Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

17-daagse single groepsreis Puur Zuid-Afrika

Vertrek: 09-04-2018

Laurence
11-10-2017 - 16:34 uur
Heyhey!

Ik ben aan het zien om de singlereis Puur Zuid-Afrika te boeken op 09/04/2018, maar ben ook benieuwd wie er aan het zien is of wie het al geboekt heeft! Ik zie vooral vrouwen?
Ikzelf zou alleen boeken en dit is de eerste keer dat ik zover alleen zou reizen, spannend!
Er zijn 12 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 12
RE: Mandy
08-11-2017 - 20:05 uur
Vandaag weer eventjes gebeld :) het was erg druk met de factuur van alle reizen , waardoor het heeeel lang duurt... gelukkig antwoord gekregen. Ik ga definitief mee ! Heeel blij natuurlijk
RE: gerard
02-11-2017 - 19:04 uur
duurt meestal even . heeft met het reserveren van de stoelen van het vliegtuig te maken . vorig jaar moest er opeens extra toeslag betaalt worden voor de stoel in het vliegtuig .
RE: Tiemen
02-11-2017 - 18:54 uur
Ik heb afgelopen zondag geboekt. Op dit moment nog geen bevestiging. Zag al meer mannen geboekt hebben.
RE: Gerard
02-11-2017 - 12:43 uur
Ik heb ook maandag geboekt. Heb al vaker bij fox een reis gedaan kan soms wel meer dan een week duren. Maar de reis is nog steeds te boeken dus dat moet wel goed komen.
RE: Mandy
01-11-2017 - 16:13 uur
Maandag de zuid-afrika reis van 9 april 2018 geboekt. Nu wachten op bevestiging... hoelang duurde dit bij jullie ?? Dit wordt mijn eerste rondreis bij FOX !
RE: Bram
30-10-2017 - 16:20 uur
Hallo Allen,

Ik heb een besloten facebookgroep aangemaakt, dan kunnen we wat makkelijker met elkaar communiceren.
De naam is: Zuid Afrika FOX reizen 9-4-2018
Het is een besloten groep, dus als je je aanmeld zal ik je (buiten kantoortijden) toelaten.
Groet, Bram
RE: gerard
30-10-2017 - 14:54 uur
geboekt en is nu op aanvraag dus wachten op bevestiging
RE: Gerard
24-10-2017 - 18:17 uur
Moet nog eerst van mijn werk nog verlof krijgen. En dan wil ik ook deze reis gaan doen. Als het lukt wordt dit mijn 8x met fox . Gerard m.
RE: Laurence
22-10-2017 - 16:02 uur
Hey!

Leuk nog een Belg (ik ben van Dadizele en 23) :-) ik heb dus beslist.. Ik heb ook geboekt( eerste maal alleen, maar zie het zeker zitten!!) . Ik vind dat een supergoed idee om misschien eens af te spreken samen of misschien een groepje op fb aanmaken?

Groetjesss
RE: Magali
22-10-2017 - 14:59 uur
Hallo!!
Ik heb net geboekt....spannend! Ik kom uit Wuustwezel (België) en ben 28 jaar. Ik heb al enkele groepsreizen gedaan, maar altijd met een vriendin. Dit wordt dus ook mijn eerste 'singlereis'.

Voor we vertrekken, wat nog wel effe duurt :-), zou ik al wel eens met de groep willen afspreken!

Groetjes, Magali
RE: Laurie
17-10-2017 - 14:40 uur
Hoi,

Ik (ook 26) heb afgelopen week geboekt en verwonderde me ook wel over dat er nog maar een man geboekt heeft. Heb er nu al heel erg veel zin in! En alleen reizen is zeker spannend een eerste keer, maar ik ben inmiddels al alleen naar Australië, Costa Rica en IJsland geweest met een groepsreis en mij beviel het steeds erg goed.

Groeten Laurie
RE: Bram
12-10-2017 - 15:07 uur
Hallo Laurence,

Ik heb al geboekt voor de reis op 9 april. Ik ben tot op heden de enige man die geboekt heeft.
Voor mij is het ook voor het eerst dat ik alleen op reis ga (26 jaar).

Ik zie er erg naar uit!

Mvg,
Bram

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven