Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

22-daagse single groepsreis Zuid-Afrika, Swaziland & Lesotho

Vertrek: 04-05-2017

Leon
18-12-2016 - 16:19 uur
Hoi
Er zijn 27 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 27
RE: Rieneke
21-04-2017 - 15:21 uur
Hoi Marga,

Daphne en ik kennen elkaar nog niet. In ieder geval nog niet dat wij weten.
Ik heb er veel zin in.

Groetjes Rieneke
RE: Marga
21-04-2017 - 15:12 uur
Rieneke en Daphne, leuk dat jullie meegaan. Jullie komen allebei uit Enschede. Kennen jullie elkaar dan ook? Wordt vast gezellig. Wilco is beheerder van de Whatsapp groep. Stuur hem een persoonlijk berichtje met jullie gegevens dan jan hij jullie toevoegen.
RE: Rieneke
21-04-2017 - 14:16 uur
Hoi allemaal,

Ik ben Rieneke (23) en kom uit Enschede. Dit is de eerste keer dat ik met een reis als deze mee ga.
Ik lees dat er al een app groep is gemaakt, wil iemand mij daar bij toevoegen?

Groetjes Rieneke
RE: Daphne
21-04-2017 - 10:42 uur
Hoi allemaal,

Ik ben Daphne 23 jaar en woon in Enschede. Voor 3 weken terug heb ik deze reis geboekt en was ook één van de laatste boekers. Voor mij de eerste keer Afrika en een reis zoals dit. Ik heb er in ieder geval zin in! ik las dat er een whats app groep was aangemaakt en zag voor bij komen om voor de tijd een keer af te spreken?

Groet Daphne
RE: Mariette
18-03-2017 - 15:48 uur
Marga
Een vriendin brengt mij naar Schiphol; erg leuk. Ik ben inmiddels toegevoegd aan de What's app groep.
Nog weinig mensen toegevoegd als je bedenkt dat we met 23 mensen zijn; maar kan nog komen.
Zojuist terug van Four Seasons; ken je wel denk ik wel Marga. Mooi nieuwe reistas gekocht, en nog wat ander spul. Wat een mooie zaak is dat toch. Daar kun je je geld wel kwijt.

Ik ga ook niet naar die dag in Hoofddorp. Ik ga morgen wel naar het Rijksmuseum in Amsterdam, naar de tentoonstelling de Goede Hoop over Za. Mooi voorproefje.

groetjes Mariette
08-03-2017 - 14:24 uur
Hallo Ria.
Leuk dat je meegaat. Zelf ben ik 60 jaar. Ik ga niet na de landendag, ben er in januari nl.al geweest. Als je jouw gegevens aan Wilco doorgeeft kom je in de what's app groep.
RE: Ria
07-03-2017 - 23:10 uur
Hoi medereizigers Wat leuk zo'n forum. Zijn er mensen die naar de landendag van Foxreizen in Hoofddorp komen? Ik wil ook wel in de Watts app. Ik ben 61 jaar. Groeten Ria
06-03-2017 - 18:11 uur
Hallo Mariëtte, inderdaad dichtbij. Ik ben opgegroeid in Arnhem. Ben daar redelijk hoed bekend. Leuk om elkaar te ontmoeten. Ik heb nog geen whatsapp bericht ontvangen met jouw tel.nr. Hoe ga jij naar Schiphol. Ik heb een hotel gereserveerd en kan dan mijn auto daar laten staan. Vorig jaar ook gedaan. Kan ik heerlijk ontspannen op reis. Tot gauw dan maar!

06-03-2017 - 16:52 uur
Marga;
Marquette vind ik ook leuk!!
Duiven is idd dichtbij. Ik heb Wilco mijn 06 gestuurd.
RE: Marianne
28-02-2017 - 15:04 uur
Zijn er brabanders bij?
RE: Elrieke
28-02-2017 - 13:23 uur
Hoi allemaal,

Ik ben Elrieke. Mijn reis is inmiddels ook definitief! Net als jullie heb ik er ook onwijs veel zin in! Leuk om elkaar al een keer voor de reis te ontmoeten. Ik zal mijn nummer even sturen ;-)
12-02-2017 - 11:09 uur
Sorry, Ik bedoel dus Mariette
12-02-2017 - 11:05 uur
Hallo Marquette, Leuk dat je mee gaat. Ik woon in Duiven, dus heel dichtbij. Wij hebben inmiddels ook al een WhatsApp groep, zoals je misschien inmiddels hebt gekezem. Wilco beheert deze groep.
11-02-2017 - 17:51 uur
Hoi allen
Ik zie dat het idee gelanceerd is om een keer iets af te spreken. Lijkt mij erg leuk om van te voren al kennis gemaakt te hebben met een paar mensen. Ik kan alleen in het weekend; een keer op een zaterdag of zondag? Ik woon zelf in Arnhem. Ergens afspreken in het midden van het land? of wat het meest makkelijk is voor iedereen?
09-02-2017 - 17:41 uur
Hallo reisgenootjes,
Op de Belgische zender vier is er nu een uitzending van de Belgische "wie is de mol". Speelt zich af in Zuid-Afrika. Is maandag 6 febr., begonnen met de uitzending. Ik kan deze zender niet op mijn tv ontvangen. Teruggekeken via internet. Als je wilt kunt je een account aanmaken via www.vier.be. Prachtige beelden. Misschien een mooi voorproejfje voor de liefhebber.
06-02-2017 - 19:28 uur
Hallo Mariëtte en Bas. Leuk dat jullie ook meegaan en eindelijk ook een reactie van een vrouw. Goede tip Mariëtte. Lijkt mij ook wel wat.
06-02-2017 - 18:01 uur
Hoi
Ik ben Mariëtte en ook ik heb er erg veel zin in. Ik zag trouwens dat in het rijksmuseum in Amsterdam een tentoonstelling is over ZA. Op zondag kun je een rondleiding krijg van een Zuid-Afrikaanse deskundige. Ik ga; lijkt mij super als voorbereiding.
RE: Bas
01-02-2017 - 19:26 uur
Hoi ben Bas (32) heb deze reis ook geboekt kijk er erg na uit.
01-02-2017 - 16:21 uur
Leuk Ralf dat je ook meegaat. Hoop echt dat er meer mensen zich nog melden.
RE: Ralf Janssen
01-02-2017 - 12:05 uur
Ik heb deze reis ook geboekt, en heb er zin in...
Mijn nr stuur ik ff door...

Gr Ralf
RE: Leon
30-01-2017 - 19:00 uur
Goed idee wilco mijn gegevens heb je
30-01-2017 - 17:45 uur
Prima plan Wilco, ik heb je mijn gegevens gestuurd.
RE: Wilco
29-01-2017 - 18:31 uur
Hoi, ik heb enorm zin in deze reis! Jammer dat het nog zo lang duurt! Wat vinden jullie ervan om een whattsappgroep aan te maken? Dat werkt wat sneller dan via zo'n forum... als je dat wilt, stuur dan een dm.
25-01-2017 - 16:27 uur
Leuk om te horen dat je mee gaat . En wel zin om te gaan eten
25-01-2017 - 16:11 uur
Yes, mijn reis is nu ook definitief. Maar wat weinig reacties op dit forum. Misschien kunnen wij, als er wat meer gegadigden zijn, een keer samen een hapje eten of zoiets!! Zijn er mensen die intersse hebben.
13-01-2017 - 14:54 uur
Ik Ben leon leuk om the Horen dat je er zin in hebt
RE: Justin
13-01-2017 - 12:48 uur
Hoi, ik ben Justin, 18 jaar, en ik heb ook deze reis naar Zuid-Afrika geboekt. Nu al erg veel zin in!

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven