Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse single groepsreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 02-06-2017

Ferdy
25-04-2017 - 17:40 uur
Hallo,

Ik heb deze reis geboekt! Misschien leuk om alvast kennis te maken met medereizigers. Ga jij ook op deze reis, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!

Groetjes
Er zijn 13 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 13
RE: Marleen
02-06-2017 - 07:15 uur
Nou in het kader van beter laat dan nooit ontdekte ik het forum.... inmiddels op gemak onderweg met de NS naar Schiphol. Nummer 3 die boekte, nummer laatste op het forum. In ieder geval heel veel zin en een beetje spannend! 😉 Tot straks op Schiphol!
RE: liset
23-05-2017 - 10:00 uur
Goedemorgen medereizigers!

Net zag ik pas al jullie berichtjes. Het is al bijna zover en ik heb er zin in! Ik ben heel erg nieuwsgierig wie er allemaal meegaan!

Groetjes liset
RE: Mariet
12-05-2017 - 09:54 uur
Dat gekke woordje in mijn vorige bericht is een foutje. Het was de code die ik moest intikken om aan te geven dat ik geen robot ben, maar op wonderlijke wijze is hij in de tekst terecht gekomen.
12-05-2017 - 09:48 uur
Ik hoor net van een medewerker van Fox dat Cathay Pacific bij groepsboekingen de mensen als groep bij elkaar plaatst in het vliegtuig. Je kunt dus niet vooraf zelf een stoel reserveren en je kunt ook niet online al in checken zoals dat wel met de KLM vluchten kan. Limasevan Maar het voordeel is weer dat we wel bij elkaar zitten.
RE: Jelle
09-05-2017 - 20:08 uur
Hallo allemaal,

Leuk om op deze manier alvast kennis te maken. Ik kijk ontzettend uit naar deze reis. Tot snel!

Jelle
RE: Lobke
07-05-2017 - 17:23 uur
Hoi,
Ik heb net pas dit forum ontdekt en vind het erg leuk om alvast wat kennis te maken. De whats-app groep is een goed idee. Ik was als vierde met boeken. Ik had de reis al langer op het oog maar hebt gewacht tot het op gegarandeerd vertrek kwam te staan. Ik zou het wel fijn vinden om elkaar op schiphol alvast ergens te ontmoeten. Eerlijk gezegd zie ik het meeste op tegen de lange vliegreis. Ik weet niet of we allemaal verspreid door het vliegtuig zitten of bij elkaar in de buurt. Ik heb al erg veel zin in de reis en al druk bezig met me voor te bereiden.
Groeten Lobke
RE: Silke
04-05-2017 - 10:29 uur
Hoi allemaal!

Ik heb er ook zin in! Mooie manier om mijn afstuderen te vieren! Tot over een maand iedereen!

Groetjes Silke
RE: Robin
28-04-2017 - 12:19 uur
Hoi!

Voor mij de eerste keer met FOX mee. Spannend maar heb er ook veel zin in:)!

Ik hoor het ook graag mocht er eerder nog een keer afgesproken worden:)

Groetjes Robin
RE: Sanne
27-04-2017 - 21:46 uur
Hoi allemaal,

Ik heb deze reis al even geleden geboekt en toen waren er pas 6 mensen. Inmiddels al 20 dus het aantal groeit snel. Ik heb er in elk geval veel zin in.

Groetjes Sanne
RE: Kim
27-04-2017 - 17:50 uur
Hoi allemaal,
Ik heb de reis gisteren geboekt. Het is mijn eerste reis bij Fox en ik ben erg benieuwd. Ik hoor het graag als we elkaar eerder ontmoeten!
Groetjes Kim
RE: Ferdy
27-04-2017 - 13:39 uur
Wat leuk! :)
Als jullie het leuk vinden kan ik een whatsappgroep aanmaken. Kunnen jullie in dat geval mij een persoonlijke mail sturen met je nummer (via de knop met het envelopje), dan kan ik deze aanmaken. En voor degene die er (via dit forum) ook bij willen, kunnen zij ook een mailtje sturen, zodat ik ze kan toevoegen.

Groetjes
RE: Jaap
26-04-2017 - 19:44 uur
Heey ferdy en mariet

Ik heb deze reis afgelopen weekend ook geboekt. Heb er heel veel zin in😀. Dat zou inderdaad wel leuk zijn.

Groetjes Jaap
26-04-2017 - 19:03 uur
Ik heb 10 dagen geleden geboekt, toen was ik de elfde. We zijn nu al met twintig, leuk! Dit forum kan ook handig zijn, voor wie dat wil, om af te spreken op Schiphol na het inchecken om alvast kennis te maken.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven