Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

17-daagse single groepsreis Puur Zuid-Afrika (vanaf april 2017)

Vertrek: 04-09-2017

Jeroen
19-01-2017 - 07:26 uur
Hoi,
Ik heb deze reis geboekt wie gaan er nog meer mee?
Er zijn 33 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Marjolein
27-08-2017 - 21:43 uur
Hallo,

Ik kan ook mee naar Zuid-Afrika over een week en heb er zin in!

Groetjes,

Marjolein
RE: Ilse
05-08-2017 - 09:55 uur
Hallo iedereen!

Ietsjes later dan de meeste van jullie vind ik dan ook dit forum! (Op sommige dingen moet je eenmaal gewezen worden dat ze bestaan)

Ik heb ook het geluk dat ik op 4-9 naar Zuid-Afrika mag :D

Even snel door de berichtjes gescrold zag ik al dat er een Facebookpagina is. Ik zal me daar ook meteen even voor aanmelden. Mocht het me niet lukken dan meld ik me wel weer.

Tot snel!
RE: Tim
26-06-2017 - 09:39 uur
Hoi allemaal,

Ik ben ook een van de gelukkigen die met jullie mee mag op 4 september. Heb er zin in! Ik zal me ook even aanmelden op de Facebook pagina.

Groet,
Tim
RE: Jeroen
31-05-2017 - 19:20 uur
Bij deze wil ik hierbij melden voor diegene die niet op Facebook of whattsapp zitten 9 juli rond 14u lunchen in Utrecht bij café/restaurant Delphis! Verdere gegevens volgen spoedig!
RE: Cindy
23-05-2017 - 23:39 uur
Hoi Gert,
Welkom bij de club. Als je naar de volgende website gaat:
https://www.facebook.com/groups/1459316564102106/?fref=ts
Kan die gene die de beheerder van de facebookgroep je toevoegen. We hebben ook een whats app groep. Als je daarin toegevoegd wilt worden geef dan even via een mailtje je nummer door. Trouwens we hebben voor zondag 9 juli een kennismaking gepland staan. Als je erbij aanwezig kunt en wilt zijn, wil je het mij dan laten weten.
Groetjes Cindy
RE: Gert
23-05-2017 - 20:51 uur
Hoi, heb deze reis ook geboekt ben al diverse malen met fox op vakantie geweest en kom uit het midden van het land. Wil ook graag worden toegevoegd aan de faceboek pagina.

Gert

RE: Chantal
13-05-2017 - 14:41 uur
Zojuist gebeld met fox en 90% zeker dat ik de laatste plek heb om mee te gaan dit word komende week bevestigd ik heb me ook aangemeld op de Facebook pagina !!😃
21-04-2017 - 16:53 uur
Beste reisgenoten,

Nu de reis gegarandeerd vertrekt en volledig vol geboekt is. Lijkt het ons (de personen in de whatsapp groep) leuk om alvast kennis te maken met elkaar.
Dit willen wij gaan doen op zondag 9 Juli om 14.00 uur ergens in de Utrecht. De plek moeten we nog bespreken met elkaar. Wil je erbij aanwezig zijn, laat mij het dan weten.
Tevens hebben wij ook al een whatsapp groep, wil je toegevoegd worden geef dan een seintje en dan voegen we je toe. En als je facebook hebt ga naar: https://www.facebook.com/groups/1459316564102106/?fref=ts

Groetjes de Zuid Afrika Whatsapp groep
RE: Petra
14-03-2017 - 19:17 uur
Hoi Mark, inmiddels is er een whatsapp-groep aangemaakt. Indien je nog niet bent toegevoegd stuur mij dan even een mailtje met je nummer dan voegen wij je even toe. Groeten, Petra
RE: Lisanne
14-03-2017 - 11:00 uur
Hoi Allemaal,

Ik heb ook deze reis geboekt :) Het is mijn eerste single reis. Vind het spannend maar heb er ook super veel zin in!!
Ik zal mij ook toevoegen op de facebook site..

Groetjes Lisanne
RE: Mark
11-03-2017 - 12:06 uur
Hoi allemaal ,

Fox heeft mijn aanvraag bevestigd voor deze reis .
Dus als alles goed is ben ik erbij .
Ik heb alleen geen Facebook .
Als jullie toevallig een whats app groep al hebben of eventueel willen gaan aanmaken dan wil ik mij eigen daar wel bij voegen .

Gr. Mark
RE: Yvonne
10-03-2017 - 22:25 uur
Hoi allemaal! Ik heb deze reis ook geboekt en heb er erg veel zin in! Dit is mn tweede reis met Fox, en ik heb zelf of met vrienden al wat meer verre reizen ondernomen maar ik ben nog nooit in Afrika geweest. Ik heb me net ook aangemeld voor de FB groep.
Groetjes! Yvonne
RE: Michelle
06-03-2017 - 18:41 uur
Hoi,

De groep wordt steeds groter :)
Ik zal nogmaals de link van de facebook pagina sturen.

RE: Mark Gosens
06-03-2017 - 18:12 uur
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist bevestiging ontvangen dat ik ook mee kan op reis.
Mocht iemand hier al een facebook groep aangemaakt hebben, zou iemand mij dan daaraan toe kunnen voegen?
Voor mij is dit nu mijn 2e reis met FOX, vorig jaar erg goed bevallen dus hopen dat het nu weer zo zal zijn.

groeten,

Mark Gosens (23)
RE: Mark
04-03-2017 - 15:42 uur
Hoi ,

Ik heb vandaag ook deze reis geboekt voor mij is het de eerste keer dat ik op vakantie ga met een single reis.
Het is de 2de keer dat ik een verre reis ga maken ik heb eerder een camperrondreis gemaakt door de USA aan de kant van de westkust. Voor de rest alleen maar zon zee en strand vakanties en stedentrips gedaan.
Ik heb een kamer voor alleengebruik en ik heb wel mijn vakantie verlengd in Kaapstad .
Ik wil in Kaapstad nog meerdere dingen gaan doen o.a. excursie met een boot mee kooi duiken tussen de witte haaien ( alleen ik ga niet in de kooi zitten maar blijf dan mooi op de boot ) en een walvis spot excursie en nog meerdere dingen .
Zijn er nog meer die een verlenging geboekt hebben en eventueel dit ook leuk lijkt om ook te gaan doen ?
Ik heb alleen geen Facebook .

Gr. Mark
RE: Patricia
23-02-2017 - 09:31 uur
Hoi allemaal,

Ik heb ook zojuist deze reis geboekt. Ik wacht nog op de definitieve bevestiging, maar dat komt goed, hoop ik.
Ik heb ook een kamer alleen en geen verlenging geboekt.
Ik heb er nu al zin in.

Groet,
Patricia (40 jaar, Schiedam)
18-02-2017 - 21:13 uur
Heb het inmiddels via een andere manier gevonden. 😉
18-02-2017 - 21:01 uur
De link kopieren dan werkt die wel
18-02-2017 - 20:25 uur
Hoi,
Ik heb zojuist na lang wikken en wegen ook geboekt. Het is nog in aanvraag maar ga er vanuit dat de bevestiging volgt.
Vorig jaar mijn eerste singlereis geboekt met Fox naar Bali.
Ik heb ook een tweepersoonskamer voor alleen gebruik en geen verlenging.

Zou iemand mij kunnen toevoegen voor de Facebookpagina? Ik kan hem niet vinden. Petra Donia

Groetjes Petra
(30, Friesland)
RE: monique
13-02-2017 - 18:31 uur
Ik heb geboekt! Zonder verlenging en een kamer voor alleen gebruik.

Vind het wel spannend maar wordt vast een hele mooie vakantie!
RE: Monique
13-02-2017 - 10:54 uur
Hallo,

Als ik op het werk de vakantie rond kan krijgen wil ik deze reis ook gaan boeken met vertrek 4 september.

Het is voor mij de eerste keer met Fox en ook voor het eerst zover weg. Ik zie dat er verschillende mensen zijn die al vaker met Fox weg zijn gegaan dus ga uit van positieve ervaringen.

Groetjes Monique
RE: Chantal
11-02-2017 - 17:12 uur
Hallo,
Ik heb net ook deze reis geboekt,
Ook zonder verlening ,
Ik ga dit jaar voor het eerst mee me zo een reis, dus allemaal nieuw
Groet chantal
07-02-2017 - 08:36 uur
Hoi Michelle,
Bedankt voor het maken van de facebook pagina. Als het goed is, is het aanmelden bij mij gelukt (door de link te kopieëren). Wij hadden ook een facebookgroep met de Canadareis.
Groetjes Cindy
06-02-2017 - 21:28 uur
Ik zie helaas 2 Jeroen Jongepier 🙈
Kan jij mij misschien zoeken? Michelle van den Boom.
Foto van mij in wit shirt en donkere stad op de achtergrond.

Doet de link het niet?

Dit gaat wel soepel he 😂
06-02-2017 - 21:24 uur
Kan je mij anders toevoegen?
Mijn naam =Jeroen Jongepier
06-02-2017 - 21:18 uur
Hoi Jeroen.
Wat vervelend!

Ik zal de link sturen:
06-02-2017 - 21:09 uur
Hoi Michelle,
Ik heb net geprobeerd me toe te voegen op Facebook maar kan het helaas niet vinden!
06-02-2017 - 19:54 uur
Dan maak ik de groep aan op Facebook!
Ik noem hem: Fox Zuid Afrika Singlereis 04-09-2017

Dan kunnen jullie er lid van worden en dan kunnen we daarna altijd nog besluiten om een whatsapp groep te maken :)
06-02-2017 - 19:36 uur
Hoi Michelle, wij hadden dat ook met mijn vorige groep! Goed idee!
06-02-2017 - 11:44 uur
Hoi Jeroen en Cindy,

Ik heb ook deze reis geboekt. Het is mijn tweede fox singlereis. Vorig jaar ben ik naar Thailand geweest met fox. Ik heb geen verlenging.

Met onze Thailand groep hadden we een eigen Facebook pagina en uiteindeljk zelfs een groepsapp. Dit was allemaal erg handig om elkaar alvast wat te leren kennen en vragen te stellen.

Zal ik dit opstarten?

Groetjes Michelle

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven