Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

22-daagse single groepsreis Zuid-Afrika, Swaziland & Lesotho

Vertrek: 20-10-2017

Wilco
08-01-2017 - 16:45 uur
heb in december al geboekt en heb er veel zin in.
heb net deze forum gemaakt om al een beetje in contact te komen.
Er zijn 27 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 27
RE: Jeannette van Kriekingen
15-08-2017 - 07:34 uur
Hoi iedereen,
Dit is mijn eerste Single groepsreis die ik heb geboekt en heb er erg veel zin in.
Ik zou graag toegevoegd worden in de app.
Vind het leuk ook leuk om mee uiteten te gaan om jullie vast te leren kennen.

Groetjes,
Jeannette van kriekingen
RE: Jozien
28-07-2017 - 19:11 uur
Hallo Herman,

Leuk dat je meegaat. Mijn ervaring met de single reizen van Fox is erg goed. Stuur even een mailtje naar Kim zodat zij je kan toevoegen aan de WhatsApp groep.

Groeten,
Jozien
RE: Herman
28-07-2017 - 17:08 uur
Hallo allemaal,
Ik heb in februari mijn reis geboekt. Eerste keer dat ik mee ga met een single reis.
Ik heb er veel zin in. Wil graag toegevoegd worden aan de whatsapp groep.
Kan jammer genoeg niet op 7 oktober in Utrecht aanwezig zijn. Mocht er op een andere datum nog iets georganiseerd worden dan kom ik graag.
RE: Kim
27-07-2017 - 18:04 uur
Hoi Thea, welkom!
Wil je mij je nr mailen, dan voeg ik je toe! Groetjes Kim
RE: Thea
27-07-2017 - 12:28 uur
Goedemorgen,
Ik ga ook mee. Ik wil graag in de groeps app. Ik kan er helaas 7 oktober niet bij zijn, maar leef graag mee.
RE: Geertje
02-04-2017 - 16:43 uur
Dag allemaal,

In oktober boekte ik als eerste en de afgelopen maanden zag ik de groep steeds groter worden. Hartstikke leuk! Het lijkt nog ver weg maar het is zo ver voordat we er erg in hebben. Morgen ga ik alvast mijn vaccinaties halen... :-)
Kim, mijn nummer komt zo snel mogelijk jouw kant op om toe te voegen aan de whats app groep.

Hartelijke groet,
Geertje
RE: Marije
23-03-2017 - 15:48 uur
Is er al een app groep aangemaakt ??
Groetjes Marije
RE: Mary
13-03-2017 - 20:53 uur
Hallo allemaal,
Ook ik heb de reis geboekt. Leuk om jullie reacties te lezen.
Het is mijn eerste single groepsreis. Heel spannend, maar ik heb er ontzettend veel zin in.
Groet, Mary
10-03-2017 - 15:27 uur
Ik maak m wel aan hoor!
Als iedereen dan z'n naam en nr wil mailen naar me :-)
(Kimmytiemessen@hotmail.com
RE: George
10-03-2017 - 12:51 uur
Goed idee een WhatsAppgroep, wie gaat hem aanmaken?
10-03-2017 - 00:18 uur
Ja Jozien,
Dat is een heel goed idee! Whatsapp doen? Hebben we wel even ieders nr nodig! :-)
En misschien is t leuk om over een tijdje met elkaar wat te gaan eten om elkaar al een beetje te leren kennen?!
RE: Mariët
09-03-2017 - 22:12 uur
Hallo, dinsdag geboekt, vandaag definitief.
Ik heb er zin in.
Groetjes Mariët
09-03-2017 - 18:26 uur
En de telller staat op 20, mijn aanvraag is gelukkig goedgekeurd!

@Kim, ik heb een kamer alleen geboekt.

Is het een idee om een Facebook en/of Whats-app groep te maken? Om alvast kennis te maken/tips te delen/etc?

Groeten,
Jozien
08-03-2017 - 17:02 uur
Wat leuk dat steeds meer mensen zich op t forum laten horen :-)
Zag dat we al met 17 zijn! Dat komt helemaal goed met de reis, de groep gaat wel volraken denk ik.
Ben even benieuwd, hebben jullie kamer op indeling gedaan of voor alleen gebruik?
RE: Kina
08-03-2017 - 16:07 uur
Hallo allemaal.
Dit wordt mijn eerste reis met FOX. Ben heel benieuwd naar het land, de dieren en de bewoners. Echter nog even geduld hebben, maar fijn dat we iets moois in het vooruitzicht hebben.
06-03-2017 - 17:07 uur
Hallo allemaal,

Ik heb de reis zojuist ook geboekt.
Het zal voor mij de 5e Fox single reis worden, altijd uitstekend bevallen. Ik heb er veel zin in om naar Zuid-Afrika te gaan, drie weken maar liefst!

Groeten,
Jozien
05-03-2017 - 12:08 uur
Hallo allemaal,

gisteren deze reis geboekt. Dit wordt mijn vijfde singlereis met Fox. Ga in april eerst nog een week naar Jordanië. Daarna ga ik mij verheugen op deze reis.

Groet George
05-03-2017 - 12:08 uur
Hallo allemaal,

gisteren deze reis geboekt. Dit wordt mijn vijfde singlereis met Fox. Ga in april eerst nog een week naar Jordanië. Daarna ga ik mij verheugen op deze reis.

Groet George
RE: Jannie
20-02-2017 - 20:23 uur
Hallo Allen,

Leuk om te zien dat de groep groeit, dat de groep ook gevarieerd is!
Eindelijk mag ik dan naar Zuid Afrika,
voor het eerst met een individuele groepsreis.
Ik heb er zin in!
Hiervoor meerdere reizen gemaakt , bij Fox, in een groepsreis.
Vorig jaar Vietnam/ Cambodja,
een geweldige ervaring.
Ik ben heel erg benieuwd naar deze reis.
Maar ja, ik zal even geduld moeten hebben,
Net zo als jullie.
En dat is dan een troost!
Tot gauw . . . . .
RE: Marije
18-02-2017 - 12:25 uur
Vanochtend geboekt !!! Heb er nu al zin in !!
Nog wel even geduld hebben :)
RE: Antoine
10-02-2017 - 23:52 uur
Geboekt!! !!
Vaker als single met een groepsreis op vakantie geweest maar nu de 1e keer een singlereis..... Wat ik uit mijn omgeving hoor is het land en de rondreis geweldig.....
RE: Helen
04-02-2017 - 14:31 uur
Hallo allemaal,
Ik heb ook de reis geboekt. Gezellig om al via het forum kennis te maken. Ik heb meerdere groepsreizen gemaakt en 1 keer eerder met FOX. Altijd goed bevallen.
Nog even wachten, maar ik heb er al zin in.
04-02-2017 - 14:30 uur
Hallo allemaal,
Ik heb ook de reis geboekt. Gezellig om al via het forum kennis te maken. Ik heb meerdere groepsreizen gemaakt en 1 keer eerder met FOX. Altijd goed bevallen.
04-02-2017 - 14:29 uur
Hallo allemaal,
RE: Astrid
25-01-2017 - 17:58 uur
Hallo iedereen,

Ik heb deze reis eind oktober al geboekt en heb er heel veel zin in.
Leuk dat er al een forum is, dat werkte met mijn reis van afgelopen jaar heel goed. Afgelopen jaar heb ik de singlereis West Amerika 18 dagen gedaan. Het was een fantastische reis. Nu hoop ik weer zo'n geweldige reis te gaan maken met gezellige reisgenoten.
RE: Peter
23-01-2017 - 21:11 uur
Na een schitterende reis naar West Canada, kijk ik er naar uit om naar Zuid Afrika te gaan.
Ik hoop met een leuke groep 3 prachtige weken te beleven,
kan niet wachten.

Groeten
Peter
20-01-2017 - 07:33 uur
Hoi,
Ik heb deze reis op de vakantiebeurs geboekt. Lijkt me een prachtige reis.
Hebben nu 7 mensen geboekt, hopelijk komen er nog flink wat bij.
Fijn om via dit forum al in contact te komen met elkaar. Hoop dat meer mensen de weg naar dit forum vinden :-)
Groetjes Kim

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven