Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

17-daagse single groepsreis Puur Zuid-Afrika (vanaf april 2017)

Vertrek: 12-07-2017

Andrea Volbeda
17-09-2016 - 21:00 uur
Hallo allemaal,
Dit wordt mijn eerste reis met fox en naar Zuid-Afrika.
En ik ben benieuwd wie er allemaal nog meer gaan.
En of jullie eerder zijn geweest en dan jullie ervaring
Er zijn 27 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 27
RE: Tom
05-06-2017 - 11:05 uur
Hoi Allemaal,

Ik ben Tom en zal met mijn 20 jaar waarschijnlijk de benjamin van de groep zijn. Dit wordt inmiddels mijn derde Fox reis (Thailand en China), maar wel voor het eerst met een Singlereis en dus voor het eerst 'alleen.'

Ik heb er al zin, ik hoop jullie ook!
RE: marijke
23-03-2017 - 19:35 uur
Hallo allemaal,

ik ben Marijke 34 jaar en kom uit Groningen.
ik ga gezellig met jullie mee naar Zuid Afrika.
het lijkt me een super mooie reis.

groetjes
RE: Rianne
11-03-2017 - 18:44 uur
Hoi allemaal!

Vandaag de boeking voor deze reis en datum definitief gemaakt. Super veel zin in!
Ook ik heb toegang gevraagd tot de facebookgroep, lijkt me leuk om daar verder te kletsen.

Groetjes, Rianne
RE: Nardy
11-03-2017 - 15:27 uur
Dag allemaal.
Mijn naam is Nardy en heb me deze week aangemeld voor de Zuid Afrika reis. Waarschijnlijk ben ik de oudste (59 jaar). Hopelijk wordt het een mooie reis die we met elkaar gaan maken.
RE: Mariska Goertz
05-03-2017 - 22:39 uur
Welkom bij de groep Anneke en Wendy.
Als je je toevoegt via de fb site word je vanzelf geaccepteerd door de beheerder. Volgens mij hebben de meeste zich wel al aangemeld.
Anneke via de website kun je zien welke leeftijden er allemaal mee gaan. Ik ben tot nog toe nog de enige in mijn leeftijdscategorie en dus de jongste van het stel. Maar dat mag de pret niet drukken want ik kan het altijd met iedereen goed vinden. Er is altijd wel iemand bij waarmee je een goede klik hebt ongeacht leeftijd.
RE: Anneke
05-03-2017 - 15:46 uur
Hallo ik ben Anneke zuid Afrika staat al zo lang op mijn lijstje dit zou de eerste single reis zijn voor mij en vind het best een stap ik heb al een aantal keren met Fox gereisd met mijn dochter of zoon met een groepsreis dat beviel prima maar nu alleen zie veel 30grs ik ben 58 zijn er leeftijdsgenoten voor de reis van 12 juli ?
RE: Wendy
05-03-2017 - 15:31 uur
Hoi allemaal!

Ook ik heb deze reis geboekt. Ik ben Wendy, 31 jaar en kom uit Eindhoven. Wordt voor mij alweer de 4e reis met Fox en zou het leuk vinden om van tevoren al eens kennis te maken.
Is iedereen inmiddels al geaccepteerd in de Facebookgroep?

Groetjes Wendy
RE: Tom
22-02-2017 - 15:35 uur
Hallo iedereen,

Ik ben Tom, 36 jaar uit België 😱, ik heb gisteren ook deze reis geboekt en kijk er al volop naar uit. Eerste keer dat ik reis via Fox en ook eerste keer het single groepsreis concept. Ik zal ook een verzoek sturen tot de facebook groep zodat ik iedereen al wat beter leer kennen en jullie mij ☺
RE: Danielle
19-02-2017 - 11:19 uur
Hallo!

Ook ik zit er over na te denken om deze reis te boeken.
Ik twijfel nog tussen Vietnam of Zuid Afrika.

Het is wel leuk dat er bij deze reis meer mensen met dezelfde leeftijd zitten, ik ben 28.

Ik hoop heel snel de keuze gemaakt te hebben en te kunnen boeken.
RE: Roy
17-02-2017 - 21:39 uur
Zeker, ze moeten me alleen nog accepteren op FB ;)
17-02-2017 - 21:35 uur
Ooh wat fijn ben ik niet de enige Limburger Roy ☺
Lianne en Roy komen jullie ook in de facebook groep? Kunnen we alvast kennis maken.
RE: Roy
17-02-2017 - 20:54 uur
Beste medereizigers,

Ik ga ook mee! Ben 34 jaar en kom uit Maastricht. Lijkt me leuk om een kennismaking te organiseren als de groep compleet is!

Groeten, Roy
RE: Lianne
12-02-2017 - 18:46 uur
He Ilse en Mariska!

Ik heb deze reis ook geboekt, leuk om alvast contact te hebben!
Dit is mijn eerste single reis, fijn om te lezen dat jullie eerdere reizen zijn bevallen! ;)

Groetjes Lianne
11-02-2017 - 12:31 uur
Ja klopt, heb idd gisteravond geboekt!
Dat is raar, heb me gisteravond lid gemaakt van de fb groep. Moet wel eerst geaccepteerd worden.
RE: ilse
11-02-2017 - 09:44 uur
Hoi dus je hebt nu de reis geboekt leuk.ik heb vorig jaar ook kennis gemaakt met de groep dan is ind de spanning eraf dan ken je elkaar een beetje.heb je nog niet kunnen in de facebook groep. Gr ilse
RE: Mariska
10-02-2017 - 20:03 uur
Ik heb me lid gemaakt van de facebookgroep.
Een kennismaking van te voren organiseren is erg leuk. Heb ik vorig jaar met Bali ook gedaan. Dan is de grootste spanning er toch al een beetje af :)
Voor deze reis heb ik wel verlof gekregen omdat deze tijd gunstiger was.
Ik ga dus ook zometeen boeken. Hoop dat er nog vele mensen zullen volgen.
10-02-2017 - 14:45 uur
Hoi mariska
Ik heb zo als je hebt gelezen de reis ook geboekt. Ben zelf 33 jaar en woon drenthe.
Dit wordt mijn derde reis met fox.
Mocht je nog vriendjes wille worde met de groep afrika van facebook zie het bericht ergens onder aan .dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen.en misschien met zijn allen een kennismaking organiseren.gr ilse
10-02-2017 - 07:40 uur
Hallo allemaal,

Ik ga ook deze reis boeken. Mijn eerste keuze was de reis van 31 juli maar dit heeft mijn werkgever niet goed gekeurd. Dan maar deze, hoop dat deze datum wel goed gekeurd word. Dit word mijn 2e singlereis. Vorig jaar met fox naar Bali geweest. Dat is me erg goed bevallen. Heb al onwijs veel zin in deze reis. Hoe oud zijn jullie en waar komen jullie vandaan? Kunnen we elkaar al een beetje leren kennen. Ik ben 24 jaar en kom uit Midden-Limburg. Hoop dat er nog vele zullen aansluiten.

Groetjes Mariska
25-01-2017 - 11:20 uur
Hoi iedereen.
Zag dat er meerdere mensen waren die de reis gaan maken naar zuid afrika.
Ben wel benieuwd wie er zich opgegeven heeft.kunnen we misschien kennis maken met elkaar.gr ilse
RE: Andrea Volbeda
10-01-2017 - 16:12 uur
Ik heb mijn reis omgeboekt naar die van 24 april
Dus iedereen van deze reis veel plezier
RE: Mieke
02-01-2017 - 16:07 uur
Hallo,
Ik heb geboekt en vertrek 23-03-2017. Het is voor mij de eerste keer dat ik een Single Groepsreis ga meemaken.
Ben heel benieuwd wie er mee gaat. Het lijkt mij een bijzondere reis!
Tot ziens!
RE: Wim
27-12-2016 - 23:39 uur
Ik ben nog niet zeker dat ik ga boeken, maar deze reis staat momenteel wel op men lijstje van kanshebbers voor deze zomer
RE: Andrea
21-12-2016 - 07:47 uur
Klopt de link staat in een reactie :D
21-12-2016 - 06:43 uur
Hoi
Nee ben nog niet eerder in afrika geweest. Mijn vorige reizen waren naar ijsland en costa rica.en het is jou eerste reis met fox .het lijkt mij een mooie reis naar afrika .heb daar al altijd heen gewild.jij had een Facebook groep aangemaakt of niet.
RE: Andrea
20-12-2016 - 16:58 uur
Hoi Ilse

Wat leuk zeg.
Heb je eerder een reis naar Afrika gemaakt ?
Dit wordt mijn eerste reis met fox en alleen dus ben benieuwd.
20-12-2016 - 12:23 uur
Hoi Andrea
Ik zit er ook aan te denken om met deze reis mee te gaan.ga binnenkort de reis boeken.het wordt mijn derde reis met fox.vorige reizen waren heel mooi.gr ilse
RE: Andrea Volbeda
17-09-2016 - 21:08 uur
dit is de Facebook groep
https://www.facebook.com/groups/181833338893526/
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven