Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse single groepsreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 23-03-2018

Joyce
17-10-2017 - 13:25 uur
hallo allemaal,

Ik ben zelf 21 (in maart 2018 ben ik inmiddels 22) en zou graag met deze reis mee willen. Maar ik vraag me af of er nog meer 'jongeren' mee willen gaan? Of hier idee in hebben?
Dat zou ik graag willen weten.
Er zijn 37 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Caroline
12-12-2017 - 19:03 uur
Mijn boeking is inmiddels ook bevestigd!

Groet, Caroline
RE: Jelle
12-12-2017 - 13:19 uur
Hi Claudia,

Gezellig dat je ook meegaat. Woon vlakbij kom uit Oosterhout.

groetjes,

Jelle
RE: Claudia
12-12-2017 - 12:48 uur
Hoi allemaal,

Ik heb ook geboekt. Ik ben 38 en woon in Dongen. Ik heb alle vele rondreizen gemaakt, onder andere met Fox, maar naar Vietnam ben ik nog niet geweest. Lijkt me wel een heel mooi land.
Omdat ik meer dan € 300 betalen voor uiteindelijk 9 nachten een eigen kamer te hebben, veel te veel geld vind, ga ik een kamer delen.

Groetjes

Claudia
12-12-2017 - 12:47 uur
Hoi allemaal,

Ik heb ook geboekt. Ik ben 38 en woon in Dongen. Ik heb alle vele rondreizen gemaakt, onder andere met Fox, maar naar Vietnam ben ik nog niet geweest. Lijkt me wel een heel mooi land.
Omdat ik meer dan € 300 betalen voor uiteindelijk 9 nachten een eigen kamer te hebben, veel te veel geld vind, ga ik een kamer delen.

Groetjes

Claudia
Hoi allemaal,

Groetjes

Claudia
Hoi allemaal,

Groetjes

Claudia
12-12-2017 - 12:46 uur
Hoi allemaal,

Groetjes

Claudia
Hoi allemaal,

Groetjes

Claudia
Hoi allemaal,

Groetjes

Claudia
12-12-2017 - 12:45 uur
Hoi allemaal,

Groetjes

Claudia
RE: Prisca
11-12-2017 - 18:36 uur
Hallo allemaal,
Ook ik heb de reis geboekt en al definitief bevestigd gekregen. Ik heb er zin, maar het is voor mij de eerste keer, dus ben ook erg benieuwd.

Groetjes prisca
04-12-2017 - 11:39 uur
Ik wacht ook nog op bevestiging van mijn boeking.
RE: Bram
03-12-2017 - 20:44 uur
Goedenavond, ik heb vandaag deze reis geboekt. Even afwachten op bevestiging.
Wordt mijn derde reis met fox, Thailand en Costa rica ben ik geweest.
Heb er weer super veel zin in.
RE: Michel
03-12-2017 - 15:47 uur
Hallo allemaal,
Reis is nu definitief, heb er zin in!
Heb een facebook groep aangemaakt. Kunnen we vast een beetje kennis maken.
De groep is te vinden via deze url: https://www.facebook.com/groups/VeelbelovendVietnam23032018/
De groep is besloten, je kan je via mij aanmelden (via 't envelopje).
Groetjes, Michel.
RE: Caroline
02-12-2017 - 16:00 uur
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist ook deze reis geboekt met vertrek 23 maart. Het is op aanvraag, dus ook ik moet nog even wachten op een definitieve bevestiging. Hopelijk komt die snel, ik heb er zin in!
Ik heb ook met verlenging en met de vlucht boven Halong Bay geboekt.

Groet, Caroline
RE: Bert
24-11-2017 - 20:49 uur
Hallo allemaal ik heb geboekt met verlenging en rondvlucht
is mijn derde single reis met fox .

Groetjes Bert (66)
RE: Irene
24-11-2017 - 12:49 uur
Mijn boeking is nu ook definitief! Ik ga voor het eerst met een single groepsreis mee. Heb wel grote reizen gemaakt naar China en Australie maar dat altijd zelf geregeld. Nu had ik geen reismaatje, wil heel graag naar Vietnam en hoorde van collega’s dat de single reizen van Fox zo leuk zijn. Dus nu voor het eerst mee met een vreemde groep mensen. Heb er enorm veel zin in. Er zijn nu acht bevestigde boekingen, inclusief mij, en nog twee die in behandeling zijn. Ik vind het leuk jullie vantevoren te ontmoeten en een Facebook en whattsapp groep is ook prima! Ik heb geen verlenging geboekt, wel de vlucht over Halong Bay en heb een kamer voor mij alleen geboekt.

Groetjes Irene (57)
23-11-2017 - 22:15 uur
Hoi allemaal,
Mijn aanvraag is nog niet definitief. Staat nu wel dat er informatie is, dus afwachten wat Fox voor nieuws heeft.
Dit wordt van Fox mijn 6de single reis. Ze zijn allemaal super leuk geweest. Ben naar Cuba, Jordanië, Colombia, Thaise eilanden en Sri Lanka geweest. Allemaal heel mooi; de combi mooie dingen zien, relaxen en een feest avondje maken al deze reizen onvergetelijk. Dus Ken, komt helemaal goed. Als je een vraag heb, stel m gerust. We vertrekken in principe allemaal vanaf Schiphol. Heb met andere reizen ook daar van te voren afgesproken, is wel leuk dat vlak voor vertrek ook af te spreken voor degene die willen.
RE: Sandra
23-11-2017 - 20:18 uur
Mijn boeking is definitief, heb er erg veel zin in. Ben al lang toe aan vakantie 😊
Ik heb 1x eerder een singlereis gedaan, beviel me erg goed. En 1x een groepsreis. Maar kies nu wel weer voor een singlereis omdat ik nu alleen reis, met de groepsreis was ik samen met een vriendin. Maar beide zijn goed bevallen.
RE: ken
23-11-2017 - 19:22 uur
hoi iedereen,

de reis is geboekt ..aanbetaling gedaan.. wie gaat er nu al allemaal zeker naar Vietnam mee op 23-3-2018. vertrekt iedereen vanuit amsterdam dan ? iemand ervaring al met eerdere single fox reizen dan?

grtz

Ken
22-11-2017 - 09:48 uur
Nou de aanvraag voor vakantie is verstuurd richting mijn werkgever. Als het word goedgekeurd ga ik ook mee. Neem geen verlenging vind de reis al lang geneog.

Groeten, Jelle (39)

21-11-2017 - 21:12 uur
Hoi allemaal,

ik heb vandaag ook de reis geboekt met verlenging en met vlucht boven Halong Bay. Nog even wachten op de bevestiging. Als deze er is zal ik wel kijken voor een Facebook groep.

Tot snel!
RE: Irene
17-11-2017 - 23:52 uur
Hallo allemaal,

Ook ik heb deze reis geboekt! Kijk er erg naar uit! Geen verlenging wel de rondvlucht boven Halong Bay. Even afwachten of mijn boeking op aanvraag goedgekeurd wordt i.v.m. Eigen kamer.

Tot gauw!
17-11-2017 - 17:48 uur
Facebook groep is idd wel een goed idee. Ook wel makkelijk om foto's uit te wisselen na de reis.
RE: Marloes
17-11-2017 - 16:19 uur
Hoi allemaal,

Ik heb de verlenging er niet bijgeboekt, heb wel de vlucht boven Halong Bay erbij gedaan.
Mijn boeking is definitief, heb er echt heel erg veel zin in!
Fb-groep lijkt me goed idee.
Bij mijn andere reizen van Fox werd die ook steeds opgericht, wij hebben toen ook een appgroep opgericht.
Wellicht leuk om elkaar voor de reis een keertje te ontmoeten, kunnen we alvast kennis maken?

@ Joyce: balen dat je geen vrij kon krijgen!!

Groetjes Marloes
RE: Ken
17-11-2017 - 16:15 uur
Ik heb ook de verlenging erbij geboekt !
Nu wachten tot bevestiging en dan betalen 👌💪
Kunnen we fb groep oprichten ivm de reis en deelnemers ?
Grtjs Ken
RE: Joyce
17-11-2017 - 15:22 uur
hoi allemaal,

helaas kan ik niet mee met deze reis.. ik kan in die periode geen vrij krijgen op me werk, waar ik heel erg van baal.

Ik wens jullie heel erg veel plezier toe en geniet van de voorpret.

Groetjes Joyce
17-11-2017 - 14:13 uur
Ik heb ook de verlenging van 4 dagen erbij gedaan. Een paar dagen rust na de rondreis is wel lekker.
Me boeking is nog in aanvraag, dus nu nog even wachten tot alles definitief is.
16-11-2017 - 18:49 uur
Hoi allemaal,

Heb wel zin om deze reis te maken, wie heeft er verlenging geboekt of overweegt dit?
En er staat een lange reis er naar toe, weet iemand hoe lang?
Vind een paar laatste dagen strand wel heerlijk, was met andere FOX reizen er bij, nu dan als optie.

Ken de Meyer, de (aan)betaling gaat via je FOX box, kan o.a. met iDeal. En als ik mee ga, t kan gezellig worden want hou wel van een feestje!

Groetjes, Michel. (35, maar dat veranderd binnenkort)
RE: De Meyer ken
15-11-2017 - 18:28 uur
Hoi iedereen ,

Net mijn aanvraag ingediend en dus geboekt ! Ik kijk ernaar uit. Iedereen mag mailen naar mijn adres om kennis te maken.
Hoe verloopt betaling ? Want heb nu reserveringsnummer gehad en heb de 4daagse verlenging er ook bijgenomen !
Grtjs en hopend op n toffe reis en dito gezelschap 👌😉
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven