook even aanmelden bij de fb groep.

Groeten,
Tim
RE: Jos
25-01-2017 - 10:55 uur
Hoi,

Ik heb inmiddels ook geboekt. Ik heb een kamer voor mij alleen genomen en neem geen verlenging.
Ik heb er echt zin in,
RE: Adrie
22-01-2017 - 20:11 uur
Hallo. Ik heb ook belangstelling voor deze reis. Voor mij is het de eerste keer dat ik mee wil met een singlesreis. Geen idee wat ik kan verwachten. Ik ben 55 jaar, actief. Lees dat er deelnemers zijn van diverse leeftijden.Ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen. Groet, Adrie
RE: Catharina
19-01-2017 - 18:12 uur
Hallo allemaal ,
Ook ik heb geboekt voor Vietnam op 22 september , wordt mijn 2e FOX-reis en heb er reuze veel zin in!
Vorig jaar Zuid-Afrika is mij zo goed bevallen dus dit jaar weer.
Groetjes Catharina
RE: Laura de Waal
16-01-2017 - 22:02 uur
Hoi allemaal,

Ook ik heb de reis naar Vietnam geboekt voor 22 sept, zonder verlenging. Leuk dat je een Facebook pagina hebt aangemaakt Ingemar!

Ik heb er zin in, het gaan vast 16 geweldige dagen worden.

Groetjes,
Laura (27)
RE: Bjorn
15-01-2017 - 17:42 uur
Yes, eindelijk geboekt met verlenging!
Let the countdown begin!
RE: Margreet
14-01-2017 - 19:46 uur
Goedenavond!!

Bij deze meld ik me ook hier;). Ik ben Margreet 35 jaar wordt in Vietnam 36 jaar. Collega van Ingemar. Heb er echt super veel zin in. Met al die regen en sneeuw heb ik nog meer zin in het zonnetje. Hopelijk melden veel zich op Facebook leuk om elkaar voor de reis al een klein beetje te leren kennen. Lang leven de voorpret!!! Groetjes Margreet
RE: Esther
14-01-2017 - 17:34 uur
Ook ik heb vandaag de reis geboekt op de vakantiebeurs met de verlening. Dit wordt mijn 6de reis met fox.
Leuk idee van de FB pagina Ingemar zal me melden!
En die 9 maanden aftellen is om precies te zijn nog 251 dagen😉

Gr Esther
RE: Ingemar
14-01-2017 - 17:05 uur
Heey allemaal,

Wat leuk dat er al zoveel animo is!
Ik heb vandaag deze reis geboekt op de vakantiebeurs samen met Dicky en Margreet (zij moet zich nog melden hier😋). Reis geboekt met verlenging.
Ben 2x eerder met fox op reis geweest. Dat is me heel goed bevallen, vandaar nu een 3e keer.
Beide keren heb ik een facebook pagina aangemaakt om elkaar wat beter te leren kennen. Heb nu voor deze reis er ook weer één aangemaakt. https://www.facebook.com/groups/307426542992765/
Nu maar 9 maanden gaan aftellen....

Groetjes Ingemar (26)
RE: Anja
12-01-2017 - 21:46 uur
Ik ga morgen naar de vakantiebeurs om de reis te boeken met verleniging.

Gr. Anja
RE: andre
12-01-2017 - 07:44 uur
Hoi ik heb net geboekt voor deze trip en in maart ga ik naar bali.
RE: Dicky
08-01-2017 - 23:38 uur
Wij boeken idd ook de verlenging erbij. Is idd wel lekker nog even een paar dagen bijkomen!
Dat rad is een mooie bijkomstigheid ja! Zou mooi zijn om er nog een leuke korting uit te halen!
RE: Bjorn
08-01-2017 - 20:33 uur
Dit gaat 'm toch worden!
Volgende week boeken, MET de verlenging ;)
08-01-2017 - 18:25 uur
Wat leuk dat jullie ook mee gaan Elra & Dicky!
Ga jij de verlening er ook bij boeken Dicky? Ik denk het wel nog even lekker uitrusten en nog wat langer in Vietnam dan 14 dagen daar je al 2 dagen kwijt bent met de vluchten
Ik boek ook op de vakantiebeurs wie weet zit er nog een leuke korting in met het draaien aan het rad!
Groetjes Esther
RE: Dicky
08-01-2017 - 14:01 uur
Hallo allemaal,

Ook ik ga gezellig met jullie mee op reis en ga op de vakantiebeurs boeken volgende week.
Afgelopen jaar heb ik mijn eerste singlesreis gemaakt met fox naar Indonesië. Dit is me erg goed bevallen. Vanuit de vorige reis heb ik nog 2 meiden leren kennen die ook mee gaan naar Viëtnam. Heb er al helemaal zin in!

Groetjes Dicky
(32)
RE: Elra
07-01-2017 - 23:37 uur
Hoi,

Vorige week heb ik ook geboekt voor deze reis.
Ik heb de verlenging er niet bij gedaan, wel heb ik voor een kamergebruik alleen gekozen.
Leuk dat jullie ook gaan! Ik heb er nu al zin in!

Groetjes Elra (26)

05-01-2017 - 16:03 uur
Dan kan nu voor jou de voorpret alvast beginnen!
Ik zag dat de teller van de groep op dit moment op 3 staat.
Ik ga ook boeken volgend weekend, neem ook een kamer voor alleengebruik.
Groetjes Esther
RE: Claudia
04-01-2017 - 18:36 uur
Hoi Esther,

Ik heb inmiddels geboekt! Een kamer voor alleengebruik, zonder verlenging.

Groetjes Claudia
04-01-2017 - 11:35 uur
Hallo Claudia,

Ik heb interesse in deze reis met vertrek op 22 september. Ik ga volgend weekend de reis boeken op de vakantie beurs. Ik overweeg ook nog om de verlening erbij te boeken om nog even te kunnen uitrusten daar.

Groetjes Esther (27)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven