Zuid-Afrika

Zuid-Afrika Singlereizen

17-daagse single groepsreis Puur Zuid-Afrika (vanaf april 2017)

Vertrek: 11-09-2017

Marcel
23-02-2017 - 21:59 uur
Ik ben voornemens deze reis te boeken met 2 dagen verlenging in Kaapstad. Zijn er meer mensen die op deze datum zouden willen vertrekken?
Er zijn 31 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Sander
30-07-2017 - 15:07 uur
Hoi,
Ik heb ook de reis geboekt en zal me aanmelden op Facebook.
12 augustus kan ik, het lijkt mij leuk om een aantal van de groep alvast te ontmoeten.
Groeten,

Sander
RE: Roel
25-07-2017 - 21:33 uur
Hoi

Ook ik ga mee naar Zuid Afrika.
Ik zal me aanmelden op de Facebook pagina.

Roel
RE: Roel
25-07-2017 - 21:32 uur
Hoi

Ook ik ga mee naar Zuid Afrika.
Ik zal me aanmelden op de Facebook pagina.

Roel
RE: Mariette
16-07-2017 - 18:54 uur
Hallo allemaal,

Ook ik zal 11 september het vliegtuig pakken naar Zuid-Afrika!😎.
Heb me aangemeld voor de fb pagina.
12 augustus laat ik nog even weten.
Groetjes Mariëtte
RE: Robert Jan
09-07-2017 - 15:12 uur
Hoi, Ik heb 12 augustus een bruiloft dus ben niet bij het etentje aanwezig.
Ik zie jullie allemaal een maand later!

Groeten Robert Jan
RE: Nicole
07-07-2017 - 12:07 uur
Hallo iedereen,

Ook hier wil ik vermelden dat we afgesproken hebben om zaterdag 12 augustus samen te gaan uiteten in den Bosch. We spreken af om 17u voor t treinstation.

Groetjes nicole
RE: Kirsten
12-06-2017 - 21:18 uur
Hoi,
Ik ga ook mee met deze reis!
Ik heb geen Facebook.

RE: Koen
28-05-2017 - 19:32 uur
Hallo iedereen;

Ik heb drie weken geleden ook geboekt. Vandaag net terug uit China.... Kijk al uit naar Zuid-Afrika :-)

Heb me zonet ook aangemeld voor de facebook-groep.

Groeten,
Koen ( 43 jaar )
RE: Robert Jan
26-05-2017 - 16:27 uur
Goedemiddag,

Ik (32) ben er 11 september ook bij. Het wordt mijn eerste singlereis en bovendien eerste keer Afrika dus ben heel benieuwd!

Ik zie ook dat de groep inmiddels compleet is dus dat is ineens snel gegaan :)

RE: Monique
25-05-2017 - 15:47 uur
Ik ga ook mee! Ik heb er nu al zin in!
Tot in september. Groeten, Monique
RE: Michelle
15-05-2017 - 23:28 uur
Hoi allemaal,

Ook ik heb deze reis geboekt, het lijkt me een super mooie reis en ben erg nieuwsgierig. Ik heb 1 nacht verlenging en een kamer voor alleengebruik.

Ik zag dat er een Facebookgroep is aangemaakt, hier heb ik mezelf inmiddels voor aangemeld.

Groetjes,
Michelle
RE: Hetty
15-05-2017 - 19:11 uur
Hoi allemaal,

Mijn boeking is vandaag ook bevestigd. :-) Ik heb geboekt zonder verlening, maar wel een kamer voor alleengebruik. Ik zie dat de teller al op 20 staat. Gaat supersnel!

Groet Hetty

ps: ik zal me ook aanmelden voor de Facebookpagina.
RE: Marcel
14-05-2017 - 20:40 uur
Ik heb mij aangemeld voor de FB pagina.

De groep is inmiddels flink uitgebreid zag ik. Op naar de 20.

Ik heb een kamer voor alleen gebruik geboekt en verlenging. Een vriendin van mij gaat proberen die dagen in Kaapstad te zijn zodat we de stad onveilig kunnen maken.
RE: Noel
14-05-2017 - 18:00 uur
Hallo allemaal,

Ik heb een groepspagina aangemaakt op Facebook, hier te vinden: https://www.facebook.com/groups/1303897933056923
Dus als het jullie leuk lijkt, meld je dan zeker aan!

En Sandra,
Ik hoop dat je vrij kan krijgen, en ik heb geen verlenging geboekt (kwam niet uit met mijn werk) maar wel een kamer voor alleen gebruik. Het is zo dat een paar reizen standaard een kamer voor alleen gebruik hebben en tegenwoordig de meeste een gedeelde kamer.
RE: Conrad
14-05-2017 - 14:01 uur
Hoi Sandra,
de verlenging heb ik niet genomen, een paar dagen thuis is ook wel weer even lekker vond ik voor dat ik weer mag werken :) Heb zelf een kamer voor mij alleen genomen. Het heeft zijn voor- en nadelen en vond zelf de meerprijs meevallen. Een facebook pagina lijkt mij ook en dat geldt zeker voor de reis, ik zou zeggen snel regelen. Groet Conrad
RE: Sandra
14-05-2017 - 13:16 uur
16 al zelfs :)
Ik ga morgen mijn vakantie aanvragen. Het lijkt me een mooie reis!
Wat hebben jullie gedaan: een gedeelde kamer of één voor jezelf? De laatste keer dat ik met Fox was, was een kamer voor jezelf gewoon de standaard. Ik twijfel een beetje nu.
En zijn er nog meer mensen met verlenging?

Een facebookpagina is altijd leuk!

Groetjes,
Sandra (30)
RE: Noël
11-05-2017 - 18:58 uur
Hallo Reisgenoten,

Ik zag dat onze groep inmiddels al is gegroeid tot 12 personen!!
Vinden jullie het misschien leuk als ik een Facebook groep aanmaak zodat we elkaar alvast wat kunnen leren kennen en overleggen etc.
En degenen die geen Facebook account hebben zullen we dan natuurlijk via dit forum op de hoogte houden als er dingen zijn die belangrijk zijn om te delen.

Groetjes Noël
RE: Koen
26-04-2017 - 09:07 uur
Hallo iedereen,

Ik denk er ook sterk aan om deze rondreis te boeken. Beslissing valt ten vroegste volgende week. Hopelijk zijn er tegen dan nog plaatsen vrij! De teller staat blijkbaar al een tijdje op 7 deelnemers (terwijl de data voordien en nadien al volgeboekt zijn), dus ik heb er een redelijk goed oog in.
Fingers crossed :-)

Groeten en misschien tot in Zuid-Afrika.
RE: Hetty
23-04-2017 - 14:45 uur
Hoi allemaal,

Ik overweeg ook om deze reis te boeken. Lijkt me super gaaf. Nu eerst nog officieel vrij krijgen van mijn werk. :-)

Groetjes Hetty
12-04-2017 - 17:40 uur
Zo, dat heeft zeker een tijd geduurd! Maar fijn dat het nu definitief is, de groep is ondertussen al aardig aan het groeien.

Gr Noël
12-04-2017 - 16:28 uur
Het heeft even geduurd maar ook mijn boeking is eindelijk definitief.

Gr. Marcel
21-03-2017 - 16:53 uur
Zou inderdaad leuk zijn Esther!

De reist bij mij staat nog steeds op aanvraag. Komt waarschijnlijk door de 2 nachten verlenging die ik genomen heb....

Gr. Marcel
21-03-2017 - 12:44 uur
Zou leuk zijn Esther! Hopelijk wordt je vakantie goed gekeurd

Gr Noël
RE: Esther Schils
21-03-2017 - 12:24 uur
Hoi! Ik ga misschien mee op deze reis! Nog even mijn vakantie goedgekeurd krijgen en dan kan ik gaan boeken! Heb er nu al zin in!
14-03-2017 - 14:00 uur
Ik heb vandaag eindelijk een boekingsbevestiging gehad!
Jij al iets gehoord Marcel?

Gr Noël
02-03-2017 - 19:14 uur
He Marcel,
Nee ik heb geen verlenging geboekt, wel een kamer voor alleengebruik (toch wel fijn een eigen plekje voor 17 dagen).
Fijn dat je ook gaat boeken! als mensen zien dat het aantal deelnemers op nul blijft staan is de stap denk ik groter om te boeken. op naar de 15!

Gr Noël
02-03-2017 - 18:14 uur
Hi Noël,

Super! Ik ga ook op korte termijn boeken met kamer voor alleen gebruik. Heb je verlenging geboekt?

Gr. Marcel
02-03-2017 - 17:38 uur
Ik heb ondertussen geboekt en hoop dat er snel meer volgen!

Gr Noel
27-02-2017 - 19:33 uur
Hoi Marcel,

Ik denk er ook serieus over na om deze reis te boeken, deze reis valt precies goed in de periode dat ik verlof heb. Ik heb er nog even mee gewacht omdat er verder nog niemand anders had geboekt..

Gr Noel
RE: Conrad
27-02-2017 - 07:53 uur
Hoi,

Ik heb de reis van het weekend bekijken, hij staat op mijn verlanglijst ook qua periode maar ik denk dan zonder velenging. Maar er komen vast nog boekingen bij Gr., Conrad

Single reizen Zuid-Afrika - Ga samen op zoek naar de Big Five

Ontdek Zuid-Afrika in zijn puurste vorm tijdens een van de single reizen in ons aanbod. Ga samen met andere singles op zoek naar de Big Five en geniet van de adembenemende uitzichten van de Panoramaroute. Ga met ons mee op een singlereis in Zuid-Afrika en geniet van alle hoogtepunten van dit prachtige land. Van comfortabele lodges tot volledig georganiseerde excursies, wij zorgen ervoor dat het aan niets zal ontbreken.

Een bijzondere singlereis in Zuid-Afrika

Wij bieden meerdere bijzondere singlereizen in Zuid-Afrika. Kies bijvoorbeeld voor een single reis met een combinatie van safari's en een bezoek aan Kaapstad. Of ervaar de vele aspecten van het échte Zuid-Afrika met onder andere een ontmoeting met de bewoners van Soweto. Voor iedere reis geldt dat deze wordt begeleid door een Afrikaans/Nederlandssprekende reisleider die meteen al voor een unieke sfeer zorgt. De reisleider laat alle mooie plekjes zien en leert u misschien wel een paar Afrikaanse woordjes!

U kiest zelf wat u wilt

Tijdens de single reis in Zuid-Afrika worden diverse optionele excursies aangeboden. Kies zelf aan welke van deze optionele excursies u deel wilt nemen. Denk bijvoorbeeld aan paardrijden in Swaziland of een extra gamedrive in het Hluhluwe Wildreservaat. Een aantal excursies zijn al bij de singlereizen in Zuid-Afrika inbegrepen. Per reis geven wij een uitgebreide beschrijving van het programma van dag tot dag. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Wanneer naar Zuid-Afrika? 

Een vraag die ons vaak gesteld wordt: wat is de beste reistijd voor Zuid-Afrika? Door het aangename klimaat is Zuid-Afrika het hele jaar door geschikt als reisbestemming. Kiest u voor een singlereis in Zuid-Afrika inclusief safari's in het Krugerpark? Dan zijn de maanden april tot en met oktober ideaal omdat de dieren zich dan rondom de drinkplaatsen concentreren en zo beter zichtbaar zijn. In deze periode kan het in Kaapstad juist wat fris en regenachtig zijn. 

Ga met ons mee en ontdek Zuid-Afrika!

Ga met ons mee en ontmoet andere singles tijdens een bijzondere single reis in Zuid-Afrika. Of kies voor een groepsrondreis of een fly-drive door dit land. Wij bieden de meest complete reizen door Zuid-Afrika die de allermooiste plekjes van Zuid-Afrika laten zien.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven