Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

22-daagse single groepsreis Zuid-Afrika, Swaziland & Lesotho

Vertrek: 28-07-2017

Merel
02-09-2016 - 20:57 uur
Hallo medereizigers,

Ik ben merel 24 jaar(bijna 25) en ik woon in Leeuwarden.
Ik ben de eerste deelnemer van de 22-daagse singlereis naar Zuid Afrika!
Heb er onwijs veel zin in en ben de dagen nu al aan het aftellen!
We gaan er een onvergetelijke reis van maken!

Groetjes Merel
Er zijn 21 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 21
RE: Renske
12-07-2017 - 09:07 uur
Hai!
Ik kom een beetje laat achter het bestaan van dit forum met nog maar 16 dagen op de teller... Maar stel me graag nog even voor!
Ik ben Renske, 23 jaar en ik woon in Utrecht. Eerste reis op het Afrikaanse continent en ook mijn eerste groepsreis!
Ik ben benieuwd, tot over iets meer dan twee weken.
RE: Joost Theuws
06-02-2017 - 15:19 uur
Hallo,

Mijn naam is Joost, 30 jaar, en ik zal komende zomer ook met jullie mee reizen door Zuid-Afrika.
Eerste keer Afrika voor mij, ben erg benieuwd.

Groeten Joost
RE: Larissa
23-01-2017 - 18:00 uur
Hoi medereisgenoten!

Even voorstellen, ik ben Larissa en ben 21 jaar oud (als we in Zuid-Afrika zijn ben ik 22). Zojuist heb ik mijn boekingsbevestiging binnen gekregen voor deze reis! Het is de eerste keer dat ik met Fox reis, en ook de eerste keer naar Zuid-Afrika. Ik heb er al onwijs veel zin in, en ben zeer benieuwd naar dit land en natuurlijk naar jullie! Mijn nummer heb ik inmiddels naar Merel gestuurd via een privébericht. Ik hoop jullie snel te spreken!

Groetjes,
Larissa
RE: Renate
12-01-2017 - 21:44 uur
Hoi allemaal,

Ik ben Renate, 36 jaar oud, en heb inmiddels ook geboekt (en bevestigd ;-)). Voor mij is het mijn eerste reis naar Zuid-Afrika en de eerste keer met Fox. Merel, ook ik stuur je mijn nummer voor de groepsapp!

Groetjes Renate

RE: Erik Tielen
10-01-2017 - 20:58 uur
Hallo,

Ik ben ook Erik, ik heb deze reis ook geboekt en deze is inmiddels ook al bevestigd.
Ik ben 30 jaar (tegen die tijd 31) en ik heb er super veel zin in.

@ Merel, ik zal je via het envelopje een berichtje sturen met mijn nummer, dan kan je mij toevoegen aan de groepsapp.

Groetjes Erik Tielen
RE: Erik
03-01-2017 - 09:43 uur
Hallo allemaal!

Mijn naam is Erik, ik ben 35 en kom uit Hoorn. Ik heb deze reis ook geboekt en de bevestiging net binnen gekregen. Dit wordt mijn 3e reis met FOX maar wel de eerste keer Zuid-Afrika. Heb er ontzettend veel zin in!

groetjes Erik
RE: Jos
30-12-2016 - 21:43 uur
Hallo iedereen!

Ik zit er ook over na te denken om deze reis te boeken. Is er al een facebookgroep, of iets anders?
Dit wordt mijn vierde singlereis als ik ga boeken. Hebben jullie allemaal een kamer apart geboekt?

Groetjes,
Jos
RE: Linda
25-12-2016 - 08:09 uur
Hoi,

Mijn naam is Linda en ben 24 jaar. Ik woon in Valkenswaard en heb vorige week deze reis geboekt.
Ik heb er onwijs veel zin in.
RE: Nicole
23-12-2016 - 18:31 uur
Hoi allemaal,

Ik ben Nicole, 35 jaar en kom uit Eindhoven. Ik heb deze reis afgelopen week geboekt en heb er al veel zin in.

Fijne feestdagen!
Nicole
RE: Esther
09-12-2016 - 16:29 uur
Hee, ik ben Esther 21 jaar (bijna 22) en heb zojuist deze reis geboekt. Nog even wachten op de bevestiging maar ik heb er nu al zin in!
RE: Merel
06-12-2016 - 23:22 uur
Hoi Sharon,
Super! Gefeliciteerd, ik kan ook niet wachten, heb zelfs een af tel app. Nog 234 dagen hahaha. Wil je ook meedoen aan de groepsapp? Dan kun je je telefoonnummer doorgeven aan mij via het envelopje naast mijn naam van dit bericht.
Groetjes Merel
RE: Sharon
06-12-2016 - 19:34 uur
Hoi hoi
Bij deze wil ik laten weten dat ook ik deze reis heb geboekt nu al zin in
Gr Sharon
RE: Sharon
14-11-2016 - 18:03 uur
Hoi hoi
Ik zit in overweging om ook de boeken nu is mij vraag hebben Julie aangegeven kammer alleen of gedeeld ?
Ik ben trouwens Sharon 25 jaar oud en ik kom uit Veghel
16-10-2016 - 18:27 uur
Hallo allemaal,
Is het een idee om een WhatsApp groep te maken, zodat we leuke dingen en ervaringen kunnen delen? Jullie kunnen je nummer naar mij doorsturen via een privé bericht.

Groetjes Merel
RE: Gerrit klein Bruinink
14-10-2016 - 11:32 uur
Hallo ik ben Gerrit 47 jaren oud kom uit borne en ga deze reis ook maken weet haast wel zeker dat het fantastisch wordt. Is een super mooi land ben er al 2 keer geweest
RE: Marijke
18-09-2016 - 13:05 uur
Hallo Merel,
Wat een goed idee om elkaar van te voren al eens te ontmoeten.
Maar... bij mij weten is zaterdag 1 oktober, dus dat komt wel goed.
Groetjes, Marijke
13-09-2016 - 16:58 uur
Hallo Marijke,
Ow wat jammer! Ik ga zaterdag al om 12:00. 1 oktober zit helaas al vol. Maar het lijkt mij een goed idee om de groep van te voren te ontmoeten, voordat we op reis gaan. We gaan tenslotte wel 22 dagen met elkaar om! Groetjes Merel
13-09-2016 - 16:57 uur
Hallo Marijke,
Ow wat jammer! Ik ga zaterdag al om 12:00. 1 oktober zit helaas al vol. Maar het lijkt mij een goed idee om de groep van te voren te ontmoeten, voordat we op reis gaan. We gaan tenslotte wel 22 dagen met elkaar om! Groetjes Merel
10-09-2016 - 20:06 uur
Hallo Merel,

wat leuk om zo al contact te hebben met elkaar.
Ja ik ga 1 oktober ook om 12 uur. Zou leuk zijn om elkaar daar al te ontmoeten.
Ben benieuwd, het is nu al leuk.
Fijne zondag
10-09-2016 - 11:18 uur
Hallo Marijke,
We gaan er een mooie reis van maken! Ga je ook naar de inspiratie dag van fox? Ik ga er om 12:00 heen!
Groetjes Merel
09-09-2016 - 21:08 uur
Hallo Merel (en ondertussen andere medereizigers?)
Ik ben Marijke, 60 jaar en kom uit Den Helder. Na jouw, ben ik ws. de tweede die de reis geboekt heeft.
Net als jij zie ik er enorm naar uit en ook ik ben van plan er een fantastische tijd ervan te maken.
Kijk er naar uit.
groetjes, Marijke

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven