Vietnam

Vietnam Singlereizen

16-daagse single groepsreis Veelbelovend Vietnam

Vertrek: 25-08-2017

Rene
11-05-2017 - 12:13 uur
Hoi, ik ben Rene en wil waarschijnlijk deze reis ook gaan boeken.
Nu ben ik benieuwd wie er nog meer gaan en of jullie met de verlenging hebben geboekt.

Groetjes Rene
Er zijn 21 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 21
RE: sylvia
05-09-2017 - 14:42 uur
Hoi Allemaal,

Ik heb net pas deze site en dit forum ontdekt en vind het erg leuk om alvast wat kennis in te winnen over de reis naar Vietnam. Ik heb de reis naar Vietnam al heel lang op mijn reis lijstje staan. Ik ga voor het eerst een single reis maken. Eerlijk gezegd zie ik het meeste op tegen de lange vliegreis. Ik weet ook niet of je allemaal verspreid door het vliegtuig zit of bij elkaar in de buurt. Ik heb wel erg veel zin in de reis en al druk bezig met me in te lezen en de reis te boeken met vertrekdatum 13-10-2017.

Ik hoor net van een medewerker van Fox dat Cathay Pacific bij groepsboekingen de mensen als groep bij elkaar plaatst in het vliegtuig. Je kunt dus niet vooraf zelf een stoel reserveren en je kunt ook niet online al in checken zoals dat wel met de KLM vluchten kan. Maar het voordeel is weer dat je wel bij elkaar zit.

Wat zijn jullie ervaringen mbt deze reis?

Groeten Sylvia
RE: caroline
28-08-2017 - 09:30 uur
Beste Edgar en reisgenoten,

Allemaal al veel mooie ervaringen mogen beleven in het verre Vietnam?
Leonie is vandaag bij ons in het Timmerhuis aan het werk. Het is een prachtig zonnige dag vandaag in Rotterdam.

Caroline
RE: Leonie
26-08-2017 - 23:48 uur
Mijn vriend Edgar is ook mee met jullie op reis. Letten jullie goed op hem :-)

Dikke knuffel en kus voor jou lieverd

Mis je

RE: Hans
08-07-2017 - 19:35 uur
Hoi!

Nog een week of 7 en dan zijn we in het prachtige Vietnam! Ik heb er super veel zin in.
Op Facebook op ik inmiddels een aparte groep aangemaakt. Jullie kunnen nog altijd lid worden daarvan.
In de groep is inmiddels een preunie gepland op 30 juli in Utrecht.
Willen jullie je aanmelden voor de Facebook groep en/of aanmelden voor de preunie kunnen jullie me mailen. Aanmelden voor de preunie kan nog, i.v.m. reserveren, tot en met de 16e.

Groetjes,
Hans
RE: Joukje van Oorschot
07-07-2017 - 22:33 uur
Ik heb ook deze reis geboekt, zonder verlenging. Het is de eerste keer dat ik een georganiseerde reis heb geboekt en heb er zin in.
RE: Linda
04-07-2017 - 18:31 uur
Hai allen

Ik ga ook mee op de reis en heb er echt al veel zin in!!

Tot 25 augustus!

Groet Linda
RE: Eva
28-06-2017 - 14:56 uur
Hi!
Ik heb ook geboekt (met verlenging). Erg veel zin in, Vietnam staat al een tijdje hoog op mijn "reislijst", geweldig dat het nu gaat gebeuren!
Grtz
Eva
RE: Edgar
27-06-2017 - 21:25 uur
Hallo allemaal, heb ook deze reis geboekt zonder verlening onwijs veel zin in. Groetjes Edgar
RE: Beata
17-06-2017 - 10:28 uur
Hallo allemaal!
ik heb ook deze reis geboekt zonder verlening en kijk er echt naar uit! Het wordt mijn eerste reis met Fox!
Bestaat er Facebook pagina voor onze groep?
Groetjes Beata 33jaar :)
RE: Jeroen
15-06-2017 - 10:51 uur
Hoi!

Dit zal mijn tweede reis worden met Fox. Ik zie er naar uit!
Geboekt met verlenging, maar deze staat nog op aanvraag momenteel.

Groeten,
Jeroen
RE: Lennert
12-06-2017 - 16:30 uur
Hoi allemaal,

Is er al een Facebookpagina geopend voor deze reis ?

Groetjes lennert
RE: Janou
01-06-2017 - 17:43 uur
Hoi allemaal,
Ik ben Janou (27) en ik sta op het punt om voor het eerst een single reis via Fox te boeken. Nu ben ik bij het kopje verzekeringen bij het boeken en zie ik de aanvraag van het visum staan. Via vrienden heb ik begrepen dat er ook een visum on arrival aan te vragen is. Echter komen deze kosten totaal niet overeen met de kosten die FOX vraagt voor het aanvragen van visum. Hoe hebben jullie dit geregeld?
Alvast bedankt voor een antwoord vanuit één van jullie.
Groetjes Janou
RE: Tjitske
25-05-2017 - 09:09 uur
Ook ik heb deze reis geboekt incl. verlenging. Zin in! Ik stuur je een berichtje voor de Facebookpagina, leuk!

Groeten,
Tjitske
24-05-2017 - 21:56 uur
Iedereen heeft al veel zin in zie ik. Leuk!
Ik wil een Facebook groep aan gaan maken voor onze reis. Altijd leuk om voorpret uit te wisselen.
Wie lid wil worden kan mij mailen, dan kan ik je toevoegen.
Let op: alleen als je deze reis geboekt hebt met 25 augustus als vertrekdatum!
RE: Iris
23-05-2017 - 21:02 uur
Ik ga ook mee naar Vietnam! Inclusief de verlenging.
Heb er super veel zin in!

Groetjes Iris (32)
RE: Femke
23-05-2017 - 20:36 uur
Ik heb deze reis een tijdje geleden geboekt inclusief verlenging! Heb er al zin in. Heb al eerder reizen met Fox gedaan en altijd goed bevallen.

Groeten,
Femke
RE: Mariska
21-05-2017 - 15:40 uur
Hoi allemaal,
Ik heb zojuist geboekt voor deze reis! Wow, ik kan nu al niet wachten, heb er enorm veel zin in!
Tot dan,
Mariska
21-05-2017 - 11:51 uur
Hoi, ik heb deze week ook geboekt. Zonder verlenging. Heb er super veel zin in om dit prachtige land te gaan verkennen.
RE: Lennert
17-05-2017 - 17:19 uur
Hallo,

Ik heb deze reis van de week geboekt zonder verlenging.

Groetjes,

Lennert
RE: Wilco
13-05-2017 - 21:28 uur
Ik heb deze reis ook geboekt . En is net deze week geheel rond gekomen. Ik heb geboekt zonder verlenging. Ik zie uit naar weer een heel mooie vakantie.

Wilco
RE: rob
13-05-2017 - 18:29 uur
hoi rene
ik heb deze reis geboekt en ik heb met verlenging. ben benieuwd wie er nog meer mee gaan
gr. rob
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven