Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse single groepsreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 16-02-2018

marco
15-05-2017 - 13:10 uur
het is nog een beetje vroeg, maar zijn er mensen met intresse in deze reis.
Er zijn 48 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: René
29-11-2017 - 20:40 uur
Hallo enthousiastelingen,

Deze reis lijkt mij ook wel wat. Alhoewel 2 René's in de bus is misschien wat lastig :-)
Hoe komen jullie aan het visum? Is dat zelf makkelijk te regelen? 100 euro door Fox lijkt zo'n woekertarief.
Is het echt nodig elke dag onder Deet te zitten?

Groeten,
een nieuwe René
RE: Jennifer
22-11-2017 - 23:07 uur
Het is bijna volle bak :)
RE: Ivo
22-11-2017 - 21:14 uur
Hoi Inge,
Als je het nog niet gevonden hebt: dat kun je zien onder het kopje 'prijzen en inbegrepen', en dan klikken op groepsinfo. Korte samenvatting: 21, en een gemêleerde samenstelling qua leeftijd. Volgens mij is er nog plek:)
Groetjes Ivo
RE: Inge
22-11-2017 - 15:45 uur
Hoi allemaal,

Ik ben Inge (21 jaar) en ik heb interesse in deze reis van februari.
Ik ben benieuwd van welke leeftijd er mensen mee gaan met deze reis.
En hoeveel mensen gaan er op dit moment mee?
RE: Marcel
17-11-2017 - 14:06 uur
Hallo allemaal,
Geboekt en... bevestiging binnen. Leuk vooruitzicht !
RE: Ivo
16-11-2017 - 17:57 uur
Dag allen,
Heb inmiddels ook de bevestiging binnen. Heb er zin in! Tot de zestiende allemaal.
Groet Ivo
P.s. Ismail heb je mijn nummer ontvangen?
RE: Petra
16-11-2017 - 15:30 uur
Inmiddels klaar met dubben en de reis geboekt, ook nog ff afwachten op de bevestiging maar heb er zin in!!
En Ismail bedankt voor toevoegen aan de whatsapp!
15-11-2017 - 17:35 uur
Sta op het punt te boeken, ben al 2x met Fox weggeweest, erg goed bevallen, nu voor t eerst met n single reis.
Vraag: gaan de meesten alleen op n kamer of juist delen? Dub nog n beetje
15-11-2017 - 17:35 uur
Sta op het punt te boeken, ben al 2x met Fox weggeweest, erg goed bevallen, nu voor t eerst met n single reis.
Vraag: gaan de meesten alleen op n kamer of juist delen? Dub nog n beetje
RE: Koen
10-11-2017 - 16:33 uur
Hallo iedereen,

Omdat mijn vorige singlereis met Fox ( Zuid-Afrika september ) zo goed is meegevallen, heb ik vandaag deze reis geboekt. Nu nog even wachten op een bevestiging o.w.v het supplement "tweepersoonskamer voor alleengebruik" en dan is het officieel...

Groeten.
RE: hennie
06-11-2017 - 16:59 uur
Hallo rene gezellig dat je ook meegaat. Ik kan ook niet wachten. We hebben een what app groep. Ik kan ook niet wachten tot we gaan.
RE: René
06-11-2017 - 16:39 uur
Zo, net de definitieve bevestiging binnen. Ook deze jongen gaat mee. Voor de tweede keer met FOX. Vorig jaar naar Bali geweest en dat was prima bevallen. Nu dus een keer Vietnam, goede verhalen over gehoord. Kijk er dus echt naar uit :-))
04-11-2017 - 14:33 uur
Hoi Ken.

Tot nu toe is februaru door 13 personen geboekt en maart staat op 4 personen.

Zelf ga ik met februari mee :)

RE: ken
02-11-2017 - 13:18 uur
hoi , hier een single papa van belgie, 40j .;ik ben aan het twijfelen tussen februari of maart. Wie gaat er allemaal in februari en wie in maart?
zijn beide data's eigenlijk met gegarandeerd vertrek?
iemand al ervaring met de single reizen? ik stel veel vragen maar dat ligt eenmaal in mijn aard :-).;heb tot hiertoe alleen nog maar Sri lanka gedaan van verre reizen, maar de reiskriebels heb ik nu wel goed te pakken :-)

grtjs, Ken
RE: sari
25-10-2017 - 20:13 uur
damen en heren onze watsap groep heet vietnam februari 2018
groet
ismail
25-10-2017 - 18:46 uur
Een verlenging zit er voor mij niet in ik kan helaas niet zolang vrij krijgen. Ik heb wel de rondvlucht bij kunnen boeken. Ik heb ook mijn mobiele nummer doorgegeven. Zag dat er al 11 deelnemers zijn
25-10-2017 - 18:46 uur
Een verlenging zit er voor mij niet in ik kan helaas niet zolang vrij krijgen. Ik heb wel de rondvlucht bij kunnen boeken. Ik heb ook mijn mobiele nummer doorgegeven. Zag dat er al 11 deelnemers zijn
RE: Margot
25-10-2017 - 11:32 uur
Hoi hoi, wat gaat dat goed in ons groepje !!!
Ik heb geen verlenging geboekt. Maar ben wel nog steeds aan het dubben over Hongkong.
Ik heb net mijn telnr naar Ismail gemaild voor de groepsapp. (Tenminste als er een groepsapp al is.....)
Groetjes margot
24-10-2017 - 23:08 uur
Hebben jullie allemaal verlenging bijgeboekt?

Kan niet wachten tot ik mailtje krijg van fox dat de aanvraag er door zit.
Hadden jullie al een whatsapp groep? Had mijn nummer doorgestuurd maar Ismail.
RE: Odette
24-10-2017 - 20:40 uur
Nadat ik had geboekt begon ik te twijfelen...Hong Kong, dat wilde ik niet missen!! Fox reizen heeft mij super goed geholpen en de tickets alsnog omgegooid. De rondvlucht zal vast geen probleem zijn ;) Het wordt al een aardig clubje, leuk hoor mensen.
24-10-2017 - 20:08 uur
Wat leuk dat de groep steeds groter wordt. Ik had eerst niet de rondvlucht geboekt. Ik ga toch kijken of ik die nog kan bijboeken is toch wel iets unieks.
24-10-2017 - 16:36 uur
Goedemiddag,

Heb ook net deze reis geboekt. met helikopter vlucht.
de reis is in aanvraag dus moet nog even wachten tot ik een bevestiging krijg.

gr Jennifer
RE: Astrid
17-10-2017 - 19:39 uur
Hoi allemaal. Ik heb me net ook ingeschreven voor deze reis. Ook heb ik me ingeschreven voor de rondvlucht. Heb er heel veel zin in!
RE: ismail
16-10-2017 - 12:28 uur
geeft niet hennie mijn naam wordt bijna altijd verkeerd geschreven en correctie op mijn verhaal zag dat ik geschreven heb helikopter maar dat is dus klein vliegtuigje (rondvlucht) ja ik kan ook niet wachten onlangs ik net gerug ben van hele mooie reis !!! we moeten denk ik watsap groep maken met mensen die er in willen werkt prima en snel
16-10-2017 - 10:22 uur
Sorry Ismail ik zag net pas dat ik je naam verkeerd geschreven had.
RE: Hennie
16-10-2017 - 10:17 uur
Hoi Ismael leuk dat je ook meegaat. Zag gisteren een filmpje over vietnam dat fox op facebook gezet had en was echt enthousiast. kan niet wachten tot we gaan.
14-10-2017 - 23:13 uur
hallo allemaal ik heb net definitief geboekt heb al heel veel reizen gemaakt ook single reizen van FOX ben net weekje terug van fantastische reis naar Ecuador/GALAPAGOS EILANDEN was echt super reis en Vietnam hoor ik alleen maar mooie verhalen over ik heb ook de verlenging geboekt ook de helikoptervlucht.
tot snel
14-10-2017 - 23:11 uur
hallo allemaal ik heb net definitief geboekt heb al heel veel reizen gemaakt ook single reizen van FOX ben bet weekje terug van fantadtische reis naar Ecuador/GALAPAGOS EILANDEN waz echt super reis en Vietnam hoor ik alleen maar mooie verhalen over ik heb ook de verlenging geboekt ook de helikoptervlucht.
tot snel
RE: Odette
24-09-2017 - 15:26 uur
Jeetje, ik kom net terug van vakantie en zie alle leuke reacties en boekingen die geplaatst zijn :)
Super leuk dames...top!!
RE: Kim
19-09-2017 - 16:19 uur
Heyhey,

Inderdaad het is nog even voor we vertrekken! Maar kijk er echt naar uit! Ben ook heel benieuwd, eerste keer dat ik zo op reis ga, best wel spannend!

Groetjes Kim
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven